Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
20e zal RAW Maniacs wel zijn, en 30e moet nog iets dergelijks bekend worden gemaakt


Mayday misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Steffnov schreef:
20e zal RAW Maniacs wel zijn, en 30e moet nog iets dergelijks bekend worden gemaakt


Mayday misschien?


Dat is niet echt in Nederland he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q Dance

Citaat:
LIVE op Q-dance Radio

Aanstaande zaterdag kun je weer volop meegenieten van X-Qlusive op Q-dance Radio.
Tune in vanaf 22.00 uur en luister LIVE mee op Radio.q-dance.com.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, wat duister :lol: :x.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij horen die gasten thuis op een dead-metal podium...
Kansloze kostuumpjes. Draai gewoon in je T-Shirt ipv dat duistere gedoe...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een vette toevoeging hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als ze die MC met z'n schorre stem thuis laten is het best een vette act :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Ik vind het wel een vette toevoeging hebben!


Inderdaad, en vind het ook heel goed bij de muziek passen. Beter dan huurmoordenaars in pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 17:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind het totaal niet belangrijk hoe een act eruit ziet. Iedere vorm van verkleden is in mijn ogen een poging tot compenseren van muzikale tekortkomingen. Als je immers niet opvalt door je muziek, moet je andere manieren vinden om op te vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 18:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het beperkt muzikaal in elk geval verschrikkelijk; G4H kan alleen nog maar op de gangster tour dit kan alleen maar zo duister als wat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Ik vind het wel een vette toevoeging hebben!

Mee eens. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Iedere vorm van verkleden is in mijn ogen een poging tot compenseren van muzikale tekortkomingen. Als je immers niet opvalt door je muziek, moet je andere manieren vinden om op te vallen.

*zucht* Natuurlijk denk je er weer zo over. Hoe kan het ook anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toekomstige live acts van E-Force zullen voortaan worden gehost door MC Tellem
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb de act zelf nog niet gezien maar zag een filmpje van ik meen Q-Base en vond het er wel tof uitzien :) kan naar mijn mening wel degelijk meerwaarde hebben door het show element mits het niet zo uitgemolken wordt als G4H.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 20:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thera:
Citaat:
Collab with Phrantic in progress!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 22:22 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Thera:
Citaat:
Collab with Phrantic in progress!

Moet wel dik worden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Afbeelding


Is dat die track van de Freaqshow? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik vind het totaal niet belangrijk hoe een act eruit ziet. Iedere vorm van verkleden is in mijn ogen een poging tot compenseren van muzikale tekortkomingen. Als je immers niet opvalt door je muziek, moet je andere manieren vinden om op te vallen.


Is het wel leuk om overal zo kritisch op te zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 23:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zijn twee z's stoerder dan 1? Kijk jij lekker naar volwassen mensen die zich verkleden, dan houd ik het bij mijn passie voor muziek. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 23:29 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Zijn twee z's stoerder dan 1?

xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 23:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik vind het totaal niet belangrijk hoe een act eruit ziet. Iedere vorm van verkleden is in mijn ogen een poging tot compenseren van muzikale tekortkomingen. Als je immers niet opvalt door je muziek, moet je andere manieren vinden om op te vallen.

Zit zeker waarheid in, daarbij vind ik het sowieso allemaal al poppenkast. Als de muziek goed is val je sowieso wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Zijn twee z's stoerder dan 1? Kijk jij lekker naar volwassen mensen die zich verkleden, dan houd ik het bij mijn passie voor muziek. :thumbup:


Het was eigenlijk gewoon een serieuze vraag hoor, maar als je daar ook al moeilijk over doet prima :thumbup:
Zal ik zeker doen, al is het wel een grote schande dat ze dat als volwassenen doen natuurlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 00:57 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Zatox:


Save this moment for later so u can call it back in the days.. Back in the days .. Back in the days ... See u this Saturday at Xqlusive @djbrennanheart ! We will play this demo only for u!! \o/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 09:54 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Zijn twee z's stoerder dan 1? Kijk jij lekker naar volwassen mensen die zich verkleden, dan houd ik het bij mijn passie voor muziek. :thumbup:


Stoere opmerking :thumbup: nooit zo`n dom gelul gehoord, als die gasten zich verkleden is het ter compensatie van hun muzikale tekort komen.

Als dat zo is kan jij je misschien ook beter verkleden, wat jij allemaal te kort kom is niet op 1 hand te tellen.

of onee, jij hebt passie voor muziek xd
Vorige  1 ... 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen