Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 11:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chain Reaction:
Citaat:
Finished Lellebel Revisited yesterday ! I'll give you an official preview tonight ...

‪#‎playthatfuckingtrack‬ ‪#‎preview‬


--------

Thera:
Citaat:
Coming soon....!!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij kan als geck-o natuurlijk ook een dikke early opener wegzetten zoals op loudness een tijdje terug.

Edit: Vergeten om naar volgende pagina te gaan waar dit al genoemd word
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De 2e area maakt plaats voor een nieuwe generatie artiesten, waaronder Festuca, Geck-O en Outlander.


http://www.b2s.nl/news/61021/hard-bass- ... tfOC_TuJ8E

Edit: Grapje dat gaat over Euphoria :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Goed nieuws over Minus Militia (eigen soundbank, nieuwe kicks) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

Hahah zou die remix over een van de beste hits van het jaar Break Down Low gaan? Dat ze daar ziek hard nummer van maken.
Dit is overigens goed nieuws en ben nu nog benieuwder naar hun set, nieuwe soundbank en kicks dan denk ik ook dat ze de Qapital anthem misschien maken want in de trailer hoor je ook al zieke kick die nog niet uit is plus koorzang achtergrond van Radical
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Hahah zou die remix over een van de beste hits van het jaar Break Down Low gaan? Dat ze daar ziek hard nummer van maken.
Dit is overigens goed nieuws en ben nu nog benieuwder naar hun set, nieuwe soundbank en kicks dan denk ik ook dat ze de Qapital anthem misschien maken want in de trailer hoor je ook al zieke kick die nog niet uit is plus koorzang achtergrond van Radical


Sorry maar heb je tijdens het filmpje wel goed geluisterd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Collab van HHZ en Audiofreq is klaar. Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
De Tijdmachine

"All you people come ride with me baby
All you fuckers get down on this crazy
All you need is get psyched up baby
'Cuz you know it's hardstyle baby!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 19:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Hahah zou die remix over een van de beste hits van het jaar Break Down Low gaan? Dat ze daar ziek hard nummer van maken.

Heb het filmpje niet gezien maar gewoon TRB toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 19:35 
 
Hardtraxx Elite

Geck-O opent inderdaad Hard Bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Pipa schreef:
Hahah zou die remix over een van de beste hits van het jaar Break Down Low gaan? Dat ze daar ziek hard nummer van maken.

Heb het filmpje niet gezien maar gewoon TRB toch?

Ik denk die RR remix van TRB ja. En in dat filmpje van Qapital is zo goed als de kick van Hollow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Geck-O opent inderdaad Hard Bass


Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 20:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
TiMOTHYb schreef:
Pipa schreef:
Hahah zou die remix over een van de beste hits van het jaar Break Down Low gaan? Dat ze daar ziek hard nummer van maken.

Heb het filmpje niet gezien maar gewoon TRB toch?

Ik denk die RR remix van TRB ja. En in dat filmpje van Qapital is zo goed als de kick van Hollow.

Ze zeggen in het interview dat de track voor het eerst zal worden gedraaid op HB dus dan zou het niet TRB zijn maar we zullen het horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:

Check out the official video clip of Darren Styles & Gammer - You & I ( Da Tweekaz Remix) which will be released on the 1st of February as part of their #TWEEKAY14 project!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 20:17 
 
Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
DJ_Tim schreef:
Geck-O opent inderdaad Hard Bass


Bron?

Sorry las te snel :$

Dit stond er op facebook

Citaat:
Will he open Hard Bass?

Geck-o;

Hope to see you at these dates!

25/01 - Geck-o @ 23 Years of Disco Zak, Uelsen (DE)
25/01 - Geck-o (TC Ultimate Battle) @ XXlerator RAW, Matrixx
01/02 - Geck-o @ ...
08/02 - Geck-o @ Bass Protocol, Rodenburg Beesd
08/02 - Geck-e LIVE @ QULT #11, Westerunie Amsterdam
15/02 - Geck-o & Thera @ Hardclassics, The Sand Amsterdam
22/02 - Geck-e @ The Experiment, W2 Den Bosch
28/02 - Geck-o @ InfeXious invites TMS, Glasgow (UK)
14/03 - Geck-o @ Monday Bar Spring Break Cruise, Stockholm/sea (SE)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 20:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hardtraxx Q&A met B-Front :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:


leuk initiatief :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja heel leuk zelfs! al jaren m'n favoriete producer, ga eens goed na denken over een leuke vraag :)

dit zijn wel die dingetjes die de website interessant houden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 22:09 
 
Hardtraxx Addict

Focuz
Citaat:
Back in the studio with Slim Shore! ‪#‎collab‬ ‪#‎hardstyle‬ ‪#‎EDM‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 00:03 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Pipa schreef:
Hahah zou die remix over een van de beste hits van het jaar Break Down Low gaan? Dat ze daar ziek hard nummer van maken.

Heb het filmpje niet gezien maar gewoon TRB toch?

Denk het niet want ze zeiden dat de exclusive voor hardbass was en TRB is al eerder gedraaid dus denk Break down low
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 00:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ja de Hardbass tool ook. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En The Record Breaking dan ? Daar was toch ook een leipe remix/edit van ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 11:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil graag als suggestie The Record Breaking zeggen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Admin edit: niet relevant voor dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Warface en Delete werken samen aan een track :woot:

Citaat:
Its Official! We are proud to announce that we are currently working with Delete - Hardstyle Producer/DJ on a fresh track. This is really an honor for us to work with such an amazing and dedicated artist!
Vorige  1 ... 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen