Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 04:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@DaveDeJonge__: Worden Swagger, Bassdrum Junkie, Inside My Head, Military en Storm is Coming ooit ge-releashed ? @DjAdaro @djrandofficial @GunzForHire
--
@djrandofficial: @DaveDeJonge__ yes, swagger vrij snel al, bassdrumjunky volgt daarna. A storm is coming duurt nog een tijdje.
--
@djrandofficial: @DaveDeJonge__ military en inside my head duren ook nog ff trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
@DaveDeJonge__: Worden Swagger, Bassdrum Junkie, Inside My Head, Military en Storm is Coming ooit ge-releashed ? @DjAdaro @djrandofficial @GunzForHire
--
@djrandofficial: @DaveDeJonge__ yes, swagger vrij snel al, bassdrumjunky volgt daarna. A storm is coming duurt nog een tijdje.
--
@djrandofficial: @DaveDeJonge__ military en inside my head duren ook nog ff trouwens.


Dat wordt dus nog 4 jaar touren, na elke tour één release
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

Stereotuners ‏@Stereotuners
Citaat:
Stereotuners - Harder
Destroy you
Reality

Our new tracks on your stereo soon!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Technoboy

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 22:33 
 
Hardtraxx Addict

Wat een baas :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 00:00 
 
Hardtraxx Veteran

Laat het dat een echte diepe reverse bass zijn ipv die in Nothing Nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable en laatste info van Euphoria deze zaterdag:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/euphoria ... -info.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Pitcher

Citaat:
The Pitcher
To start 2014 I've got a weekly show for you. Hardstyle Quantum. HQ is about my love for hardstyle, old and new. Every week a quantum of all the hardstyle there is. If you've got any suggestions, let me know!

Enjoy the Music!

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
The Pitcher
To start 2014 I've got a weekly show for you. Hardstyle Quantum. HQ is about my love for hardstyle, old and new.

Ja, daarom zijn alle nummers uit 2013.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
****Announcement ****

After one year of raw banging tracks and energetic performances, Warface has made a giant leap into Hardstyle territory. Looking back at a year of huge gigs and raw tracks, which have been supported by many respected DJ’s. What started off as a small passion project became an established name in the raw Hardstyle scene.

The success wasn’t unnoticed, and resulted in being signed at the famous Most Wanted DJ Agency. Due to the huge unexpected success of Warface in 2013, it became a big time-consuming project. Remco-Jan Prevoo wasn’t been able lately to combine Warface together with his Hardcore alias, named Triax Because of that Remco-Jan decided to focus merely on the productions of Warface. While Youri continues to deliver the Warface DJ performances as you are used to!
Show me your Warface!

-Warface OUT!-


Bron: Warface Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 18:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Triax was toch nooit zo interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Triax was toch nooit zo interessant

Je leest het verkeerd (deed ik ook :P ). Remco-Jan (aka Triax) gaat alleen de producties nog doen voor Warface, niet meer de optredens. Daar staat alleen Youri nu nog. Voor het Triax alias heeft dit geen consequenties. (en als tracks als Harvester of Souls blijven komen vind ik het best prima ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 18:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Q-Dance
Citaat:
De datum van Dominator 2014 is bekend! Op 19 juli zal het evenement terugkeren naar het E3 strand in Eersel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 18:54 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Triax was toch nooit zo interessant


DNA Killer Remix, Mash Up #2, Mash Up #3, Assassins, Skin Rash :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 20:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

B-Front
Citaat:
First finishing all my collabs! After that its finally time for some solo tracks!! Tomorrow with Donkey Rollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front & Donkey Rollers :drool: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 21:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Broken Balance schreef:
Triax was toch nooit zo interessant


DNA Killer Remix, Mash Up #2, Mash Up #3, Assassins, Skin Rash :loving:


Assassins vond ik de enige eigenlijk, maar daar druipt partyraiser van af. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
B-Front
Citaat:
First finishing all my collabs! After that its finally time for some solo tracks!! Tomorrow with Donkey Rollers


Album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 21:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zou goed kunnen. Dat 'Elements' staat ook al onderhand een jaar op z'n site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 21:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zou goed kunnen. Dat 'Elements' staat ook al onderhand een jaar op z'n site.

Tijdje geleden tweette hij me nog dat hij dat project zo snel mogelijk weer oppakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:04 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Assassins vond ik de enige eigenlijk, maar daar druipt partyraiser van af. :P


Haha okej :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:13 
 

Broken Balance schreef:
Maximumraver schreef:
Broken Balance schreef:
Triax was toch nooit zo interessant


DNA Killer Remix, Mash Up #2, Mash Up #3, Assassins, Skin Rash :loving:


Assassins vond ik de enige eigenlijk, maar daar druipt partyraiser van af. :P

Produceert Partyraiser dan zelf want ik kreeg laatst van iemand van het forum te horen dat hij niet zelf produceert. En als ik daar over nadenk kan dat wel eens zo zijn want ik vind hem daar geen type voor. Weet jij dan wie voor hem produceren (schijnen meerdere te zijn)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
En als ik daar over nadenk kan dat wel eens zo zijn want ik vind hem daar geen type voor.

Waar de fuck heb jij het nou weer over, hij is er geen type voor? Hoe ziet het type dat wel zelf produceert er uit dan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 00:47 
 

Kweenie ik zie hem niet zo snel achter een computer zitten of op een keybord spelen met die dikke ringen om zn vingers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 03:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Vorige  1 ... 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen