Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1973, 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over een uurtje de nieuwe HWS
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frontliner facebook

Citaat:
Starting a huge project with an amazing artist today!! Can't wait to show it to you, HardBass maybe?


Citaat:
You will never guess, think out of the box, not a producer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 15:44 
 
Hardtraxx Elite

weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat zal dan wel een vocalist zijn. Frans Bouwer ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marco Borsato?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Oranje schreef:
Frontliner facebook

Citaat:
Starting a huge project with an amazing artist today!! Can't wait to show it to you, HardBass maybe?


Citaat:
You will never guess, think out of the box, not a producer..


Mogelijke opties:
- Zanger Rinus
- Rapper Sjors
- De Stoopjes
- Johan Bos (stem van wikipedia)

Ik verwacht zo'n resultaat:

Kan Wout alsjeblieft opnieuw een ban krijgen? Deze gast poept nog meer stront uit dan de namen uit zijn post bij elkaar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 15:53 
 
Hardtraxx Elite

Wat dan allemaal? Ik post niet zo vaak rare/onnodige dingen volgens mij.

Edit: speciaal voor jou zal ik mijn post dan maar editten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Digitally Infected
Citaat:
Next week we will release the clip of the first release of 2014 which is a hard trance collab between 2 UK artists.


Nutty T
Citaat:
New track done Vthekid - Repeat (Nutty T Remix) coming out soon on Xtraxx Records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
@HardNewsNL: X-Qlusive @djBrennanHeart is almost sold out! Be sure to get your tickets now before it's too late. #Hardstyle

Uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 02:42 
 
Hardtraxx Veteran

Om verder te gaan op Moridin (zie dit topic):

The Magic Show ‏@TheMagicShow
Citaat:
@MisterQlown ja is voor de act :) Als het goed is wordt de liveset van Freaqshow wel online gezet zit hoop nieuw spul in!

Waaronder die ene track die Deetox ook draaide (staat bij onbekende) en ik denk een paar TBA's van M zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 05:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Vergeet niet je tv aan te zetten op Nederland 3 of je radio op 3fm. Over een paar minuten Psyko Punkz presents! Met Dj Adaro


Bron: Psyko Punkz FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Theracords en Intents slaan de handen ineen om voor de fijnproever een breed assortiment aan hardstyle te presenteren tijdens Intents Festival 2014 op zaterdag 31 mei. Vorig jaar hebben de bezoekers van het festival al kennis kunnen maken met nieuwe muzikale invloeden, wat een groot succes was. Om die reden krijgt Theracords dit jaar een eigen area op Intents Festival. De programmering zal draaien om diversiteit, pure passie en een hart voor muziek, zoals je van Theracords gewend bent.

Voorverkoop

Zet de volgende data met hoofdletters en uitroeptekens in jouw agenda, zodat je deze editie van Intents Festival niet mist. Voorverkoopdata:

Dinsdag 7 januari – 20:00 u. (camping & weekendtickets):
Donderdag 9 januari – 20:00 u. (losse dag tickets):

Tickets zijn verkrijgbaar via de ticketshop: http://tickets.intentsfestival.nl. (Min. leeftijd is 17 jaar).

Visit the festival campgrounds and experience a magical weekend! Intents Festival: The Lost treasure


http://www.theracords.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 14:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dj Adaro
This year I will host one of the largest areas of Intents Festival 2014. In this area you’re assured of rock-hard beats, the best tracks and a unique line-up I composed for Intents Festival. This area is only fit for people who know what raw hardstyle really means: party hard! I will destroy this area, so make sure you don’t miss out!

Presale
Put the following dates with capital letters and exclamation marks in your calendar so you do not miss out on this edition of Intents Festival. Presale Dates:
• Tuesday, January 7 – 8:00 P.M. CEST (camping and weekend tickets)
• Thursday, January 9 – 8:00 P.M. CEST (single day tickets)

Tickets are available at: http://scantr.ax/3vj (Min. age 17 years)

Visit the festival campgrounds and experience a magical weekend! Intents Festival: The Lost treasure

Bron: FB Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 14:29 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordy_E schreef:
Citaat:
Vergeet niet je tv aan te zetten op Nederland 3 of je radio op 3fm. Over een paar minuten Psyko Punkz presents! Met Dj Adaro



Bron: Psyko Punkz FB


Iemand een idee waar ik deze kan bekijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Oranje schreef:
Jordy_E schreef:
Citaat:
Vergeet niet je tv aan te zetten op Nederland 3 of je radio op 3fm. Over een paar minuten Psyko Punkz presents! Met Dj Adaro



Bron: Psyko Punkz FB


Iemand een idee waar ik deze kan bekijken?


http://barendenwijnand.ncrv.nl/ncrvgemi ... -wijnand-0

Vanaf ongeveer 40 minuten. De TV variant zal wel vanavond of morgen op uitzending gemist komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Calmdowner schreef:


Benieuwd wat het team van Hard Driver, Ran-D en Brennan Heart gaat doen. Samen nog een track maken? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

... Crypsis ook nog een freestyle alias heeft genaamd Basis Grooves?
Moet vanavond namelijk draaien op PussyLounge
http://partyflock.nl/artist/65798:Basic-Grooves
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
... Crypsis ook nog een freestyle alias heeft genaamd Basis Grooves?
Moet vanavond namelijk draaien op PussyLounge
http://partyflock.nl/artist/65798:Basic-Grooves

Is zijn early hardcore alias, heeftie al lang zat. Weet dat hij iig vorig jaar op Fantasy Island nog daarmee stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 23:16 
 

Steffnov schreef:
iMark schreef:
... Crypsis ook nog een freestyle alias heeft genaamd Basis Grooves?
Moet vanavond namelijk draaien op PussyLounge
http://partyflock.nl/artist/65798:Basic-Grooves

Is zijn early hardcore alias, heeftie al lang zat. Weet dat hij iig vorig jaar op Fantasy Island nog daarmee stond


Ja oké leuk dat jij dat weet maar een shitload aan mensen wisten dat dus nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 23:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Citaat:
"Davide Sonar: Happy New Year!!! I wish u a great start of the year...it's time for me to put my hand on my keyboard to give u a new melody!!!"

Bron: Facebook


Terugkeer van Davide Sonar?...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
maar een shitload aan mensen wisten dat dus nog niet.

Daarom zegt hij het nog even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Steffnov schreef:
iMark schreef:
... Crypsis ook nog een freestyle alias heeft genaamd Basis Grooves?
Moet vanavond namelijk draaien op PussyLounge
http://partyflock.nl/artist/65798:Basic-Grooves

Is zijn early hardcore alias, heeftie al lang zat. Weet dat hij iig vorig jaar op Fantasy Island nog daarmee stond


Ja oké leuk dat jij dat weet maar een shitload aan mensen wisten dat dus nog niet.

Mensen die het nog niet wisten hebben óf hun huiswerk niet gedaan, óf zal het nu ook niet interesseren. Anders kan je hier ook weer melden dat Noisecontrollers dezelfde als Pavelow is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 01:17 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:

http://barendenwijnand.ncrv.nl/ncrvgemi ... -wijnand-0

Vanaf ongeveer 40 minuten. De TV variant zal wel vanavond of morgen op uitzending gemist komen.


Dat is niet de goede, deze is de goede:
http://barendenwijnand.ncrv.nl/ncrvgemi ... en-wijnand
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 01:55 
 
Hardtraxx Veteran

Kryptica schreef:
Heey :cool:

Dit is dus het grote wist je dat topic. Hier mag je weetjes of andere dingen over Hardstyle/Hardcore/Hardtrance zetten die leuk zijn om weten. Je begint dus telkens zo:

Wist je dat... [Weetje] ?

Posten maar :)


Steffnov schreef:
Mensen die het nog niet wisten hebben óf hun huiswerk niet gedaan, óf zal het nu ook niet interesseren. Anders kan je hier ook weer melden dat Noisecontrollers dezelfde als Pavelow is.


Is toch leuk om te weten? Ik wist het namelijk niet, had nog nooit van die act gehoord itt Pavelow die oa een Defqon Anthem geremixt heeft...
Vorige  1 ... 1973, 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen