Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Kepro schreef:
Maar je draait toch wat het publiek wilt horen?

Ohja? Dat is jouw mening.. Muziek is een vorm van kunst en in mijn ogen moet kunst altijd vanuit jezelf komen en kent dus geen beperkingen van buitenaf (wat een publiek wil horen bijvoorbeeld). Een DJ/Producer zou dus altijd moeten draaien of maken wat hij zelf vet vind. Mensen kopen een kaartje om naar zijn muziek/kunst te komen kijken/luisteren en de mensen bepalen dus zelf ze zijn muziek/kunst vet vinden en erheen willen gaan.
Het is omgekeerde wereld als een DJ/Producer zijn muziek af moet stemmen op het publiek, dat zou betekenen dat hij voor ieder publiek zijn muziek/kunst aan moet passen, terwijl de mensen toch echt een kaartje hebben gekocht om oa. naar zijn muziek/kunst te komen luisteren. Lijkt me logisch als je daarvoor een kaartje koopt dat je zijn muziek kent en dus bepaald of je dat ervoor over hebt.

Ik denk dat de meeste DJ's een sets toch wel afstemmen op het type publiek wat er staat, oftewel een combi van wat jullie zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 19:09 
 
Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
Kepro schreef:
Maar je draait toch wat het publiek wilt horen?

Ohja? Dat is jouw mening.. Muziek is een vorm van kunst en in mijn ogen moet kunst altijd vanuit jezelf komen en kent dus geen beperkingen van buitenaf (wat een publiek wil horen bijvoorbeeld). Een DJ/Producer zou dus altijd moeten draaien of maken wat hij zelf vet vind. Mensen kopen een kaartje om naar zijn muziek/kunst te komen kijken/luisteren en de mensen bepalen dus zelf ze zijn muziek/kunst vet vinden en erheen willen gaan.
Het is omgekeerde wereld als een DJ/Producer zijn muziek af moet stemmen op het publiek, dat zou betekenen dat hij voor ieder publiek zijn muziek/kunst aan moet passen, terwijl de mensen toch echt een kaartje hebben gekocht om oa. naar zijn muziek/kunst te komen luisteren. Lijkt me logisch als je daarvoor een kaartje koopt dat je zijn muziek kent en dus bepaald of je dat ervoor over hebt.


DJ staat er toch ook om het publiek te vermaken. Is toch ook wel verschil met produceren. Tuurlijk sta je daar ook als artiest en draai je wel wat bij je past, maar rekening houden met het publiek hoort er wel bij vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 19:13 
 
Hardtraxx Elite

Klopt. Een DJ produceert voor zichzelf en draait voor het publiek. Als DJ ben je de "gastheer" van een feest. Jij moet ervoor zorgen dat het feest leuk is anders is dat niet alleen slechte reputatie voor jezelf maar ook voor de club/festival/etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat je als artiest zelf bepaalt wat je draait, maar toch wel een beetje rekening houdt met het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 19:52 
 

Als Iedere DJ zich gewoon aan het concept van de stage/het feest houden, dan kan je oudere en nieuwere platen draaien, hard of euforisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Als Iedere DJ zich gewoon aan het concept van de stage/het feest houden, dan kan je oudere en nieuwere platen draaien, hard of euforisch.

Ja inderdaad, als de mainstream garde die al wat langer meedraait later geboekt staan kunnen ze prima afsluiten met een stel oudere plaatjes. Die zijn vaak toch wel harder. Maar DBSTF hebben het heel bewust over "all our old songs", dus allemaal en niet sporadisch tussen de nieuwe producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Psyko Punkz
Citaat:
We starting up our own label, more info folowzz soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Psyko Punkz
Citaat:
We starting up our own label, more info folowzz soon!

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Psyko Punkz
Citaat:
We starting up our own label, more info folowzz soon!

Dat hadden ze al aangekondigd in een B2S interview. Het gaat 'shadowmask' heten ( :lol: >.< )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 21:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
wootum schreef:
Psyko Punkz
Citaat:
We starting up our own label, more info folowzz soon!

>.<

Dat doet me echt pijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Psyko Punkz
Citaat:
We starting up our own label, more info folowzz soon!


Zou me niks verbazen als Yellow Claw bij dat label komt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal wel psycho gangsters gaan heten ofzo >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 00:10 
 
Hardtraxx Veteran

Darklevi schreef:
Zal wel psycho gangsters gaan heten ofzo >.<


pim0412 schreef:
Dat hadden ze al aangekondigd in een B2S interview. Het gaat 'shadowmask' heten ( :lol: >.< )
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iets beter lezen volgende keer! Maar vind shadowmask niet echt veel beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coming Soon:
Afbeelding

Bron: harderstate
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Respect voor het releasebeleid van het label, kunnen anderen wat van leren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm dat denk ik eigenlijk niet,

Hij postte dat plaatje eerder ook al naar aanleiding de vele "hairhunterz" grappen.

-> "Did somebody say Hairhunterz?"

Met diezelfde supersaiyan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 22:19 
 
Hardtraxx Elite

Saiyanborn was een topcomment van iemand op facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 00:49 
 
Hardtraxx Veteran

Atmozfears, Coone, Ran-D & Radical Redemption mixen de Hard Bass cd's dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

met als eigen reactie:
Citaat:
hope all your freakn' questions are answered now ...!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 00:58 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Atmozfears, Coone, Ran-D & Radical Redemption mixen de Hard Bass cd's dit jaar.


Kunnen leuke CD's opleveren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
iMark schreef:
Atmozfears, Coone, Ran-D & Radical Redemption mixen de Hard Bass cd's dit jaar.


Kunnen leuke CD's opleveren :)


In mijn ogen raar en jammer dat harddriver er niet een mixt ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
Blutonium Boy Kick Tutorial

How to make a Hardstyle Kick in Ableton Live Studio 9!



Godverdomme, wat doet mij dat hard denken aan Pilldriver - Pitch Hiker (vanaf 2 minuten zeg maar)...

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 08:16 
 
Hardtraxx Elite

provehito schreef:
Basshunterzz schreef:
iMark schreef:
Atmozfears, Coone, Ran-D & Radical Redemption mixen de Hard Bass cd's dit jaar.


Kunnen leuke CD's opleveren :)


In mijn ogen raar en jammer dat harddriver er niet een mixt ?

Ja, helaas:( hoopte zo op een cd van hard driver...
Vorige  1 ... 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen