Mayday misschien?wrote:20e zal RAW Maniacs wel zijn, en 30e moet nog iets dergelijks bekend worden gemaakt
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 21 days ago
Dat is niet echt in Nederland hewrote:Mayday misschien?wrote:20e zal RAW Maniacs wel zijn, en 30e moet nog iets dergelijks bekend worden gemaakt
Q Dance
LIVE op Q-dance Radio
Aanstaande zaterdag kun je weer volop meegenieten van X-Qlusive op Q-dance Radio.
Tune in vanaf 22.00 uur en luister LIVE mee op Radio.q-dance.com.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012

I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Volgens mij horen die gasten thuis op een dead-metal podium...
Kansloze kostuumpjes. Draai gewoon in je T-Shirt ipv dat duistere gedoe...
Kansloze kostuumpjes. Draai gewoon in je T-Shirt ipv dat duistere gedoe...
Ik vind het wel een vette toevoeging hebben!
als ze die MC met z'n schorre stem thuis laten is het best een vette act 
Inderdaad, en vind het ook heel goed bij de muziek passen. Beter dan huurmoordenaars in pakken.wrote:Ik vind het wel een vette toevoeging hebben!
Ik vind het totaal niet belangrijk hoe een act eruit ziet. Iedere vorm van verkleden is in mijn ogen een poging tot compenseren van muzikale tekortkomingen. Als je immers niet opvalt door je muziek, moet je andere manieren vinden om op te vallen.
Het beperkt muzikaal in elk geval verschrikkelijk; G4H kan alleen nog maar op de gangster tour dit kan alleen maar zo duister als wat worden.
Mee eens.wrote:Ik vind het wel een vette toevoeging hebben!
*zucht* Natuurlijk denk je er weer zo over. Hoe kan het ook anders.wrote: Iedere vorm van verkleden is in mijn ogen een poging tot compenseren van muzikale tekortkomingen. Als je immers niet opvalt door je muziek, moet je andere manieren vinden om op te vallen.
Toekomstige live acts van E-Force zullen voortaan worden gehost door MC Tellem
Ik heb de act zelf nog niet gezien maar zag een filmpje van ik meen Q-Base en vond het er wel tof uitzien
kan naar mijn mening wel degelijk meerwaarde hebben door het show element mits het niet zo uitgemolken wordt als G4H.
Thera:
Collab with Phrantic in progress!
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Moet wel dik wordenwrote:Thera:Collab with Phrantic in progress!
B
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Is dat die track van de Freaqshow?wrote:
B
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Is het wel leuk om overal zo kritisch op te zijn...wrote:Ik vind het totaal niet belangrijk hoe een act eruit ziet. Iedere vorm van verkleden is in mijn ogen een poging tot compenseren van muzikale tekortkomingen. Als je immers niet opvalt door je muziek, moet je andere manieren vinden om op te vallen.
Zijn twee z's stoerder dan 1? Kijk jij lekker naar volwassen mensen die zich verkleden, dan houd ik het bij mijn passie voor muziek. 
Last edited by Lyst on , edited 1 time in total.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
xDwrote:Zijn twee z's stoerder dan 1?
Zit zeker waarheid in, daarbij vind ik het sowieso allemaal al poppenkast. Als de muziek goed is val je sowieso wel op.wrote:Ik vind het totaal niet belangrijk hoe een act eruit ziet. Iedere vorm van verkleden is in mijn ogen een poging tot compenseren van muzikale tekortkomingen. Als je immers niet opvalt door je muziek, moet je andere manieren vinden om op te vallen.
B
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Het was eigenlijk gewoon een serieuze vraag hoor, maar als je daar ook al moeilijk over doet primawrote:Zijn twee z's stoerder dan 1? Kijk jij lekker naar volwassen mensen die zich verkleden, dan houd ik het bij mijn passie voor muziek.
Zal ik zeker doen, al is het wel een grote schande dat ze dat als volwassenen doen natuurlijk...
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Save this moment for later so u can call it back in the days.. Back in the days .. Back in the days ... See u this Saturday at Xqlusive @djbrennanheart ! We will play this demo only for u!! \o/Zatox:

P
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Stoere opmerkingwrote:Zijn twee z's stoerder dan 1? Kijk jij lekker naar volwassen mensen die zich verkleden, dan houd ik het bij mijn passie voor muziek.
Als dat zo is kan jij je misschien ook beter verkleden, wat jij allemaal te kort kom is niet op 1 hand te tellen.
of onee, jij hebt passie voor muziek