Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

Wat blijft Willem toch een goede kerol, met veel plezier gelezen.
Welke stijl muziek hij ook zal gaan maken ik blijf respect voor hem hebben.
Dankzij hem ben ik van deze muziek gaan houden. Amen.



Geniaal intro, who you gonna call? Headhunterz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Dus het komt er toch gewoon op neer dat hij een house album gaat maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Dus het komt er toch gewoon op neer dat hij een house album gaat maken?

Denk dat die collab met Audiofreq daar ook op zal komen? En misschien die met Geck-o en Adaro..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Hij heeft met Geck-o alleen een keer in de studio gezeten maar niets geproduceerd. Met Adaro heeft hij nog nooit in de studio gezeten, en aangezien hij Adaro ook vrijwel niet meer support qua tracks verwacht ik ook niet dat hij ooit nog een track gaat maken omdat de stijlen te erg verschillen van elkaar. En Adaro kennende gaat hij geen house tracks maken.

En tsja, hij heeft een maand over Colors gedaan. Dat album gaat nog langer duren voordat hij released wordt dan Spell of Sin/Wasted Penguinz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:52 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Hij heeft met Geck-o alleen een keer in de studio gezeten maar niets geproduceerd. Met Adaro heeft hij nog nooit in de studio gezeten, en aangezien hij Adaro ook vrijwel niet meer support qua tracks verwacht ik ook niet dat hij ooit nog een track gaat maken omdat de stijlen te erg verschillen van elkaar. En Adaro kennende gaat hij geen house tracks maken.

En tsja, hij heeft een maand over Colors gedaan. Dat album gaat nog langer duren voordat hij released wordt dan Spell of Sin/Wasted Penguinz.

Ik had gehoord dat hij met geck-o en adaro had geplant om de studio in te gaan maar dat ging niet door/werd uitgesteld omdat headhunterz in amerika zat. Weet niet zeker of dit klopt hoor.

En Colors is gemaakt terwijl hij studio problemen had en ook nog in hoog seizoen toch? Maar gaat idd nog wel een tijdje duren ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Next week the long-awaited previews will be available, so keep your eyes on our social media!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Afbeelding

Next week the long-awaited previews will be available, so keep your eyes on our social media!


Exile is van de oude Catatonic Overload toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
patrickjeb schreef:
Afbeelding

Next week the long-awaited previews will be available, so keep your eyes on our social media!


Exile is van de oude Catatonic Overload toch?

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 22:14 
 
Hardtraxx Veteran

Artwork. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Ja.


Thanks. Benieuwd naar de previews. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Artwork. :drool:


Ik hoop dat ie nog een keer gequote wordt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 22:23 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Afbeelding

Next week the long-awaited previews will be available, so keep your eyes on our social media!

alsjeblieft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Ik had gehoord dat hij met geck-o en adaro had geplant om de studio in te gaan maar dat ging niet door/werd uitgesteld omdat headhunterz in amerika zat. Weet niet zeker of dit klopt hoor.

En Colors is gemaakt terwijl hij studio problemen had en ook nog in hoog seizoen toch? Maar gaat idd nog wel een tijdje duren ben ik bang.


Dat verhaal over studioproblemen vind ik altijd wat overdreven. Zijn beste track (Sacrifice) heeft hij met een gecrackte DAW + 2 speakers gemaakt. En in een goed functionerende studio maakt hij voorlopig nog geen track die beter is dan Sacrifice.

Over het Adaro/Geck-o verhaal durf ik niet veel te zeggen, maar ik heb het idee dat HHZ het leuker vind om met Nicky Romero/W&W in de studio te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 22:52 
 
Hardtraxxer

Radical Redemption heeft een (hardcore) remix gemaakt van TRB
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 22:54 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:

Dat verhaal over studioproblemen vind ik altijd wat overdreven. Zijn beste track (Sacrifice) heeft hij met een gecrackte DAW + 2 speakers gemaakt. En in een goed functionerende studio maakt hij voorlopig nog geen track die beter is dan Sacrifice.

Klopt maar hij wist wss niet beter. Op het moment dat je hoort dat er iets mis is kun je je daar lastig langs kijken. Zeker omdat je een track perfect wil hebben. Als je niet beter weet dan je 2 speakers hoor je het ook niet.

iMark schreef:
Over het Adaro/Geck-o verhaal durf ik niet veel te zeggen, maar ik heb het idee dat HHZ het leuker vind om met Nicky Romero/W&W in de studio te zitten.
Daar ben ik ook bang voor idd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Radical Redemption heeft een (hardcore) remix gemaakt van TRB

Hoeft niet Radical te zijn toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 23:02 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
mrbubble456 schreef:
Radical Redemption heeft een (hardcore) remix gemaakt van TRB

Hoeft niet Radical te zijn toch?

Iemand had die op Facebook gezet met als titel TRB (Minus Militia Hardbass Edit). Reageerde Chain Reaction dat het de Radical remix was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 23:04 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk dat Minus Militia er een hardcore edit van gemaakt hebt.
Maar waarom draaien ze bijvoorbeeld Hardbass DJ tool al.. zoiets ga je toch voor eerst op Hardbass laten horen en niet ervoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 23:07 
 

hotymoty schreef:
Ik denk dat Minus Militia er een hardcore edit van gemaakt hebt.
Maar waarom draaien ze bijvoorbeeld Hardbass DJ tool al.. zoiets ga je toch voor eerst op Hardbass laten horen en niet ervoor?


Ff testen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Iemand had die op Facebook gezet met als titel TRB (Minus Militia Hardbass Edit). Reageerde Chain Reaction dat het de Radical remix was.

hotymoty schreef:
Ik denk dat Minus Militia er een hardcore edit van gemaakt hebt.


:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 23:19 
 
Artiest

Chain Reaction geeft juist aan dat het geen remix is van Radical, maar nu de titels zijn aangepast staat 'No Radical remix' inderdaad alsof hij 'No, Radical remix' zegt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 23:44 
 

iMark schreef:
Dat verhaal over studioproblemen vind ik altijd wat overdreven. Zijn beste track (Sacrifice) heeft hij met een gecrackte DAW + 2 speakers gemaakt. En in een goed functionerende studio maakt hij voorlopig nog geen track die beter is dan Sacrifice.

Dus jij vindt Sacrifice kwalitatief beter dan Colors, Now is the time, Dragonborn, The perfect weapon,... ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 23:48 
 
Hardtraxx Elite

Spablauw schreef:
iMark schreef:
Dat verhaal over studioproblemen vind ik altijd wat overdreven. Zijn beste track (Sacrifice) heeft hij met een gecrackte DAW + 2 speakers gemaakt. En in een goed functionerende studio maakt hij voorlopig nog geen track die beter is dan Sacrifice.

Dus jij vindt Sacrifice kwalitatief beter dan Colors, Now is the time, Dragonborn, The perfect weapon,... ?

Het gaat erom dat je geen 100.000 euro studio nodig hebt om goeie tracks te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
iMark schreef:
Dat verhaal over studioproblemen vind ik altijd wat overdreven. Zijn beste track (Sacrifice) heeft hij met een gecrackte DAW + 2 speakers gemaakt. En in een goed functionerende studio maakt hij voorlopig nog geen track die beter is dan Sacrifice.

Dus jij vindt Sacrifice kwalitatief beter dan Colors, Now is the time, Dragonborn, The perfect weapon,... ?

Dat zegt hij helemaal niet. iMark zijn statement gaat puur over smaak. Overigens kan ik er best wel inkomen dat hhz niet met studioproblemen wil produceren want hij legt de lat qua productie steeds hoger voor zichzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Spablauw schreef:
iMark schreef:
Dat verhaal over studioproblemen vind ik altijd wat overdreven. Zijn beste track (Sacrifice) heeft hij met een gecrackte DAW + 2 speakers gemaakt. En in een goed functionerende studio maakt hij voorlopig nog geen track die beter is dan Sacrifice.

Dus jij vindt Sacrifice kwalitatief beter dan Colors, Now is the time, Dragonborn, The perfect weapon,... ?

Het gaat erom dat je geen 100.000 euro studio nodig hebt om goeie tracks te maken


Precies dat dus. Ik vind het een slap excuus dat je niet kan produceren terwijl er verschrikkelijk veel producers zijn die het met 2 monitoren en een keyboard moeten doen. Een hit scoren is anders, want zonder de vocalen was Colors nooit populair geworden.
Vorige  1 ... 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen