Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He? BRK3 was altijd Sam alleen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
He? BRK3 was altijd Sam alleen toch?


Precies wat ik ook dacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Steffnov schreef:
He? BRK3 was altijd Sam alleen toch?


Precies wat ik ook dacht.


Neen, dat waren ze toch echt samen. Ook de optredens deden ze toen samen.

Ik heb ze één keer bij Defqon.1 Australië gezien, samen, de keer daarop bij Defqon.1 in Nederland stond alleen Sam achter de decks.

Op de RED hadden ze toen dat optreden Bioweapon vs Toneshifterz, maar BRK3 deed Sam alleen op dezelfde dag.

EDIT:

BRK3 @ Defqon.1 Sydney ORANGE:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 18:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Adaro
Citaat:
In the studio with The Prophet working on our collab for The Prophet his upcoming album!!Afbeelding


Scope DJ
Citaat:
Tonight will be the night 'Music of the Spheres' is going to be *finished*!

After a long time-out I can finally say: Scope's back - with a vengeance. This track is something I am very proud of, and couldn't have done it without my main man Anklebreaker.

Going back to finishing the track now, just wanted to keep you updated and tease a little bit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 22:12 
 
Hardtraxx Addict

Waaaaaauw! :worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Afbeelding

(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)




Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 22:26 
 
Hardtraxx Addict

Wat worden we toch verwend in Nederland! ZOVEEL goeie feestjes!!!! :( xd

ScopeDJ @ facebook:
Citaat:
Starting a new collab next week with _ _ _ _ _ _
Already excited about this

En ik ben zeer benieuwd met wie Scope-dj een collab heeft. Ik hoop snel weer wat meer van die man te horen. :)
(Denk via de comments en aangezien hij t zelf liked dat het Neilio is.. Vet!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 22:29 
 
Hardtraxx Addict

Combustion schreef:
Wat worden we toch verwend in Nederland! ZOVEEL goeie feestjes!!!! :( xd



Goed voor de economie! :P

M'n portomonee is er minder blij mee. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 22:32 
 
Hardtraxx Elite

Luna & Pavo & Pila :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu baal ik er nóg harder van dat het tegelijk met carnaval valt :/ :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 00:28 
 
Hardtraxx Veteran

D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF
Citaat:
Really looking forward to this 2005 - 2010 event in Amsterdam! Cool to be able to play all our older songs again!


Dus nu (op een normaal event/festival) gaat dat niet omdat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF
Citaat:
Really looking forward to this 2005 - 2010 event in Amsterdam! Cool to be able to play all our older songs again!


Dus nu (op een normaal event/festival) gaat dat niet omdat?


Inderdaad, durfde dj´s maar gewoon oude en nieuwe plaatjes gecombineerd in een set te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Qlown schreef:
D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF
Citaat:
Really looking forward to this 2005 - 2010 event in Amsterdam! Cool to be able to play all our older songs again!


Dus nu (op een normaal event/festival) gaat dat niet omdat?


Inderdaad, durfde dj´s maar gewoon oude en nieuwe plaatjes gecombineerd in een set te gooien.


Boek mij! :D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 12:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
chas1n schreef:

Inderdaad, durfde dj´s maar gewoon oude en nieuwe plaatjes gecombineerd in een set te gooien.


Boek mij! :D :P

Of mij! (Als we dan toch aan zelfpromotie gaan doen hier :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En we schakelen nu over naar onze verslaggever in Australië. Hardstylerzzzz, heb je nog nieuws voor ons:
Hardstylerzzzz schreef:


Citaat:
Dear Q-dancers,

Happy New Year! We would like to take this opportunity to share with you our plans for 2014.

2013, what a year!
Before we look ahead into 2014, let’s highlight the past year. It was a BIG year – exponential in fact. For the .... blablablabla

blablablabla

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, geen IQON dit jaar. Dat is toch wel interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 16:23 
 
Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
Ja, geen IQON dit jaar. Dat is toch wel interessant.

Waarom dat niet dan? Dacht dat het vorig jaar wel een succes was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
IQON
At Q-dance our aim is to grow, and maintain a healthy hard dance scene for generations to come. The future is bright and we are excited for what lies ahead. However it is with much regret to say IQON will not be returning in April 2014. In the coming year our concentrated focus will be on Defqon.1.

Daarom denk ik. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat is een gevolg. Niet de oorzaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Qlown schreef:
D-Block & S-te-Fan ‏@DBSTF
Citaat:
Really looking forward to this 2005 - 2010 event in Amsterdam! Cool to be able to play all our older songs again!


Dus nu (op een normaal event/festival) gaat dat niet omdat?


Inderdaad, durfde dj´s maar gewoon oude en nieuwe plaatjes gecombineerd in een set te gooien.

Volgens mij gaat het ook niet per se om durven, denk dat het meer is dat ze die platen simpelweg gewoon zat zijn, of de organisatie heeft het liever niet of iets dergelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar je draait toch wat het publiek wilt horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Maar je draait toch wat het publiek wilt horen?

Blijkbaar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ik van de week ook een discussie over in de shout, dat het mogelijk commercieel niet aantrekkelijk is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Maar je draait toch wat het publiek wilt horen?

Ohja? Dat is jouw mening.. Muziek is een vorm van kunst en in mijn ogen moet kunst altijd vanuit jezelf komen en kent dus geen beperkingen van buitenaf (wat een publiek wil horen bijvoorbeeld). Een DJ/Producer zou dus altijd moeten draaien of maken wat hij zelf vet vind. Mensen kopen een kaartje om naar zijn muziek/kunst te komen kijken/luisteren en de mensen bepalen dus zelf ze zijn muziek/kunst vet vinden en erheen willen gaan.
Het is omgekeerde wereld als een DJ/Producer zijn muziek af moet stemmen op het publiek, dat zou betekenen dat hij voor ieder publiek zijn muziek/kunst aan moet passen, terwijl de mensen toch echt een kaartje hebben gekocht om oa. naar zijn muziek/kunst te komen luisteren. Lijkt me logisch als je daarvoor een kaartje koopt dat je zijn muziek kent en dus bepaald of je dat ervoor over hebt.
Vorige  1 ... 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen