P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
DJ_Tim wrote:
Spablauw wrote:
iMark wrote:Dat verhaal over studioproblemen vind ik altijd wat overdreven. Zijn beste track (Sacrifice) heeft hij met een gecrackte DAW + 2 speakers gemaakt. En in een goed functionerende studio maakt hij voorlopig nog geen track die beter is dan Sacrifice.
Dus jij vindt Sacrifice kwalitatief beter dan Colors, Now is the time, Dragonborn, The perfect weapon,... ?
Het gaat erom dat je geen 100.000 euro studio nodig hebt om goeie tracks te maken
Het gaat er om dat die opmerking niks te maken heeft met de problemen die heady had met de studio. De meeste snappen volgens mij niet hoe belangrijk akoestiek in een studio is. Kwaliteit van sound en mix van heady klinkt ook echt stuk beter dan bij meeste andere. Verder is het juist positief dat heady zijn tracks helemaal wilt hebben zoals hij wilt. Hij kan ook minder tijd aan besteden. Scoren doen ze ook als kwaliteit minder is.
S
_theon_ wrote:
Spablauw wrote:
iMark wrote:Dat verhaal over studioproblemen vind ik altijd wat overdreven. Zijn beste track (Sacrifice) heeft hij met een gecrackte DAW + 2 speakers gemaakt. En in een goed functionerende studio maakt hij voorlopig nog geen track die beter is dan Sacrifice.
Dus jij vindt Sacrifice kwalitatief beter dan Colors, Now is the time, Dragonborn, The perfect weapon,... ?
Dat zegt hij helemaal niet. iMark zijn statement gaat puur over smaak. Overigens kan ik er best wel inkomen dat hhz niet met studioproblemen wil produceren want hij legt de lat qua productie steeds hoger voor zichzelf.
Zegt hij helemaal wel.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Spablauw wrote: Zegt hij helemaal wel.
Er is een verschil tussen beste track en kwalitatief beste track.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik ben blij dat hij wat anders gaat doen, beter dan Hardstyle nog verder die kant op slepen.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Lyst wrote:Ik ben blij dat hij wat anders gaat doen, beter dan Hardstyle nog verder die kant op slepen.
Idd. Zo ben ik nu ook blij dat Showtek over is/zijn gestapt, wat ze de laatste 3 jaar maakten in de Hardstyle vond ik maar niks.
Hardtraxxer
105 posts member since 2013
last seen Sep 2017
Delt-A wrote:
Lyst wrote:Ik ben blij dat hij wat anders gaat doen, beter dan Hardstyle nog verder die kant op slepen.
Idd. Zo ben ik nu ook blij dat Showtek over is/zijn gestapt, wat ze de laatste 3 jaar maakten in de Hardstyle vond ik maar niks.
Kan ik me in vinden. kick was opeens zachter dan de snares haha. maar de details in hun tracks toen wel :love: zeker voor toen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hij zegt in zekere zin dat hij anders spul maakt maar hij zegt niet dat hij stopt met hardstyle toch?
Hardtraxxer
180 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Ik meen me ook te herinneren dat toen HHZ bij Ultra had getekend (en iedereen bang was dat hij house zou gaan maken) hij nadrukkelijk had gezegd dat hij hardstyle zou blijven maken. Of heb ik dit mis?
S
Hij gaat Hardstyle inderdaad niet verlaten, maar het komt wel op een lager pitje te staan hoor... Hij heeft toch nog eens een periode gehad waar hij serieus met zichzelf in de knoop lag over wat hij nu juist wilde of wat niet. Toen heeft hij zijn 'slechtste' plaat 'The message is hardstyle' toch ook uitgebracht, na een jaar niets ofzo. En toen heeft hij die Shilo tracks ook gemaakt, wat house is, en wat erop slaat dat hij toen al in de knoop zat met wat hij wilde. Hardstyle is zijn eerste liefde, maar hij zit nu in een fase waar hij andere genre's veel vetter vindt, en daar ook iets mee wil gaan doen denk ik... Kan experimentele dingen opleveren.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Spablauw wrote: Zegt hij helemaal wel.
Wist je dat ... Topic
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Lijkt me verstandig om het weer iets terug naar weetjes te brengen in plaats van speculaties.
Informatie over de Rebirth kaartverkoop: https://www.facebook.com/notes/rebirth- ... 6935239916
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Mark With a K ‏@DJMWAK
Just recieved a hardstyle remix of Forever Young and Oh My God, it's simply amazing _O_
Benieuwd wie.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
James Nutty T Brierley
Will be working on Tiifa - Intentions (Nutty T Remix) next week for my good friend Eyoung's new label be prepared!
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
bRt_ wrote:James Nutty T Brierley
Will be working on Tiifa - Intentions (Nutty T Remix) next week for my good friend Eyoung's new label be prepared!
Vet! :thumbsup:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
▲ ‏@Atmozfears
@EforceNL hey joekel! moeten wij niet eens aan de slag? :-)
Collab incoming
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Coone
REMIX CONTEST : Coone & Jim Ferren - 150 BPM

Download the stems/parts at Beatport.com :
http://btprt.dj/Kw6yCG

"This track would be a hit, at 150 beats per minute". Your shot, to show me what you got!
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Qlown wrote:▲ ‏@Atmozfears
Collab incoming
:thumbsup:
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
DJ_Tim wrote:
Qlown wrote:▲ ‏@Atmozfears
Collab incoming
:thumbsup:
Bazen collab incoming :worship: .
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
De sets van Sound Rush & Bass Modulators van Euphoria staan op de b2s soundcloud en bij ons in de livesetsectie.
Sound Rush @ Euphoria (11-01-2014)
Bass Modulators @ Euphoria (11-01-2014)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
bRt_ wrote:James Nutty T Brierley
Start Eyoung een eigen label of heeft ie ergens getekend? :)
R
Hardtraxxer
157 posts member since 2012
last seen May 2018
Lyst wrote:Start Eyoung een eigen label of heeft ie ergens getekend? :)
Een nieuw label zou wel eens heel erg vet kunnen zijn. Hoop stiekem dat het een soort revival is van Therabyte met die artiesten etc.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Rubbereend wrote:
Lyst wrote:Start Eyoung een eigen label of heeft ie ergens getekend? :)
Een nieuw label zou wel eens heel erg vet kunnen zijn. Hoop stiekem dat het een soort revival is van Therabyte met die artiesten etc.
Dat zou natuurlijk geniaal zijn. :woot:
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Enige die nog van Tbyte overgebleven zijn zijn Eyoung zelf en Tiifa.. Helaas produceren Sinith en Drivium niet meer en zijn Danny V, Diablik, Gatty en Thera een andere weg ingslagen.. :(
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Er gestemd kan worden op Track of the Year 2013 :)
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Wow, vet.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 4 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago