Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 01:38 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Naja, nogmaals. Ik kan me niet voorstellen dat het iemand hier boeit dat Frontliner een show heeft in Australie :P

Laat die jongen lekker heendoen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 03:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Citaat:
Masters of Hardcore 2014 has a HARDSTYLE stage for the first time ever in history!

Check out the line-up below:
- Crypsis
- Radical Redemption
- Dj Adaro
- High Voltage
- Zany
- B-Front
- Chain Reaction
- Warface
- Moridin
- Kold Konexion
- X-Pander
- Malua
Hosted by: MC Nolz


En daar gaat weer een Hardcore feest. Zal wel weer ten koste gaan van andere goeie hardcore namen.
Het heet notabene Masters Of HARDCORE. Art Of Dance weer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 03:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Misschien is het een selling point, maar als het werkt, wat is er dan mis mee? Luister jij naar de muziek, kijken anderen daarnaar, iedereen tevreden. Is het niet jouw muziek? Dan is het helaas, pindakaas. Simple as that toch? Niet iedereen is een superduper purist of komt voor de "juiste" redenen volgens andere mensen. Het punt is dat ze er toch wel zijn, like it or not.

Om terug te sturen naar iets meer ontopic:
Vandaag zijn de Wildstylez EP en Solutio & The I's - BOOM! uitgekomen.


Ingaan op een discussie om vervolgens te zegen dat iedereen wel ontopic moet blijven. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 04:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Waar zegt ie dat dan, hij zegt alleen iets wat wel on-topic is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
Niet raar at all tegenwoordig. Korsakoff draait inmiddels ook vaak tracks als "The Record Breaking" en "Wake Up".

Noem je er ook 1 xd Coone gooit er ook regelmatig een house plaatje in, zullen we een 2e main met House op Defqon ten koste van de Purple neerzetten? Dan heb je ongeveer dezelfde situatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Naja, nogmaals. Ik kan me niet voorstellen dat het iemand hier boeit dat Frontliner een show heeft in Australie :P

Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
patrickjeb schreef:
Naja, nogmaals. Ik kan me niet voorstellen dat het iemand hier boeit dat Frontliner een show heeft in Australie :P

Mee eens.


Naja ook al maak je er maar 1 man blij mee is het al genoeg toch? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Eyoung start z'n eigen label en direct brengt hij zijn album daarop uit, nice! :worship:
http://www.systemsquarerecords.com/

Ziet er prima uit! Benieuwd naar dat 'BMO Story' project.
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Hardstylerzzzz schreef:
Niet raar at all tegenwoordig. Korsakoff draait inmiddels ook vaak tracks als "The Record Breaking" en "Wake Up".

Noem je er ook 1 xd Coone gooit er ook regelmatig een house plaatje in, zullen we een 2e main met House op Defqon ten koste van de Purple neerzetten? Dan heb je ongeveer dezelfde situatie

Lijkt me een strak plan :D , beetje chill housen tussendoor is niks mis mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
Niet raar at all tegenwoordig. Korsakoff draait inmiddels ook vaak tracks als "The Record Breaking" en "Wake Up".

Wat een dramatische motivering voor een hardstyle stage op MoH xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgensmij zijn de mensen gewoon bezig om de grenzen tussen hardstyle en hardcore te verkleinen.

Endymion & Evil Activities midden op de dag op de main bij Defqon? word die "hardcore" mooi door de strot gedrukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Volgensmij zijn de mensen gewoon bezig om de grenzen tussen hardstyle en hardcore te verkleinen.


En is dat erg? Zorgt alleen maar voor meer variatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 16:51 
 
Hardtraxx Addict

Brennan Heart
Citaat:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 16:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Rickzel schreef:
Volgensmij zijn de mensen gewoon bezig om de grenzen tussen hardstyle en hardcore te verkleinen.


En is dat erg? Zorgt alleen maar voor meer variatie.


Zorgt er voor dat artiesten die vroeger vette hardcore tracks maakte halve hardstyle gaan maken.
En dat is ergelijk, want dat betreft ongeveer heel Neophyte Records en Traxtorm. Vroeger twee van mijn favoriete labels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
PNXRMX schreef:
Rickzel schreef:
Volgensmij zijn de mensen gewoon bezig om de grenzen tussen hardstyle en hardcore te verkleinen.


En is dat erg? Zorgt alleen maar voor meer variatie.


Zorgt er voor dat artiesten die vroeger vette hardcore tracks maakte halve hardstyle gaan maken.
En dat is ergelijk, want dat betreft ongeveer heel Neophyte Records en Traxtorm. Vroeger twee van mijn favoriete labels.


Kip en ei. Artiesten gaan halve hardstyle / halve hardcore maken en daar is een podium voor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 21:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En dat is dus het hele probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie geen probleem, die halve hardcore/hardstyle artiesten gaan weer de echte harde hardstyle sound doen waar de 'puristen' zo naar snakken, er komt weer een nieuwe stroming artiesten die teringharde hardcore gaan maken en de hardstyle artiesten gaan house maken... Gewoon een shift in de artiesten, niets aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 23:40 
 

Brainweavers schreef:
de echte harde hardstyle sound


Wat is de echte hardstyle sound?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 00:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
stefaneke schreef:
Brainweavers schreef:
de echte harde hardstyle sound


Wat is de echte hardstyle sound?

Reverse bass, gated kicks and euphoric melodies.


Ben je nou nederlands of gebruik je google translate?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 00:59 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Volgensmij zijn de mensen gewoon bezig om de grenzen tussen hardstyle en hardcore te verkleinen.

Endymion & Evil Activities midden op de dag op de main bij Defqon? word die "hardcore" mooi door de strot gedrukt


Endymion draait op Qapital samen met Alpa2 en ik las in een ander topic als ik me niet vergis dat hij een collab met Ran-D aan het maken was (die zouden we op Hard Bass te horen krijgen). :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 04:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
stefaneke schreef:
Brainweavers schreef:
de echte harde hardstyle sound


Wat is de echte hardstyle sound?

Reverse bass, gated kicks and euphoric melodies.


Noem meer dan 10 tracks die aan 2 van die 3 eisen voldoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 05:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb nog nooit een Endymion/Evil Acivities/AoF/Mad Dog/Amnesys een reverse horen gebruiken of een gated kick. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardnews

Citaat:
Frequencerz have made the anthem for QAPITAL 2014!
They played it at XXlerator RAW and X-Qlusive Brennan Heart yesterday. Let's hope for a preview soon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
THE WEEKLY

Citizens of QAPITAL,
We will fulfill your musical needs. Each founder of our domain will produce a raw mix each week with an unreleased track and a special QAPITAL remix.
Make sure you keep your ears tuned in to see who will kick off.

http://qapital.net/the-weekly/

Had ik nog niet zien staan. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik heb nog nooit een Endymion/Evil Acivities/AoF/Mad Dog/Amnesys een reverse horen gebruiken of een gated kick. :P

AoF - Redemption?
Vorige  1 ... 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen