Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1972, 1973, 1974, 1975, 1976, 1977, 1978 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Tijd geleden zat er anders wel schot in de zaak wat betreft lay-out etc, met die beta die getest kon worden. Nooit meer iets van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 14:56 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
:lol:
Maar even serieus, ik denk als iemand deze site over wil nemen hij wel een goede visie met Hardtraxx moet hebben, want op dit moment is Hardtraxx over zijn hoogtepunt heen volgens mij.



Minder tot geen negatieve (of rare) mensen hier dan bijvoorbeeld op een Partyflock ofzo, dus ik hoop dat het blijft bestaan.

Ik heb niet lang een account, maar kwam zo nu en dan altijd weleens kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Xaline ‏@Xaline010
Citaat:
“@djarticnl: Can't wait to finish our new colab! @DjDesnar @Xaline010 :) who's ready for the "The Warriors" follow-up?!” Lets do this
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 14:58 
 

JVDM schreef:
Tijd geleden zat er anders wel schot in de zaak wat betreft lay-out etc, met die beta die getest kon worden. Nooit meer iets van gehoord.

Tijdgebrek etc en dan gaat het soms van kwaad tot erger helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Moest het nog niet officieel zijn (heb het iig nog niet officieel zien langskomen), Zatox is dus officieel bezig met een album :P

Citaat:
Rowan Averdieck ‏@rowanaverdieck
Citaat:
@DJZatox when will be the release of you new album? I look forward to it


Zatox ‏@DJZatox
Citaat:
@rowanaverdieck i'm busy With that ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 15:22 
 
Hardtraxxer

Deetox is begonnen aan een remix van een oude(re) plaat van Delete voor de Spoontech Remix EP
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Eden of Formula, het was een plaat uit 2011. (Bron)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 16:52 
 
Hardtraxxer

Ben je designer, spreekt de stijl van Theracords je aan en wil je onderdeel worden van de Theracords familie?

Wij zijn op zoek naar een design(st)er voor onze toekomstige releases. Voor meer informatie:

http://www.theracords.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gunz For Hire heeft de startdatum van hun nieuwe tour bekendgemaakt: 20 april.
Dit is dus "gewoon" 1 week na hun laatste boeking van de Resistance-tour op Rebirth Festival.

Had graag gezien dat ze een half jaar of iets dergelijks even weer alleen op het produceren gingen focussen. Zonde -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 17:59 
 

pecola-tje schreef:
Gunz For Hire heeft de startdatum van hun nieuwe tour bekendgemaakt: 20 april.
Dit is dus "gewoon" 1 week na hun laatste boeking van de Resistance-tour op Rebirth Festival.

Had graag gezien dat ze een half jaar of iets dergelijks even weer alleen op het produceren gingen focussen. Zonde -.-


Zal wel een internationale tour worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Krusaders schreef:
Almost finished a remix of this Motown classic!
http://www.youtube.com/watch?v=0ALDyv_BCNQ


--

Morgen HWS 29.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
pecola-tje schreef:
Gunz For Hire heeft de startdatum van hun nieuwe tour bekendgemaakt: 20 april.
Dit is dus "gewoon" 1 week na hun laatste boeking van de Resistance-tour op Rebirth Festival.

Had graag gezien dat ze een half jaar of iets dergelijks even weer alleen op het produceren gingen focussen. Zonde -.-


Zal wel een internationale tour worden.

Idd, en dat betekent minder solo performances van de heren op de zomer festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 20:00 
 
Hardtraxx Elite

Net alsof Adaro geen leuke artiest is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Net alsof Adaro geen leuke artiest is?


Tuurlijk wel maar er is geen festival waar Adaro niet moet draaien. Kunnen ze beter namen als Exit Mind, Phuture Noize of Audiofreq daar neer zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
JVDM schreef:
Tijd geleden zat er anders wel schot in de zaak wat betreft lay-out etc, met die beta die getest kon worden. Nooit meer iets van gehoord.

Tijdgebrek etc en dan gaat het soms van kwaad tot erger helaas.


Dat was toch een afstudeerproject ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 20:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Fekete schreef:
JVDM schreef:
Tijd geleden zat er anders wel schot in de zaak wat betreft lay-out etc, met die beta die getest kon worden. Nooit meer iets van gehoord.

Tijdgebrek etc en dan gaat het soms van kwaad tot erger helaas.


Dat was toch een afstudeerproject ofzo?


Ja klopt, was m'n afstudeerproject. En daarna nog wat geprobeerd, maar werd ook niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Ja klopt, was m'n afstudeerproject. En daarna nog wat geprobeerd, maar werd ook niks.


Afstudeeropdracht wel volbracht dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 20:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Jor-D schreef:
Ja klopt, was m'n afstudeerproject. En daarna nog wat geprobeerd, maar werd ook niks.


Afstudeeropdracht wel volbracht dan? :P


Ja, afgestudeerd met een 9 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Dat doe je dan wel weer goed. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 02:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

"Headhunterz Producer Masterclass" How he made the track 'Colors'.

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 03:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het filmpje wat langdradig aan de ene kant (heb hem ook niet helemaal gekeken, maar een beetje geskipt), maar het is wel heel leuk om te zien hoe hij zo'n project benadert :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 03:08 
 
Hardtraxx Elite

Helemaal bekeken, vond het erg interessant en kijkt lekker vlot weg.
Ook erg makkelijk te volgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 03:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vet, lijkt me 'n interessant filmpje! Ik ga 'm kijken als ik van m'n werk terug ben!

Edit: moet je nu dus computer magazine 200 kopen om 't tweede deel te zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@HardNewsNL: X-Qlusive @djBrennanHeart is almost sold out! Be sure to get your tickets now before it's too late. #Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Nice Willem!
Vorige  1 ... 1972, 1973, 1974, 1975, 1976, 1977, 1978 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen