Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Snap niet waarom je wat mashups gaat hypen met teasers etc.

--

Delete staat b2b met Vazard op Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Calmdowner schreef:
Gaat volgens mij over die mashups van JoS. Hoor in ieder geval Noisecontrollers vs Adele - So High To The Rain (Jack of Sound Mash-Up) en Zany & Tatanka - Wilde Gullie Front 2 Back (Jack Of Sound Mashup).

Ik snap niet waarom je die weg zou geven, je moet toch een beetje exclusiviteit behouden....

WGF2B dateert al van begin 2011. Veel exclusiviteit is er dan niet meer! :P

Qlown schreef:
Snap niet waarom je wat mashups gaat hypen met teasers etc.

:yes: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 15:32 
 
Hardtraxx Addict

Da Tweekaz
Citaat:
Tonight we will launch a brand new project. Are you ready?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Citaat:
Started a collab with.... *******

It allready turned out to be a real concrete killer, imo!
The kick's heavenly awfull, the sound is soooo not nice, and the vocal is just..
...mindblowing!

Als ik Twitter een beetje volg is het Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:26 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Delete staat b2b met Vazard op Loudness.

Wat een heerlijk en fijn nieuws! Vazard aanschouwen, en dan ook nog Delete erbij! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:53 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
TweekaCraft?

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Geck-e will do a special live act at QULT #11.

What can our QULT members expect of this?

"The live act completely revolves around my own music, so you can expect an hour long of pure Geck-style I will bring extra equipment and controllers to spice up existing tracks with extra sounds and effects."

Will you bring some new material?
"Oh yeah, lots actually! Still have a lot of unreleased tracks, edits and bootlegs to play. I will also keep some new tracks exclusive to premiere at QULT #11. You better be there "

Check a Geck-e LIVE mini-teaser on Soundcloud:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker




Vet gave bestuurbare autootjes :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 19:07 
 
Hardtraxx Addict

Calmdowner schreef:
Da Tweekaz
Citaat:
Tonight we will launch a brand new project. Are you ready?
Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeuj, nog een podcast xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 19:19 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Jeuj, nog een podcast xd


podcast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wait, te snel gelezen bij de youtube link :P my bad
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Gaaf initiatief, elke maand een track releasen EN een preview! Zouden meer artiesten moeten doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Gaaf iniatief, elke maand een track releasen EN een preview! Zouden meer artiesten moeten doen!


Precies! Eens wat anders dan zon podcastje dat ten koste gaat van eigen producties..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o
Citaat:
Hope to see you at these dates!

25/01 - Geck-o @ 23 Years of Disco Zak, Uelsen (DE)
25/01 - Geck-o (TC Ultimate Battle) @ XXlerator RAW, Matrixx Nijmegen
01/02 - Geck-o @ ...
08/02 - Geck-o @ Bass Protocol, Rodenburg Beesd
08/02 - Geck-e LIVE @ QULT #11, Westerunie Amsterdam
15/02 - Geck-o & Thera @ Hardclassics, The Sand Amsterdam
22/02 - Geck-e @ The Experiment, W2 Den Bosch
28/02 - Geck-o @ InfeXious invites TMS, Glasgow (UK)
14/03 - Geck-o @ Monday Bar Spring Break Cruise, Stockholm/sea (SE)

X


1 feb, Opener Hardbass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

FLUX
Citaat:
Tonight at 8pm GMT it's our first ‪#‎ATMOSCAST‬ of the year with some BIG Atmosphere Recordings:UK news plus a beast of a guest mix from Uberdruck!

http://www.di.fm/harddance
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 20:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ah mooi, even intunen zo direct.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Geck-o
Citaat:
Hope to see you at these dates!

25/01 - Geck-o @ 23 Years of Disco Zak, Uelsen (DE)
25/01 - Geck-o (TC Ultimate Battle) @ XXlerator RAW, Matrixx Nijmegen
01/02 - Geck-o @ ...
08/02 - Geck-o @ Bass Protocol, Rodenburg Beesd
08/02 - Geck-e LIVE @ QULT #11, Westerunie Amsterdam
15/02 - Geck-o & Thera @ Hardclassics, The Sand Amsterdam
22/02 - Geck-e @ The Experiment, W2 Den Bosch
28/02 - Geck-o @ InfeXious invites TMS, Glasgow (UK)
14/03 - Geck-o @ Monday Bar Spring Break Cruise, Stockholm/sea (SE)

X


1 feb, Opener Hardbass?


ligt er wel heel dik bovenop zo inderdaad! zou heel vet zijn :D reden om wat eerder de bus in te stappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
chas1n schreef:
Geck-o
Citaat:
Hope to see you at these dates!

25/01 - Geck-o @ 23 Years of Disco Zak, Uelsen (DE)
25/01 - Geck-o (TC Ultimate Battle) @ XXlerator RAW, Matrixx Nijmegen
01/02 - Geck-o @ ...
08/02 - Geck-o @ Bass Protocol, Rodenburg Beesd
08/02 - Geck-e LIVE @ QULT #11, Westerunie Amsterdam
15/02 - Geck-o & Thera @ Hardclassics, The Sand Amsterdam
22/02 - Geck-e @ The Experiment, W2 Den Bosch
28/02 - Geck-o @ InfeXious invites TMS, Glasgow (UK)
14/03 - Geck-o @ Monday Bar Spring Break Cruise, Stockholm/sea (SE)

X


1 feb, Opener Hardbass?


ligt er wel heel dik bovenop zo inderdaad! zou heel vet zijn :D reden om wat eerder de bus in te stappen


Dan had er wel Geck-e gestaan verwacht ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeft niet. Kan ook gewoon als Geck-O openen. Geck-E is voor experimentele muziek en Geck-O voor HS. Op Hard Bass wordt, volgens mij, altijd met hardstyle geopend. Geck-O dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 23:07 
 
Hardtraxx Elite

Kan ook veranderen toch? Qlimax is ook niet ieder jaar met subground geopend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Hoeft niet. Kan ook gewoon als Geck-O openen. Geck-E is voor experimentele muziek en Geck-O voor HS. Op Hard Bass wordt, volgens mij, altijd met hardstyle geopend. Geck-O dus.


Dan zou het inderdaad wel kunnen, ik dacht dat het 1ste uur hard bass altijd hardtrance of iets in die richting was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 23:28 
 
Hardtraxx Veteran

Beatbucket eigenaar.
Citaat:
Sending the next GT Digital release of to be mastered shortly, which is by Dark Pact and comes armed with a Delete remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
patrickjeb schreef:
Hoeft niet. Kan ook gewoon als Geck-O openen. Geck-E is voor experimentele muziek en Geck-O voor HS. Op Hard Bass wordt, volgens mij, altijd met hardstyle geopend. Geck-O dus.


Dan zou het inderdaad wel kunnen, ik dacht dat het 1ste uur hard bass altijd hardtrance of iets in die richting was.

Early hardstyle altijd.

Vorig jaar Luna, daarvoor The Beholder
Vorige  1 ... 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen