Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 00:44 
 
Hardtraxx Addict

DJ_Tim schreef:
Spablauw schreef:
iMark schreef:
Dat verhaal over studioproblemen vind ik altijd wat overdreven. Zijn beste track (Sacrifice) heeft hij met een gecrackte DAW + 2 speakers gemaakt. En in een goed functionerende studio maakt hij voorlopig nog geen track die beter is dan Sacrifice.

Dus jij vindt Sacrifice kwalitatief beter dan Colors, Now is the time, Dragonborn, The perfect weapon,... ?

Het gaat erom dat je geen 100.000 euro studio nodig hebt om goeie tracks te maken


Het gaat er om dat die opmerking niks te maken heeft met de problemen die heady had met de studio. De meeste snappen volgens mij niet hoe belangrijk akoestiek in een studio is. Kwaliteit van sound en mix van heady klinkt ook echt stuk beter dan bij meeste andere. Verder is het juist positief dat heady zijn tracks helemaal wilt hebben zoals hij wilt. Hij kan ook minder tijd aan besteden. Scoren doen ze ook als kwaliteit minder is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 01:31 
 

_theon_ schreef:
Spablauw schreef:
iMark schreef:
Dat verhaal over studioproblemen vind ik altijd wat overdreven. Zijn beste track (Sacrifice) heeft hij met een gecrackte DAW + 2 speakers gemaakt. En in een goed functionerende studio maakt hij voorlopig nog geen track die beter is dan Sacrifice.

Dus jij vindt Sacrifice kwalitatief beter dan Colors, Now is the time, Dragonborn, The perfect weapon,... ?

Dat zegt hij helemaal niet. iMark zijn statement gaat puur over smaak. Overigens kan ik er best wel inkomen dat hhz niet met studioproblemen wil produceren want hij legt de lat qua productie steeds hoger voor zichzelf.

Zegt hij helemaal wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 11:12 
 
Hardtraxx Elite

Spablauw schreef:
Zegt hij helemaal wel.

Er is een verschil tussen beste track en kwalitatief beste track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 13:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik ben blij dat hij wat anders gaat doen, beter dan Hardstyle nog verder die kant op slepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik ben blij dat hij wat anders gaat doen, beter dan Hardstyle nog verder die kant op slepen.


Idd. Zo ben ik nu ook blij dat Showtek over is/zijn gestapt, wat ze de laatste 3 jaar maakten in de Hardstyle vond ik maar niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Lyst schreef:
Ik ben blij dat hij wat anders gaat doen, beter dan Hardstyle nog verder die kant op slepen.


Idd. Zo ben ik nu ook blij dat Showtek over is/zijn gestapt, wat ze de laatste 3 jaar maakten in de Hardstyle vond ik maar niks.

Kan ik me in vinden. kick was opeens zachter dan de snares haha. maar de details in hun tracks toen wel :love: zeker voor toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 13:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij zegt in zekere zin dat hij anders spul maakt maar hij zegt niet dat hij stopt met hardstyle toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik meen me ook te herinneren dat toen HHZ bij Ultra had getekend (en iedereen bang was dat hij house zou gaan maken) hij nadrukkelijk had gezegd dat hij hardstyle zou blijven maken. Of heb ik dit mis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 14:07 
 

Hij gaat Hardstyle inderdaad niet verlaten, maar het komt wel op een lager pitje te staan hoor... Hij heeft toch nog eens een periode gehad waar hij serieus met zichzelf in de knoop lag over wat hij nu juist wilde of wat niet. Toen heeft hij zijn 'slechtste' plaat 'The message is hardstyle' toch ook uitgebracht, na een jaar niets ofzo. En toen heeft hij die Shilo tracks ook gemaakt, wat house is, en wat erop slaat dat hij toen al in de knoop zat met wat hij wilde. Hardstyle is zijn eerste liefde, maar hij zit nu in een fase waar hij andere genre's veel vetter vindt, en daar ook iets mee wil gaan doen denk ik... Kan experimentele dingen opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Zegt hij helemaal wel.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me verstandig om het weer iets terug naar weetjes te brengen in plaats van speculaties.
Informatie over de Rebirth kaartverkoop: https://www.facebook.com/notes/rebirth- ... 6935239916
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With a K ‏@DJMWAK
Citaat:
Just recieved a hardstyle remix of Forever Young and Oh My God, it's simply amazing _O_


Benieuwd wie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

James Nutty T Brierley
Citaat:
Will be working on Tiifa - Intentions (Nutty T Remix) next week for my good friend Eyoung's new label be prepared!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 20:28 
 
Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:
James Nutty T Brierley
Citaat:
Will be working on Tiifa - Intentions (Nutty T Remix) next week for my good friend Eyoung's new label be prepared!

Vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

▲ ‏@Atmozfears
Citaat:
@EforceNL hey joekel! moeten wij niet eens aan de slag? :-)

Collab incoming
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 21:11 
 
Hardtraxx Addict

Coone
Citaat:
REMIX CONTEST : Coone & Jim Ferren - 150 BPM

Download the stems/parts at Beatport.com :
http://btprt.dj/Kw6yCG

"This track would be a hit, at 150 beats per minute". Your shot, to show me what you got!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 21:13 
 
Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
▲ ‏@Atmozfears
Citaat:
@EforceNL hey joekel! moeten wij niet eens aan de slag? :-)

Collab incoming

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 07:22 
 
Hardtraxx Addict

DJ_Tim schreef:
Qlown schreef:
▲ ‏@Atmozfears
Citaat:
@EforceNL hey joekel! moeten wij niet eens aan de slag? :-)

Collab incoming

:thumbsup:


Bazen collab incoming :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De sets van Sound Rush & Bass Modulators van Euphoria staan op de b2s soundcloud en bij ons in de livesetsectie.
hardstyle/sound-rush-euphoria-11-01-2014-t41422.html
hardstyle/bass-modulators-euphoria-11-01-2014-t41423.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 12:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
James Nutty T Brierley
Citaat:
Will be working on Tiifa - Intentions (Nutty T Remix) next week for my good friend Eyoung's new label be prepared!

Start Eyoung een eigen label of heeft ie ergens getekend? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 14:20 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Start Eyoung een eigen label of heeft ie ergens getekend? :)


Een nieuw label zou wel eens heel erg vet kunnen zijn. Hoop stiekem dat het een soort revival is van Therabyte met die artiesten etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 14:25 
 
Hardtraxx Elite

Rubbereend schreef:
Lyst schreef:
Start Eyoung een eigen label of heeft ie ergens getekend? :)


Een nieuw label zou wel eens heel erg vet kunnen zijn. Hoop stiekem dat het een soort revival is van Therabyte met die artiesten etc.

Dat zou natuurlijk geniaal zijn. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige die nog van Tbyte overgebleven zijn zijn Eyoung zelf en Tiifa.. Helaas produceren Sinith en Drivium niet meer en zijn Danny V, Diablik, Gatty en Thera een andere weg ingslagen.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er gestemd kan worden op Track of the Year 2013 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, vet.
Vorige  1 ... 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen