Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 11:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ziek, ga vanavond even kijken of ze nog aan het werk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet gewoon een appartement van iemand met het DQ logo voor het raam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
patrickjeb schreef:
Niet gewoon een appartement van iemand met het DQ logo voor het raam?

Nee. Het is hier: Q-dance HQ 466/311-315 Castlereagh St, 2000 Sydney NSW

Google Maps: http://bit.ly/1eOpzd7

Maar wat boeit het nu? :P

Nu zullen we wel weer een discussie krijgen met 'Er zijn mensen die dit wel interessant vinden', wat ik me niet echt kan voorstellen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Hardstylerzzzz schreef:
patrickjeb schreef:
Niet gewoon een appartement van iemand met het DQ logo voor het raam?

Nee. Het is hier: Q-dance HQ 466/311-315 Castlereagh St, 2000 Sydney NSW

Google Maps: http://bit.ly/1eOpzd7

Maar wat boeit het nu? :P

Nu zullen we wel weer een discussie krijgen met 'Er zijn mensen die dit wel interessant vinden', wat ik me niet echt kan voorstellen..


Vind het wel vet. Pak vanavond het vliegtuig nog naar Sydney.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde als posters van dancefeesten in bijvoorbeeld Chicago waar Headhunterz tussen staat. Nu weten we onderhand wel dat Headhunterz ook vaak op dat soort feesten staat. En we zijn niet bepaald de doelgroep van dat feest al is het alleen al omdat t beetje te ver is om met openbaarvervoer te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Typhoon schreef:
Hey folks!!! Are U ready for GLIMPSE OF THE FUTURE??? Preview online this afternoon at 6 pm!!! ó/

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=228890163960319
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 14:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thera
Citaat:
As you might know, I'm a HUGE classic trance lover and I've decided to give one of my all time fav trance tracks a hardstyle makeover! Pretty dangerous of course, so wish me luck!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Thera
Citaat:
As you might know, I'm a HUGE classic trance lover and I've decided to give one of my all time fav trance tracks a hardstyle makeover! Pretty dangerous of course, so wish me luck!

Klinisch Tot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 15:59 
 
Hardtraxx Addict

misschien Andain - Beautiful Things? geen idee, ben iig zwaar benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pat Kassab (Decepticon) en Joe Ibragimov (DJ N3ck), voorheen ook bekend van Mindhunterz, Hard'Onez, gaan binnenkort weer beginnen met hun MindHunterz project.

:worship: fuck yeah
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 17:02 
 
Hardtraxx Addict

Dat zijn de vette weetjes ;) Hopelijk weten ze ons nog te boeien, en worden het geen producties a la D. Mondello, haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Pat Kassab (Decepticon) en Joe Ibragimov (DJ N3ck), voorheen ook bekend van Mindhunterz, Hard'Onez, gaan binnenkort weer beginnen met hun MindHunterz project.

:worship: fuck yeah


Dat is inmiddels al de derde keer dat ik zo´n soort bericht van hun kant zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie nu inderdaad ook al eerdere posts daarover, ook over een collab met Hardstyle Mafia.
Hun uitspraken met een korreltje zout nemen dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scope DJ
Citaat:
Finally got the arrangement of 'Music of the Spheres' down as I was looking for the best transitions, telling a story that fits the theme.

Now for some edits and mixdown and we're ready to go! I'm so sorry it took so long, but I am happy I redid some parts and sounds because it sounds so much better now

(And I've also been working on some other projects as well, so from here on more frequent releases )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle Mafia
Citaat:
This week we are going to start a collab with the legendary; Mind Hunterz!!

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
misschien Andain - Beautiful Things? geen idee, ben iig zwaar benieuwd :)

Wat een ziek ziek mooie plaat is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 23:19 
 
Hardtraxx Addict

Deepack een plaat heeft gemaakt met vocalist MC Boogshe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 23:41 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Hardstyle Mafia
Citaat:
This week we are going to start a collab with the legendary; Mind Hunterz!!

:woot:

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 00:43 
 
Hardtraxx Veteran

Nutty T
Citaat:
Loving the intro/mid intro of Tiifa - Intentions (Nutty T Remix)
StraightOn Black style.

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Zatox ‏@DJZatox
Citaat:
Shooting a new Videoclip .... Is for a new vocal track Called " Back 2 You" :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 13:09 
 
Hardtraxx Elite

HardnewsNL schreef:
The Magic Show is proud to announce that The Machine has joined TMS Records!

Check out his first release here: http://youtu.be/j_rxRg_Z110
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sys-X kan dus wel opgedoekt worden ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Sys-X kan dus wel opgedoekt worden ?

Wacht eerst even af wat Project Exile deze week aflevert. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
urbandesigner schreef:
Sys-X kan dus wel opgedoekt worden ?

Wacht eerst even af wat Project Exile deze week aflevert. :D

Helemaal vergeten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En High Voltage released er ook nog gewoon op. Verder ligt het management niet meer in zijn handen
Vorige  1 ... 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen