He? BRK3 was altijd Sam alleen toch?
Precies wat ik ook dacht.wrote:He? BRK3 was altijd Sam alleen toch?
Precies wat ik ook dacht.wrote:He? BRK3 was altijd Sam alleen toch?
Neen, dat waren ze toch echt samen. Ook de optredens deden ze toen samen.wrote:Precies wat ik ook dacht.wrote:He? BRK3 was altijd Sam alleen toch?

Scope DJIn the studio with The Prophet working on our collab for The Prophet his upcoming album!!
Tonight will be the night 'Music of the Spheres' is going to be *finished*!
After a long time-out I can finally say: Scope's back - with a vengeance. This track is something I am very proud of, and couldn't have done it without my main man Anklebreaker.
Going back to finishing the track now, just wanted to keep you updated and tease a little bit
En ik ben zeer benieuwd met wie Scope-dj een collab heeft. Ik hoop snel weer wat meer van die man te horen.Starting a new collab next week with _ _ _ _ _ _
Already excited about this
Goed voor de economie!wrote:Wat worden we toch verwend in Nederland! ZOVEEL goeie feestjes!!!!![]()
![]()
Dus nu (op een normaal event/festival) gaat dat niet omdat?Really looking forward to this 2005 - 2010 event in Amsterdam! Cool to be able to play all our older songs again!
Inderdaad, durfde dj´s maar gewoon oude en nieuwe plaatjes gecombineerd in een set te gooien.wrote:D-Block & S-te-Fan @DBSTFDus nu (op een normaal event/festival) gaat dat niet omdat?Really looking forward to this 2005 - 2010 event in Amsterdam! Cool to be able to play all our older songs again!
Boek mij!wrote:Inderdaad, durfde dj´s maar gewoon oude en nieuwe plaatjes gecombineerd in een set te gooien.wrote:D-Block & S-te-Fan @DBSTFDus nu (op een normaal event/festival) gaat dat niet omdat?Really looking forward to this 2005 - 2010 event in Amsterdam! Cool to be able to play all our older songs again!
Of mij! (Als we dan toch aan zelfpromotie gaan doen hierwrote:Boek mij!wrote:
Inderdaad, durfde dj´s maar gewoon oude en nieuwe plaatjes gecombineerd in een set te gooien.![]()
wrote:View on YouTube
Dear Q-dancers,
Happy New Year! We would like to take this opportunity to share with you our plans for 2014.
2013, what a year!
Before we look ahead into 2014, let’s highlight the past year. It was a BIG year – exponential in fact. For the .... blablablabla
blablablabla
Waarom dat niet dan? Dacht dat het vorig jaar wel een succes was..wrote:Ja, geen IQON dit jaar. Dat is toch wel interessant.
Daarom denk ik.IQON
At Q-dance our aim is to grow, and maintain a healthy hard dance scene for generations to come. The future is bright and we are excited for what lies ahead. However it is with much regret to say IQON will not be returning in April 2014. In the coming year our concentrated focus will be on Defqon.1.
Volgens mij gaat het ook niet per se om durven, denk dat het meer is dat ze die platen simpelweg gewoon zat zijn, of de organisatie heeft het liever niet of iets dergelijks.wrote:Inderdaad, durfde dj´s maar gewoon oude en nieuwe plaatjes gecombineerd in een set te gooien.wrote:D-Block & S-te-Fan @DBSTFDus nu (op een normaal event/festival) gaat dat niet omdat?Really looking forward to this 2005 - 2010 event in Amsterdam! Cool to be able to play all our older songs again!
Blijkbaar niet.wrote:Maar je draait toch wat het publiek wilt horen?
Ohja? Dat is jouw mening.. Muziek is een vorm van kunst en in mijn ogen moet kunst altijd vanuit jezelf komen en kent dus geen beperkingen van buitenaf (wat een publiek wil horen bijvoorbeeld). Een DJ/Producer zou dus altijd moeten draaien of maken wat hij zelf vet vind. Mensen kopen een kaartje om naar zijn muziek/kunst te komen kijken/luisteren en de mensen bepalen dus zelf ze zijn muziek/kunst vet vinden en erheen willen gaan.wrote:Maar je draait toch wat het publiek wilt horen?