Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1968, 1969, 1970, 1971, 1972, 1973, 1974 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we het bij de realiteit houden dat hij gewoon naar Most Wanted is gegaan? De verdere discussie gaat nu wel een beetje te veel richting welles - nietes.
Bericht Geplaatst op 26 dec 2013 15:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dat je een een goede Hardcore-plaat kan maken (waar ik absoluut van overtuigd ben dat Nosferatu dat kan) betekent niet automatisch dat je ook een goede Hardstyle-plaat kan maken.


Dat hebben The Beholder, Balistic, Zany, The Prophet (eerder), Warface, Max Enforcer en vast nog wat die ik nu vergeet anders wel gedaan.
Maar misschien dat hij zijn sound nog niet heeft gevonden.
Bericht Geplaatst op 26 dec 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:
Dat je een een goede Hardcore-plaat kan maken (waar ik absoluut van overtuigd ben dat Nosferatu dat kan) betekent niet automatisch dat je ook een goede Hardstyle-plaat kan maken.


Dat hebben The Beholder, Balistic, Zany, The Prophet (eerder), Warface, Max Enforcer en vast nog wat die ik nu vergeet anders wel gedaan.
Maar misschien dat hij zijn sound nog niet heeft gevonden.

Dat hebben zij misschien wel gedaan, maar nog steeds is goeie hardcore producer niet gelijk aan goede hardstyle producer. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Bericht Geplaatst op 26 dec 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:
Dat je een een goede Hardcore-plaat kan maken (waar ik absoluut van overtuigd ben dat Nosferatu dat kan) betekent niet automatisch dat je ook een goede Hardstyle-plaat kan maken.


Dat hebben The Beholder, Balistic, Zany, The Prophet (eerder), Warface, Max Enforcer en vast nog wat die ik nu vergeet anders wel gedaan.
Maar misschien dat hij zijn sound nog niet heeft gevonden.

Dat hebben zij misschien wel gedaan, maar nog steeds is goeie hardcore producer niet gelijk aan goede hardstyle producer. Dat slaat natuurlijk nergens op.

Maar goed, je snapt natuurlijk wel dat een deel van deze opsomming op is gekomen door deze uitspraak:

DaveyTL schreef:
Dit is mijns inziens inderdaad niet te vergelijken, ik denk dat de Hardstyle-scene qua afwerking/produceerkwaliteit toch wel een stuk verder is dan de Hardcore (uitzonderingen daargelaten).

, wat er één is die kant noch wal raakt :P
Bericht Geplaatst op 26 dec 2013 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
DaveyTL schreef:
Dit is mijns inziens inderdaad niet te vergelijken, ik denk dat de Hardstyle-scene qua afwerking/produceerkwaliteit toch wel een stuk verder is dan de Hardcore (uitzonderingen daargelaten).

, wat er één is die kant noch wal raakt :P

Nee klopt, dat gaat nergens over.
Bericht Geplaatst op 26 dec 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Om het hier maar bij te laten ( :P ):

Rebourne schreef:
I had the honour of mixing the Fusion Yearmix 2013 together with Re-volt!

Check out the broadcast schedule here:

Thursday, December 26 – 18:00h GMT at HARDSTYLE.nu
Sunday, December 29 – 16:00h GMT at Q-dance Radio
Sunday, December 29 – 19:00h GMT at Real Hardstyle Radio
Tuesday, December 31 – 14:00h GMT at Real Hardstyle Radio
Tuesday, December 31 – 19:00h GMT at Heart for Hard
Bericht Geplaatst op 26 dec 2013 18:33 
 
Hardtraxxer

WJD Code Black een track met Atmozfears heeft gemaakt. Er een vervolg op the red planet komt die wat harder is. En er nog een aantal andere nieuwe Code Black platen aankomen.
Bericht Geplaatst op 26 dec 2013 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Er een vervolg op the red planet komt die wat harder is.


Urawnus zeker
Bericht Geplaatst op 26 dec 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran



Citaat:
''Being an artist is not just about making music, but challenging yourself.
This is me, exploring my creative self.
A true challenge to create not 1 anthem, but dedicate 4 tracks to Hard Bass.
Each representing the style and colour of every team at Hard Bass.''

Hard Driver will soon give an interview explaining his point of view on the 4 tracks, which will appear in the next episode of B2S TV.

The Hard Bass EP, containing the official anthem and 3 new, exclusive tracks, will be released end of January 2014.
Bericht Geplaatst op 26 dec 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Heldig dit! Die laatste track die kickroll :drool:
Bericht Geplaatst op 26 dec 2013 20:31 
 
Hardtraxx Addict

Alleen maar lof voor dit soort acties :worship:

Nu alleen wel enorm benieuwd naar die andere 3 :P
Bericht Geplaatst op 26 dec 2013 20:50 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
5. Luister Against the Law.


Die intro vocal :P moest meteen hier aan denken:

http://www.youtube.com/watch?v=tQq5jHuRGso
Bericht Geplaatst op 26 dec 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Vet van Hard Driver. Met name de laatste klinkt gruwelijk :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 26 dec 2013 21:48 
 
Hardtraxx Elite

Skyscraper schreef:
WJD Code Black een track met Atmozfears heeft gemaakt. Er een vervolg op the red planet komt die wat harder is. En er nog een aantal andere nieuwe Code Black platen aankomen.

Bron?
Bericht Geplaatst op 26 dec 2013 23:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zag laatst ook ergens voorbij komen op facebook dat Frequencerz een remix hebben gemaakt van D-Block & S-te-Fan & High Voltage - Shiverz
Bericht Geplaatst op 26 dec 2013 23:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Ik zag laatst ook ergens voorbij komen op facebook dat Frequencerz een remix hebben gemaakt van D-Block & S-te-Fan & High Voltage - Shiverz

Ze hebben wel aangegeven dat er een EP komt met DBSTF nummers die een remix hebben gekregen. Een daarvan zal wel de Anger Remix van Crypsis zijn.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2013 01:15 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Skyscraper schreef:
WJD Code Black een track met Atmozfears heeft gemaakt. Er een vervolg op the red planet komt die wat harder is. En er nog een aantal andere nieuwe Code Black platen aankomen.

Bron?


Collab is al gedraaid op Qlimax. Vervolg lijkt me Pandora. En nieuwe platen no idea.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2013 01:50 
 
Hardtraxx Veteran

RP is een vervolg op pandora, niet omgekeerd. :]
Bericht Geplaatst op 27 dec 2013 02:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
WJD Code Black een track met Atmozfears heeft gemaakt.

Die heet Starting Over en is gedraaid op Qlimax door Code Black. Tweede nummer voor het geval je hem wil beluisteren.

Citaat:
Er een vervolg op the red planet komt die wat harder is.

Dit is Pandora, staat onder de preview op youtube dat dat het vervolg is. Vind hem trouwens niet bepaald 'harder'.

Citaat:
En er nog een aantal andere nieuwe Code Black platen aankomen.

Lijkt me logisch dat die niet in 1x is gestopt met produceren. Maar ben wel benieuwd.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2013 02:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oranje schreef:

Citaat:
Er een vervolg op the red planet komt die wat harder is.

Dit is Pandora, staat onder de preview op youtube dat dat het vervolg is. Vind hem trouwens niet bepaald 'harder'.



Pandora is de prequel van Red Planet, Code Black zei al een paar maanden geleden dat er ook nog een 3e track in de reeks komt, de sequel van Red Planet.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2013 05:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@Hard Bass filmpje: fokking gruwelijk. Kan niet wachten tot 1feb!
Bericht Geplaatst op 27 dec 2013 06:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Skyscraper schreef:
Er een vervolg op the red planet komt die wat harder is.


Urawnus zeker

Nee jonge jeweet MF earthquake fakking aardebeving refixxxxmixxxrmuuxxxxxxx jonge.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2013 12:49 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
hotymoty schreef:
Skyscraper schreef:
WJD Code Black een track met Atmozfears heeft gemaakt. Er een vervolg op the red planet komt die wat harder is. En er nog een aantal andere nieuwe Code Black platen aankomen.

Bron?


Collab is al gedraaid op Qlimax. Vervolg lijkt me Pandora. En nieuwe platen no idea.


Bron: Interview met Code Black in Clublife magazine.

Nee niet Pandora, dat is een prequel.
Was vergeten dat die track op qlimax een collab met atmozfears was.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Q-dance presents: NEXT | Radioshow
Q-dance brengt je vanaf 6 januari 2014 een geheel nieuwe wekelijkse radioshow, “Q-dance presents: NEXT”. Iedere week vraagt Q-dance een veelbelovend artiest om op maandag van 19:00 tot 20:00 zijn sound te laten horen in een set op Q-dance Radio. De eerste Q-dance presents: NEXT wordt gepresenteerd door: Festuca.

NEXT EP
Geheel in de lijn van de nieuwe radioshow staat de eerste release van het nieuwe jaar in het teken van een aantal nieuwe namen. IJzersterke tracks van Festuca, Sylence, Pulserz en Sound Rush bewijzen dat zij hard op weg zijn naar de top. De Q-dance presents NEXT EP wordt op 6 januari gereleased
op Q-dance Records en is verkrijgbaar bij je favoriete downloadstore.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ijzersterk? :lol:
Vorige  1 ... 1968, 1969, 1970, 1971, 1972, 1973, 1974 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen