Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Een live-act, geniaal. Episch
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 23:40 
 

Parvuz schreef:
Mashup Jack, wat gruwelijk!
Ik dacht eergister nog, hoe zou t zijn om een set te draaien met alleen maar mashups. Krijg je heerlijk energieke sets van denk ik. Maar moet hij wel veel mashups gaan maken om het interessant te houden.

Hij heeft er toch ook al wel een aantal?

So high met adele, ultimate donkey mashup, wilde gullie front 2 back, STFU Britney, cocaine fother mucker.. eeeh help me out here. T zijn er ondertussen in ieder geval wel wat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 00:05 
 

Zany & Ran-D ft. Nikkita vs. Frequencerz - Son Of Revolution (Jack of Sound Mashup)

Hij zal ondertussen wel wat meer mash-upjes in petto hebben neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Proud to be Loudness ook nog. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 06:18 
 
Hardtraxx Addict

Break The Spell doen :worship: Wel beetje zonde dat dat dan weer zwaar niet strak gespeeld word :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHAHAHAHA Angerfist stukje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Afbeelding

Volgens mij heeft Jack iets te veel OSM gespeeld en is hij in het sponsorwereldje blijven hangen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

robin92 schreef:
Q-BASE – De enige echte eindbaas van het festivalseizoen. Op 13 september landen we op de meest compromisloze event locatie in Europa. We sleuren je van de zon het maanlicht in tijdens ons enige dag- en nachtfestival. Gedurende 14 uur kun jij laten zien of je uit het juiste hout gesneden bent voor deze party marathon.

Qlimax – Kun jij (net als wij) stiekem al niet meer wachten op de gruwelijke combinatie van magie en geweld die Qlimax heet? Met ons grootste geschut gaan we je op 29 november weer omver blazen. Zet hem met dikke rode strepen in je agenda.

Zijn er op tijd mee iig!

http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... s-2014-NL/


Wel de datums vrijgeven van een feest wat pas over meer dan een half jaar plaatsvind, maar niks over The Qontinent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Wel de datums vrijgeven van een feest wat pas over meer dan een half jaar plaatsvind, maar niks over The Qontinent.

Komt omdat het samen georganiseerd wordt met Bass Events. Over Dominator staat ook niks in het persbericht. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Basshunterzz schreef:
Wel de datums vrijgeven van een feest wat pas over meer dan een half jaar plaatsvind, maar niks over The Qontinent.

Komt omdat het samen georganiseerd wordt met Bass Events. Over Dominator staat ook niks in het persbericht. ;)


Citaat:
Dominator - Het grootste hardcore festival ter wereld keert dit jaar terug naar het E3 Strand in Eersel. De datum was al bekend: 19 juli kun je weer los.


?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, ik was ervan overtuigd dat ik het gisteren niet zag staan xd Maar goed, Bass Events moet het ook nog aankondigen, dus waarschijnlijk zullen ze dat samen doen. Dominator was iig al bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Fusion artist: Thyron playing "Regain vs Inceptum - I Am God" at Restylerz in Holland!

Keep an eye on the Indus3 and Heart for Hard facebook.
A new release will be announced this week. #i3002


Lijkt me dat dit I Am God is dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat filmpje van die band. :lol:

Living for the moment op gitaar :worship:
Lose My Mind en Year Of Summer nog fouter kunnen maken dan dan ze al zijn. :lol:
A New Demansion. :thumbsup:
Angerfist. :lol: Mooi opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat met Wasted Penguinz en Angerfist :lol:
Get Loose en Madness klinken nog best prima zo eigenlijk xd itt Lose My Mind en Year of Summer :lol:

Sowieso vet gedaan xd zaten goede stukken tussen. Aankleding *kuch* is niet mijn ding :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

DBSTF hoor ik zelf niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:08 
 
Hardtraxx Addict

ISΛΛC ‏@djisaac
Citaat:
Coming soon…
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Calmdowner schreef:
ISΛΛC ‏@djisaac
Citaat:
Coming soon…
Afbeelding


Nee, bedankt. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt vast minstens zo vet als Music Is Why :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 20:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Teaser voor onze nieuwe track Law of Life staat online. De volledige previews en de release van 'Law of Life' en 'Music is Reality' komen deze maand nog. Geen maanden wachten dus ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 21:12 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin Kaos schreef:
Annoucement!! Kevin Kaos presents #RAW Podcast & More! Fully focused on the RAW side of Hardstyle! More info at the #RAW App on facebook.com/djkevinkaos SHARE LIKE & COMMENT PLEASE!!! #RAW #Hardstyle #Podcast #App #More

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=655524691175704

...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WEER een podcast... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

Hoeveel zijn dat er nu in totaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

1. Hard With Style
2. Unleashed
3. Isaacs Hardstyle Sessions
4. Stephanie Pink Beats
5. Brennan Heart presents WE R
6. D-Block & S-te-Fan From The Hard
7. The Pitcher #HQ
8. The Magic Show
9. Q-Dance presents NEXT
10. The Magic Show
11. Down Underground
12. XXlerator Hosted By Villain
13. Theracords Radioshow

En dan vergeet ik er nog een paar waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 22:53 
 

iMark schreef:
8. The Magic Show

10. The Magic Show

Janken om het janke, wtf boeit het
Vorige  1 ... 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen