W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Wat blijft Willem toch een goede kerol, met veel plezier gelezen.
Welke stijl muziek hij ook zal gaan maken ik blijf respect voor hem hebben.
Dankzij hem ben ik van deze muziek gaan houden. Amen.

View on YouTube

Geniaal intro, who you gonna call? Headhunterz!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Dus het komt er toch gewoon op neer dat hij een house album gaat maken?
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
JVDM wrote:Dus het komt er toch gewoon op neer dat hij een house album gaat maken?
Denk dat die collab met Audiofreq daar ook op zal komen? En misschien die met Geck-o en Adaro..
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Hij heeft met Geck-o alleen een keer in de studio gezeten maar niets geproduceerd. Met Adaro heeft hij nog nooit in de studio gezeten, en aangezien hij Adaro ook vrijwel niet meer support qua tracks verwacht ik ook niet dat hij ooit nog een track gaat maken omdat de stijlen te erg verschillen van elkaar. En Adaro kennende gaat hij geen house tracks maken.

En tsja, hij heeft een maand over Colors gedaan. Dat album gaat nog langer duren voordat hij released wordt dan Spell of Sin/Wasted Penguinz.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
iMark wrote:Hij heeft met Geck-o alleen een keer in de studio gezeten maar niets geproduceerd. Met Adaro heeft hij nog nooit in de studio gezeten, en aangezien hij Adaro ook vrijwel niet meer support qua tracks verwacht ik ook niet dat hij ooit nog een track gaat maken omdat de stijlen te erg verschillen van elkaar. En Adaro kennende gaat hij geen house tracks maken.

En tsja, hij heeft een maand over Colors gedaan. Dat album gaat nog langer duren voordat hij released wordt dan Spell of Sin/Wasted Penguinz.
Ik had gehoord dat hij met geck-o en adaro had geplant om de studio in te gaan maar dat ging niet door/werd uitgesteld omdat headhunterz in amerika zat. Weet niet zeker of dit klopt hoor.

En Colors is gemaakt terwijl hij studio problemen had en ook nog in hoog seizoen toch? Maar gaat idd nog wel een tijdje duren ben ik bang.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Wist je dat ... Topic

Next week the long-awaited previews will be available, so keep your eyes on our social media!
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 17 days ago
patrickjeb wrote:Wist je dat ... Topic

Next week the long-awaited previews will be available, so keep your eyes on our social media!
Exile is van de oude Catatonic Overload toch?
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
chas1n wrote:

Exile is van de oude Catatonic Overload toch?
Ja.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Artwork. :drool:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Mr Lellebel wrote: Ja.
Thanks. Benieuwd naar de previews. :D
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
JVDM wrote:Artwork. :drool:
Ik hoop dat ie nog een keer gequote wordt :drool:
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020

alsjeblieft :)
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
DJ_Tim wrote: Ik had gehoord dat hij met geck-o en adaro had geplant om de studio in te gaan maar dat ging niet door/werd uitgesteld omdat headhunterz in amerika zat. Weet niet zeker of dit klopt hoor.

En Colors is gemaakt terwijl hij studio problemen had en ook nog in hoog seizoen toch? Maar gaat idd nog wel een tijdje duren ben ik bang.
Dat verhaal over studioproblemen vind ik altijd wat overdreven. Zijn beste track (Sacrifice) heeft hij met een gecrackte DAW + 2 speakers gemaakt. En in een goed functionerende studio maakt hij voorlopig nog geen track die beter is dan Sacrifice.

Over het Adaro/Geck-o verhaal durf ik niet veel te zeggen, maar ik heb het idee dat HHZ het leuker vind om met Nicky Romero/W&W in de studio te zitten.
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Radical Redemption heeft een (hardcore) remix gemaakt van TRB
View on YouTube
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020
iMark wrote:
Dat verhaal over studioproblemen vind ik altijd wat overdreven. Zijn beste track (Sacrifice) heeft hij met een gecrackte DAW + 2 speakers gemaakt. En in een goed functionerende studio maakt hij voorlopig nog geen track die beter is dan Sacrifice.
Klopt maar hij wist wss niet beter. Op het moment dat je hoort dat er iets mis is kun je je daar lastig langs kijken. Zeker omdat je een track perfect wil hebben. Als je niet beter weet dan je 2 speakers hoor je het ook niet.
iMark wrote: Over het Adaro/Geck-o verhaal durf ik niet veel te zeggen, maar ik heb het idee dat HHZ het leuker vind om met Nicky Romero/W&W in de studio te zitten.
Daar ben ik ook bang voor idd...
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
mrbubble456 wrote:Radical Redemption heeft een (hardcore) remix gemaakt van TRB
Hoeft niet Radical te zijn toch?
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
patrickjeb wrote:
mrbubble456 wrote:Radical Redemption heeft een (hardcore) remix gemaakt van TRB
Hoeft niet Radical te zijn toch?
Iemand had die op Facebook gezet met als titel TRB (Minus Militia Hardbass Edit). Reageerde Chain Reaction dat het de Radical remix was.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Ik denk dat Minus Militia er een hardcore edit van gemaakt hebt.
Maar waarom draaien ze bijvoorbeeld Hardbass DJ tool al.. zoiets ga je toch voor eerst op Hardbass laten horen en niet ervoor?
S
hotymoty wrote:Ik denk dat Minus Militia er een hardcore edit van gemaakt hebt.
Maar waarom draaien ze bijvoorbeeld Hardbass DJ tool al.. zoiets ga je toch voor eerst op Hardbass laten horen en niet ervoor?
Ff testen
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
mrbubble456 wrote:Iemand had die op Facebook gezet met als titel TRB (Minus Militia Hardbass Edit). Reageerde Chain Reaction dat het de Radical remix was.
hotymoty wrote:Ik denk dat Minus Militia er een hardcore edit van gemaakt hebt.
:x
T
Artist
228 posts member since 2013
last seen Sep 2015
Chain Reaction geeft juist aan dat het geen remix is van Radical, maar nu de titels zijn aangepast staat 'No Radical remix' inderdaad alsof hij 'No, Radical remix' zegt :D
S
iMark wrote:Dat verhaal over studioproblemen vind ik altijd wat overdreven. Zijn beste track (Sacrifice) heeft hij met een gecrackte DAW + 2 speakers gemaakt. En in een goed functionerende studio maakt hij voorlopig nog geen track die beter is dan Sacrifice.
Dus jij vindt Sacrifice kwalitatief beter dan Colors, Now is the time, Dragonborn, The perfect weapon,... ?
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020
Spablauw wrote:
iMark wrote:Dat verhaal over studioproblemen vind ik altijd wat overdreven. Zijn beste track (Sacrifice) heeft hij met een gecrackte DAW + 2 speakers gemaakt. En in een goed functionerende studio maakt hij voorlopig nog geen track die beter is dan Sacrifice.
Dus jij vindt Sacrifice kwalitatief beter dan Colors, Now is the time, Dragonborn, The perfect weapon,... ?
Het gaat erom dat je geen 100.000 euro studio nodig hebt om goeie tracks te maken
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Spablauw wrote:
Dat zegt hij helemaal niet. iMark zijn statement gaat puur over smaak. Overigens kan ik er best wel inkomen dat hhz niet met studioproblemen wil produceren want hij legt de lat qua productie steeds hoger voor zichzelf.
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
DJ_Tim wrote:
Spablauw wrote:
Het gaat erom dat je geen 100.000 euro studio nodig hebt om goeie tracks te maken
Precies dat dus. Ik vind het een slap excuus dat je niet kan produceren terwijl er verschrikkelijk veel producers zijn die het met 2 monitoren en een keyboard moeten doen. Een hit scoren is anders, want zonder de vocalen was Colors nooit populair geworden.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 5 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 days ago