Ziek, ga vanavond even kijken of ze nog aan het werk zijn.
Niet gewoon een appartement van iemand met het DQ logo voor het raam?
Maar wat boeit het nu?wrote:Nee. Het is hier: Q-dance HQ 466/311-315 Castlereagh St, 2000 Sydney NSWwrote:Niet gewoon een appartement van iemand met het DQ logo voor het raam?
Google Maps: http://bit.ly/1eOpzd7
Nu zullen we wel weer een discussie krijgen met 'Er zijn mensen die dit wel interessant vinden', wat ik me niet echt kan voorstellen..
Vind het wel vet. Pak vanavond het vliegtuig nog naar Sydney.wrote:Maar wat boeit het nu?wrote:Nee. Het is hier: Q-dance HQ 466/311-315 Castlereagh St, 2000 Sydney NSWwrote:Niet gewoon een appartement van iemand met het DQ logo voor het raam?
Google Maps: http://bit.ly/1eOpzd7
Nu zullen we wel weer een discussie krijgen met 'Er zijn mensen die dit wel interessant vinden', wat ik me niet echt kan voorstellen..
Zelfde als posters van dancefeesten in bijvoorbeeld Chicago waar Headhunterz tussen staat. Nu weten we onderhand wel dat Headhunterz ook vaak op dat soort feesten staat. En we zijn niet bepaald de doelgroep van dat feest al is het alleen al omdat t beetje te ver is om met openbaarvervoer te doen.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=228890163960319wrote:Hey folks!!! Are U ready for GLIMPSE OF THE FUTURE??? Preview online this afternoon at 6 pm!!! ó/
Thera
As you might know, I'm a HUGE classic trance lover and I've decided to give one of my all time fav trance tracks a hardstyle makeover! Pretty dangerous of course, so wish me luck!
Klinisch Tot?wrote:TheraAs you might know, I'm a HUGE classic trance lover and I've decided to give one of my all time fav trance tracks a hardstyle makeover! Pretty dangerous of course, so wish me luck!
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
misschien Andain - Beautiful Things? geen idee, ben iig zwaar benieuwd 
Pat Kassab (Decepticon) en Joe Ibragimov (DJ N3ck), voorheen ook bekend van Mindhunterz, Hard'Onez, gaan binnenkort weer beginnen met hun MindHunterz project.
fuck yeah
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Dat zijn de vette weetjes
Hopelijk weten ze ons nog te boeien, en worden het geen producties a la D. Mondello, haha!
Dat is inmiddels al de derde keer dat ik zo´n soort bericht van hun kant zie.wrote:Pat Kassab (Decepticon) en Joe Ibragimov (DJ N3ck), voorheen ook bekend van Mindhunterz, Hard'Onez, gaan binnenkort weer beginnen met hun MindHunterz project.
fuck yeah
Ik zie nu inderdaad ook al eerdere posts daarover, ook over een collab met Hardstyle Mafia.
Hun uitspraken met een korreltje zout nemen dus
Hun uitspraken met een korreltje zout nemen dus
Scope DJ
Finally got the arrangement of 'Music of the Spheres' down as I was looking for the best transitions, telling a story that fits the theme.
Now for some edits and mixdown and we're ready to go! I'm so sorry it took so long, but I am happy I redid some parts and sounds because it sounds so much better now
(And I've also been working on some other projects as well, so from here on more frequent releases )
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Hardstyle Mafia

This week we are going to start a collab with the legendary; Mind Hunterz!!
Wat een ziek ziek mooie plaat is dat.wrote:misschien Andain - Beautiful Things? geen idee, ben iig zwaar benieuwd
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Deepack een plaat heeft gemaakt met vocalist MC Boogshe.
Q
Hardtraxx Veteran
wrote:Hardstyle MafiaThis week we are going to start a collab with the legendary; Mind Hunterz!!
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Nutty T

Loving the intro/mid intro of Tiifa - Intentions (Nutty T Remix)
StraightOn Black style.
Q
Hardtraxx Veteran
Zatox @DJZatox
Shooting a new Videoclip .... Is for a new vocal track Called " Back 2 You"![]()
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
wrote:The Magic Show is proud to announce that The Machine has joined TMS Records!
Check out his first release here: View on YouTube
Sys-X kan dus wel opgedoekt worden ?
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Wacht eerst even af wat Project Exile deze week aflevert.wrote:Sys-X kan dus wel opgedoekt worden ?
Helemaal vergetenwrote:Wacht eerst even af wat Project Exile deze week aflevert.wrote:Sys-X kan dus wel opgedoekt worden ?