Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1969, 1970, 1971, 1972, 1973, 1974, 1975 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

All you need to know van Freaqshow: http://www.hardtraxx.nl/nieuws/freaqsho ... weten.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstylerzzzz schreef:
Villain presents XXlerator #11 - Hardstyle Top 100 of 2013

Live stream vanaf 15:00

http://www.youtube.com/watch?v=fqTktx3d7xI

Verzet naar: http://nl.twitch.tv/xxleratortv
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interview met B-front, leest lekker weg :)


https://partyflock.nl/interview/269:B-F ... -hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Interview met B-front, leest lekker weg :)

https://partyflock.nl/interview/269:B-F ... -hardstyle


Dankjewel voor compliment ;)
Binnenkort nog Jack of Sound en Outbreak
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-plan schreef:


Moet dat geruis een kick voorstellen? Hopelijk heeft dit niks met het anthem te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 21:24 
 
Hardtraxx Elite

Coone een officiële remix heeft gemaakt van Linkin Park ft Steve aoki - Waiting For The Light.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
[youtube]reverze trailer[/youtube]


Hmm, doet me een beetje aan het sfeertje van Audiofreq denken! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oranje schreef:
b-plan schreef:


Moet dat geruis een kick voorstellen? Hopelijk heeft dit niks met het anthem te maken

'
Je hoort alleen waarschijnlijk een stukje break? Waar je je over op kunt winden zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Coone een officiële remix heeft gemaakt van Linkin Park ft Steve aoki - Waiting For The Light.

Staat al ergens bij Nieuwe Tracks hoor. :P

Bekendmaking van het anthem zou normaal voor nieuwjaar gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 00:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
hotymoty schreef:
Coone een officiële remix heeft gemaakt van Linkin Park ft Steve aoki - Waiting For The Light.

Staat al ergens bij Nieuwe Tracks hoor. :P

Bekendmaking van het anthem zou normaal voor nieuwjaar gebeuren.


Draaide hij al op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Frontliner
Tune in now SLAM FM to hear my 1 hour podcast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 02:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Citaat:
Frontliner
Tune in now SLAM FM to hear my 1 hour podcast!


Was hij niet de man die een half jaar terug zo anti-radio was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 02:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
patrickjeb schreef:
Citaat:
Frontliner
Tune in now SLAM FM to hear my 1 hour podcast!


Was hij niet de man die een half jaar terug zo anti-radio was?

Jep :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 02:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frontliner - I'm the hypocriteman
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 02:59 
 
Hardtraxx Addict

Jezus wat hypocriet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap de ophef niet zo. Er is naar mijn mening een groot verschil tussen een set die van 1.00 tot 2.00 wordt afgespeeld na een andere hardstyle-set en een track die 's middags door iedereen op de radio wordt beluisterd op waarschijnlijk ook een iets bekendere zender dan slam.
Al had ie natuurlijk wel gezegd dat ie niet op de radio wilde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 14:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik doe een gokje dat het anthem van crypsis is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Kick neigt wel naar die van Hollow imo.

--

The Vision schreef:
Tracks update:
The Vision & X-Pander - Maximum Power DONE
The Vision - Honor 2 Serve DONE

The Vision - Visions Of Hardstyle DONE
The Vision - The Experiment ALMOST DONE

All the tracks are part of the Visions Of Hardstyle Concept!
Release info comes very soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

b-plan schreef:
Ik doe een gokje dat het anthem van crypsis is :P


Iets van Minus is More of misschien wel Minus Militia? klinkt wel lekker iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 21:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Kick neigt wel naar die van Hollow imo.


Klinkt idd gewoon als de kick in Hollow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 21:57 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Snap de ophef niet zo. Er is naar mijn mening een groot verschil tussen een set die van 1.00 tot 2.00 wordt afgespeeld na een andere hardstyle-set en een track die 's middags door iedereen op de radio wordt beluisterd op waarschijnlijk ook een iets bekendere zender dan slam.
Al had ie natuurlijk wel gezegd dat ie niet op de radio wilde :P


Radio is radio. Als je allergisch bent voor kaas eet je ook geen cheeseburger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 04:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Als je nu geen cheeseburger wil, dan mag je nooit meer een cheeseburger eten?

Het is het meer: als je nu geen zin hebt in kaas (een hardstyle liedje op Slam fm) mag je nooit meer een cheeseburger eten? (een yearmix hardstyle draaien terwijl het een yearmix marathon is op Slam fm) Kortom, slaat nergens op. Laat die man toch lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

over minder dan 4 uur gaat de hardstyle top 2000 van start @ RevulsionFM
https://www.facebook.com/OfficialHS2000?fref=ts
Vorige  1 ... 1969, 1970, 1971, 1972, 1973, 1974, 1975 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen