Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

E-Force maakt een remix voor DBSTF - Underground Tacticz.

Bron teaser op Instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
E-Force maakt een remix voor DBSTF - Underground Tacticz.

Bron teaser op Instagram


Hmm wel interessant . Ran-D maakt ook een remix van Evolutionz
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 23:16 
 
Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Hmm wel interessant . Ran-D maakt ook een remix van Evolutionz


Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 23:41 
 
Hardtraxx Newbie

Mashup Jack :) !! Heel erg benieuwd naar. Wordt misschien in de toekomst een opkomende trend? In de House scene wordt je doodgegooid met mash-ups.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 00:35 
 

Waar begin je dan in hemelsnaam aan, Evolutionz remixen >.< . DBSTF platen moet je vaak niet remixen, vaak niet te verbeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Pipa schreef:
Hmm wel interessant . Ran-D maakt ook een remix van Evolutionz


Bron?


Zei hij afgelopen zaterdag toen ik hem sprak nadat hij draaide in Eivissa in Den Bosch
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 12:37 
 
Hardtraxxer

The Machine facebook:

Citaat:
There was a time when I thought
I'd never be free and never live my dreams
I'd never push boundaries and never be myself
But as time went by, I realized
That freedom is Within Each Of Us..

Preview later today!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I've Lost You
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 12:54 
 
Hardtraxx Addict

Benieuwd :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 13:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Raven schreef:
I've Lost You

Dacht ik eerst ook, maar het blijkt te gaan om nieuwe-tracks-hs/the-machine-within-each-of-us-t40978.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 13:42 
 
Hardtraxx Addict

Zatox
Citaat:
Bouncing!!!!Huge rmx of 2 Unlimited-No Limit(Zatox Rmx ) I'm gonna play this weekend !! This track will be included in my album!! \o/


:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die quote is om zoveel redenen fout :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dat geen grap is weet ik het ook niet meer. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Daar gaat mn laatste beetje respect voor Zaadtox. Van die plaat moet je gewoon afblijven, ook al is het niet mn muziek, No Limit is een klassieker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 14:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Van die plaat moet je gewoon afblijven


Ook zo'n loze opmerking. Het is niet dat die in de vergetelheid erdoor raakt.
Er zijn al tig remixes van dat nummer.
Als hij het origineel aanhoud er een hardstyle kick onder gooit zal wel heel fout klinken, maar wie weet doet ie er iets heel anders mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

Bosskabouter schreef:
The Machine facebook:

Citaat:
There was a time when I thought
I'd never be free and never live my dreams
I'd never push boundaries and never be myself
But as time went by, I realized
That freedom is Within Each Of Us..

Preview later today!

Oh zeer benieuwd! Hoorde hem in LQ en klonk echt dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 17:16 
 
Hardtraxxer

Dana weer draait, al is het een kwartiertje @ XQ!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Outbreak is bezig met een solo track genaamd 'We Want Your Soul'.

Bron: http://www.youtube.com/watch?v=UtuzCFL3QcU @26:12
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

QULT
Citaat:
A*S*Y*S will be back at QULT #11! What can you expect from him?

You have released a free track (http://soundcloud.com/asys) with Scot Project. Are you working on more new material for QULT #11?

"Oh yes, actually I’m planning to test two new A*S*Y*S singles which I'm going to release as an EP or separate singles. I’m also working on a great collaboration with the Organ Donors, which should be completed in February. I really can't wait to play those new tunes out there "

You have been traveling the world with your new project Kairo Kingdom. Will this have its influence on the music of A*S*Y*S?

"Yes it does, because I can use all the production technics I learned to feed Kairo Kingdom with, which is more Glitch Hop, Dubstep and Drumstep driven so far, for new A*S*Y*S tracks. As a producer who’s around in the electronic dance scene for so long now, progression and learning of new skills are very important for me to stay fresh."

You have played a couple of times for us now. What does QULT mean to you?

"I absolutely love and support QULT. Lately I notice many guys in the producer scene are talking about it, and they want to start making tunes with a QULT sound. A sound very much open for own interpretation as in my eyes, QULT is an open brand for subgenres of the harder styles."

"For me QULT is a "hot spot thing" which is growing and already a serious movement, more and more people want to be part of it. So folks, join the QULT "
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
iMark schreef:
Van die plaat moet je gewoon afblijven


Ook zo'n loze opmerking. Het is niet dat die in de vergetelheid erdoor raakt.
Er zijn al tig remixes van dat nummer.
Als hij het origineel aanhoud er een hardstyle kick onder gooit zal wel heel fout klinken, maar wie weet doet ie er iets heel anders mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 19:20 
 
Hardtraxxer

Imation schreef:
Dana weer draait, al is het een kwartiertje @ XQ!!


Bron?in ieder geval :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroentjuh82 schreef:
Imation schreef:
Dana weer draait, al is het een kwartiertje @ XQ!!


Bron?in ieder geval :worship:

Waarschijnlijk de surprise act. Q-Dance had eerst een andere timetable geplaatst, die op deze pagina te zien is:

feesten/x-qlusive-brennan-heart-evolution-of-style-25-01-2013-heineken-music-hall-t40157-100.html

Paar minuten later was de foto vervangen door een nieuwe haha ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Due to the huge unexpected success of Warface in 2013, it became a big time-consuming project. Remco isn’t been able lately to combine Warface together with his Hardcore alias, named Triax. Because of that Remco-Jan decided to focus only on the
productions of Warface. While Youri continues to deliver the Warface DJ performances alone.

The last bookings that we are doing together as a duo are :

- Bass Protocol // Beesd - Netherland // 8 February 2014
- CarnaHouse // Stein - Netherlands // 2 March 2014
- TBA // TBA - Netherlands // 20 April 2014
- TBA // TBA - Netherlands // 30 April 2014

Hope to see you all there to show us your Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

20e zal RAW Maniacs wel zijn, en 30e moet nog iets dergelijks bekend worden gemaakt
Vorige  1 ... 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen