Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1970, 1971, 1972, 1973, 1974, 1975, 1976 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 10:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Oranje schreef:
Qre8ive schreef:
Als je nu geen cheeseburger wil, dan mag je nooit meer een cheeseburger eten?

Het is het meer: als je nu geen zin hebt in kaas (een hardstyle liedje op Slam fm) mag je nooit meer een cheeseburger eten? (een yearmix hardstyle draaien terwijl het een yearmix marathon is op Slam fm) Kortom, slaat nergens op. Laat die man toch lekker.

Ik vind beide vergelijkingen slecht. Hij vond dat zijn tracks niet op de radio thuishoorden. Hij had het niet over dat moment. Bovendien was het ook nog eens een statement op de sociale media om een wit voetje te halen. Als je daarna toch het tegenovergestelde doet ben je gewoon hypocriet. En dat het s nachts is doet er niet toe, daar begon het voor de rest ook. Ik snap niet dat je het voor zulke mensen opneemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 10:43 
 
Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Millard Fillmore schreef:
Daveytl schreef:
Snap de ophef niet zo. Er is naar mijn mening een groot verschil tussen een set die van 1.00 tot 2.00 wordt afgespeeld na een andere hardstyle-set en een track die 's middags door iedereen op de radio wordt beluisterd op waarschijnlijk ook een iets bekendere zender dan slam.
Al had ie natuurlijk wel gezegd dat ie niet op de radio wilde :P


Radio is radio. Als je allergisch bent voor kaas eet je ook geen cheeseburger.


Als je nu geen cheeseburger wil, dan mag je nooit meer een cheeseburger eten?

Als je nu heel stellig beweert dat je cheeseburgers haat, dan mag je toch wel een goede reden geven waarom je het een aantal weken/maanden later toch zit te eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Als je nu heel stellig beweert dat je cheeseburgers haat, dan mag je toch wel een goede reden geven waarom je het een aantal weken/maanden later toch zit te eten.


Sonja Bakker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
over minder dan 4 uur gaat de hardstyle top 2000 van start @ RevulsionFM
https://www.facebook.com/OfficialHS2000?fref=ts


Deze Youtube link moet je hebben: http://www.youtube.com/watch?v=dVCkyntSUdQ

Die bovenaan op hun FB stond was een verkeerde ofzo.


Hier is de lijst te bekijken: http://hardstyle2000.com/radio.php


Edit: deze lagt bij mij minder dan Youtube daarstraks deed: http://new.livestream.com/accounts/6627482/HS2000
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 17:14 
 
Hardtraxx Newbie

Op het moment zijn we alleen te volgen via de volgende streams.
Video: http://new.livestream.com/accounts/6627482/HS2000
Audio: http://hardstyle2000.com/player/player.php

RevulsionFM
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 10:17 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb vernomen dat Frontliner alleen maar tracks van anderen op de radio ten gehore brengt, omdat zijn eigen tracks niet thuis horen op de radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 11:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de line-up er ook bij: http://www.hardtraxx.nl/nieuws/knock-ou ... -ahoy.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 13:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

WP VS Da Tweekaz moeten toch wat geinige edits langskomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 14:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delete:
Citaat:
Almost finished working on a new remix. This one is a collab remix with a good friend... Can you guess who?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Magic Show
Citaat:
We may have reached the end of 2013, but that doesn’t mean we don’t have time to introduce a brand new resident for The Magic Show! After a great 2013, including his first releases on Theracords, and playing his debut sets at Loudness and Bass Academy, he is destined for another big year in 2014. The response to his set on the show earlier in the year was great, so we are very pleased to present a very welcome addition to our roster - Exit Mind!

(bron: Facebook TMS)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Exit Mind bij TMS records (bron: Facebook TMS)

Lees ff het bericht goed. Hij wordt resident bij tms, dus hij gaat vaker terugkeren in de radioshow ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Lees ff het bericht goed. Hij wordt resident bij tms, dus hij gaat vaker terugkeren in de radioshow ervan.

Haha had 't bericht al aangepast maar je was me te snel af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Marc van het voormalige duo CO2 heeft bij SYS-X getekend onder de naam Project Exile.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hij nou wel gewoon de sounds van CO2 zou kunnen blijven producen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd wat daar uit gaat verder komen! Hopen dat het release beleid daar een beetje aangepast wordt, anders zal hij er ook niet veel aan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die naam heeft wel wat lomps. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Goed nieuws! Ben benieuwd. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom niet gewoon bij Theracords? Sys-X is ook niet meer wat het was..
Wel mooi natuurlijk dat hij opnieuw begint, CO2 was baas.

--

Technoboy schreef:
"CAN U DIG IT?????"

..u'll let me know tomorrow at 7:00pm gmt+1
Afbeelding

Gisteren gepost op Facebook, dus vandaag om 7 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die screech imitaties. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Isaac
Finishing touch! Remixing Yellowclaw & LNY TNZ 'Last night ever'
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 23:07 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Die screech imitaties. :lol:


Dat hele filmpje :D Pink fluffy unicorns... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 00:18 
 
Hardtraxxer

Hahaha dat filmpje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahaha mijn god wat een idioten :thumbsup:
Vorige  1 ... 1970, 1971, 1972, 1973, 1974, 1975, 1976 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen