Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1967, 1968, 1969, 1970, 1971, 1972, 1973 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Luister eens ff naar bijvoorbeeld God's Child en kom dan terug om hetzelfde te zeggen.
2. Blutonium Boy & Activator zitten ook al lang in de scene en produceren ook nog niet hoogstaand (mijns inziens).
3. Vroeger telt niet want die platen zijn niet alleen door hem gemaakt.
4. Collabs tellen ook niet, de andere artiest heeft daar een dusdanige invloed dat je niet precies weet hoeveel inbreng ze beiden hebben gehad.
5. Luister Against the Law.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Daveytl schreef:
Flik-ker op Wout, serieus. Je hebt gvd nog geen enkele nieuwe plaat van hem gehoord waarschijnlijk dat je dit zegt. Luister Against the Law dan, wat een amateuristische troep.

En baseer je mening niet op collabs aub doei xxx

Jij wilt zeggen dat Radical Redemption en Kold Konexion beter kunnen producen dan High Voltage (Nosferatu) die al veel langer tracks maakt dan heel Minus is More bij elkaar...


Ja man, als je langer tracks maakt ben je echt automatisch een betere producer inderdaad :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 13:47 
 
Hardtraxx Addict

En Luna gaat ook al ff mee, als is die minder actief. Maar kwaliteit heeft High Voltage/ Nosferatu wel in huis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 13:48 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
1. Luister eens ff naar bijvoorbeeld God's Child en kom dan terug om hetzelfde te zeggen.

Dat heb ik gedaan, dat is inderdaad de beste plaat van het album. De kwaliteit blijft daarvan wel erg laag. De break is niet goed uitgewerkt, je hoort alleen een koor, waar ik normaal juist fan van ben. Helaas zijn er geen andere geluiden omheen waardoor het te leeg klinkt. De sound zijn oppervlakkig en schel. Slecht afgewerkt laag en 2 niet boeiende climaxen.

Daveytl schreef:
2. Blutonium Boy & Activator zitten ook al lang in de scene en produceren ook nog niet hoogstaand (mijns inziens).

Deze 2 mannen zijn ook uitzonderingen. Blutonium Boy en Activator zijn geen serieuze kandidaten meer om terug in de scene te komen. De subground stijl van Activator is daarentegen wel 'redelijk' uitgewerkt, maar ik geef toe dat ook hij niet hoogstaand produceert.
Ik schat High Voltage toch wel een stukje hoger in dan deze 2 heren die op hun oude succes teren.

Daveytl schreef:
3. Vroeger telt niet want die platen zijn niet alleen door hem gemaakt.

Bron?

Daveytl schreef:
4. Collabs tellen ook niet, de andere artiest heeft daar een dusdanige invloed dat je niet precies weet hoeveel inbreng ze beiden hebben gehad.

Bij een collab ga ik normaal gesproken uit van 50/50 invloeden, in praktijk is dat helaas niet altijd zo. Maar ik denk dat High Voltage wel degelijk invloed heeft gehad op Everything Changes en Everything Starts. Die tracks klinken helemaal niet zoals B-Front en er worden veel nieuwe sounds gebruikt.

Daveytl schreef:
5. Luister Against the Law.

Gedaan, wat nu?

Luister jij maar is naar No Turning Back (High Voltage Remix) of is die ook door iemand anders gemaakt?


edit:
Joykill schreef:
Ja man, als je langer tracks maakt ben je echt automatisch een betere producer inderdaad :')

Nee dat wil ik hier helemaal niet mee zeggen. Het is wel zo dat die mensen veel meer ervaring hebben dan zo'n over het paard getilde producer (RR) die met een album binnen komt vallen met een kwaliteit die zelfs Bazz Implant Recordz niet aan zou nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 13:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Daveytl schreef:
3. Vroeger telt niet want die platen zijn niet alleen door hem gemaakt.

Bron?


Citaat:
High Voltage is a collaboration between Erwin van Kan, Jelle Neys, Bart Revier and occasionally Patrick van Kerckhoven.


Oftewel: Nosferatu, (gedeelte van) Endymion en Ruffneck
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 13:57 
 
Hardtraxx Elite

Edit: laat maar al gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu ik Against The Law heb geluisterd, verscheen er idd een lach op me gezicht :lol:

High Voltage moet nog maar zien door te breken in de Hardstyle scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je kan zeggen van hem wat je wil, maar Dead Stars is een moordplaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Davey waar baseer jij je eigenlijk op? Alleen Against The Law? Die is toch nog niet eens uit? Bovendien steekt ie kwalitatief niet eens veel minder in elkaar dan God's Child en dan heb ik het nog niet eens over de meest belabberde platen van dat album. Minus Is More is alles behalve een kwalitatief sterk label. Ik heb te weinig soloplaten van High Voltage gehoord om er echt een oordeel over te vellen, maar als ik kijk naar de collabs, dan ken ik weinig betere collabs van DBSTF dan Shiverz en weinig betere collabs van B-Front dan Everything Starts/Changes. Daarnaast is de mastering bij Sys-x vele malen beter dan die op Minus Is More, dus in dat opzicht zou het een verkeerde stap zijn voor High Voltage. Overigens produceerde Blutonium Boy vroeger niet zelf, Neo zat achter zijn platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Daveytl schreef:
1. Luister eens ff naar bijvoorbeeld God's Child en kom dan terug om hetzelfde te zeggen.

Dat heb ik gedaan, dat is inderdaad de beste plaat van het album. De kwaliteit blijft daarvan wel erg laag. De break is niet goed uitgewerkt, je hoort alleen een koor, waar ik normaal juist fan van ben. Helaas zijn er geen andere geluiden omheen waardoor het te leeg klinkt. De sound zijn oppervlakkig en schel. Slecht afgewerkt laag en 2 niet boeiende climaxen.

Kwaliteit daarvan is niet laag. Misschien wel in jouw referentiekader, maar als ik het vergelijk met andere hs producers vind ik de kwaliteit wel degelijk hoog. Ook zijn hier duidelijk meerdere lagen, hoor er nu al 3 of 4 terwijl ik op laptopspeakertjes luister.


Andromeda schreef:
Daveytl schreef:
2. Blutonium Boy & Activator zitten ook al lang in de scene en produceren ook nog niet hoogstaand (mijns inziens).

Deze 2 mannen zijn ook uitzonderingen. Blutonium Boy en Activator zijn geen serieuze kandidaten meer om terug in de scene te komen. De subground stijl van Activator is daarentegen wel 'redelijk' uitgewerkt, maar ik geef toe dat ook hij niet hoogstaand produceert.
Ik schat High Voltage toch wel een stukje hoger in dan deze 2 heren die op hun oude succes teren.

Doet High Voltage ook. Is niet erg, en ik vind zijn collabs en sets ook erg dik, maar hij teert ook op oud succes.


Andromeda schreef:
Daveytl schreef:
4. Collabs tellen ook niet, de andere artiest heeft daar een dusdanige invloed dat je niet precies weet hoeveel inbreng ze beiden hebben gehad.

Bij een collab ga ik normaal gesproken uit van 50/50 invloeden, in praktijk is dat helaas niet altijd zo. Maar ik denk dat High Voltage wel degelijk invloed heeft gehad op Everything Changes en Everything Starts. Die tracks klinken helemaal niet zoals B-Front en er worden veel nieuwe sounds gebruikt.

Heb jij überhaupt oren?

Andromeda schreef:
Daveytl schreef:
5. Luister Against the Law.

Gedaan, wat nu?

Luister jij maar is naar No Turning Back (High Voltage Remix) of is die ook door iemand anders gemaakt?

Against the Law is droevig slecht. No Turning Back remix vind ik ook niks. Geen idee door wie die gemaakt is trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Davey waar baseer jij je eigenlijk op? Alleen Against The Law? Die is toch nog niet eens uit? Bovendien steekt ie kwalitatief niet eens veel minder in elkaar dan God's Child en dan heb ik het nog niet eens over de meest belabberde platen van dat album. Minus Is More is alles behalve een kwalitatief sterk label. Ik heb te weinig soloplaten van High Voltage gehoord om er echt een oordeel over te vellen, maar als ik kijk naar de collabs, dan ken ik weinig betere collabs van DBSTF dan Shiverz en weinig betere collabs van B-Front dan Everything Starts/Changes. Daarnaast is de mastering bij Sys-x vele malen beter dan die op Minus Is More, dus in dat opzicht zou het een verkeerde stap zijn voor High Voltage. Overigens produceerde Blutonium Boy vroeger niet zelf, Neo zat achter zijn platen.

Je kunt beter vragen waar Andromeda zich op baseert. Hoe kan hij zeggen dat High Voltage een stuk beter is dan Minus is More terwijl hij alleen wat collabjes heeft gemaakt en Against the Law. Dead Stars durf ik niks over te zeggen, nog nooit live gehoord volgens mij en er is geen hq van.

Bij het horen van Against the Law is het mij duidelijk dat de kwaliteit van die plaat gewoon zwaar ondermaats is, dus daar baseer ik mij op. Radical heeft idd wat minder goed afgewerkte platen op zijn album staan, maar er zit duidelijk verschil tussen het vorige album en dit album. Zo heel slecht is het allemaal niet meer naar mijn mening. Dat jij de kicks en sounds niet prettig vindt kan ik best begrijpen, maar dan zou je toch ook aan de hand van Against the Law kunnen toegeven dat die plaat nog dik onder het niveau van het album van Radical zit toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:22 
 
Hardtraxx Elite

De kwaliteit van tot nu toe alle Radical Redemption tracks zijn laag. Niemand kan mij beweren dat hij over goede producerskills beschikt.
Hoe kan High Voltage op oud succes teren terwijl High Voltage nooit veel succes heeft gehad? Dat High Voltage een grote hit heeft gehad betekent wat anders dan dat High Voltage een van de grote namen in de hardstyle scene was. Blutonium Boy en Activator stonden overal op te treden en domineerden de Duitse en Italiaanse kant.
Against The Law is inderdaad slecht, de track is ook nog niet uitgekomen dus misschien wilt hij hem dan ook helemaal niet uitgeven. De No Turning Back remix is kwalitatief gewoon goed. Deze discussie gaat volgens mij over wie betere skills heeft niet over welke artiest jij het leukst vind of van welke tracks jij houd.
Nosferatu is nog steeds een grote man in de Hardcore scene, ik weet dat het niet helemaal te vergelijken is maar als je naar zijn album Strenght luistert dan weet je wel beter. Daar is alles veel beter, afgemixt, gemasterd etc.

Maarja deze discussie is kansloos want jij komt ook niet echt met argumenten. Alleen met tegenaanvallen en persoonlijke dingen zoals: "heb jij uperhaupt wel oren?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik geef niets toe. Ten eerste vind ik ze qua niveau echt niet voor elkaar onder doen. En ten tweede is God's Child de beste plaat van een gereleased album en baseer jij je mening op de slechtste plaat die nog? niet eens uit is. Wellicht vindt hij hem zelf ook wel niet goed genoeg en is die plaat daarom nog niet uitgebracht of misschien brengt hij ik weet niet hoeveel verbeteringen nog aan. Daarnaast moet de plaat ook nog eens gemastered worden. Ik snap niet dat je zo'n vergelijking kunt maken en dan vervolgens ook nog eens andere mensen op die toon aan kunt spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens heb je gelijk dat die collabs niet 100% B-Front zijn, daar reageerde ik ook niet op, sorry daarvoor. Waar ik wel op reageerde was het stukje dat het helemaal niet naar B-Front klinkt. Daar ben ik het namelijk helemaal niet mee eens.

Andromeda schreef:
De kwaliteit van tot nu toe alle Radical Redemption tracks zijn laag. Niemand kan mij beweren dat hij over goede producerskills beschikt.

Waar vergelijk je het dan mee?
Ik kan me ook niet herinneren dat ik heb gezegd dat de produceerkwaliteiten van Radical hoog zijn, dus ik beweer niks.

Andromeda schreef:
Nosferatu is nog steeds een grote man in de Hardcore scene, ik weet dat het niet helemaal te vergelijken is maar als je naar zijn album Strenght luistert dan weet je wel beter. Daar is alles veel beter, afgemixt, gemasterd etc.

Dit is mijns inziens inderdaad niet te vergelijken, ik denk dat de Hardstyle-scene qua afwerking/produceerkwaliteit toch wel een stuk verder is dan de Hardcore (uitzonderingen daargelaten).

Andromeda schreef:
De No Turning Back remix is kwalitatief gewoon goed.

Jouw mening. Ben ik het niet helemaal mee eens.

Andromeda schreef:
Deze discussie gaat volgens mij over wie betere skills heeft niet over welke artiest jij het leukst vind of van welke tracks jij houd.

Hoe wil jij een discussie beginnen als je nog maar 1 nieuwe solo-plaat (die overigens ook nog eens bedroevend slecht is) hebt gehoord dan?

Andromeda schreef:
Maarja deze discussie is kansloos want jij komt ook niet echt met argumenten. Alleen met tegenaanvallen en persoonlijke dingen zoals: "heb jij uperhaupt wel oren?"

Dit is niet beledigend bedoeld, meer uitdagend als in: "luister het alsjeblieft nog een keer". Ik had het beter kunnen verwoorden, maar dat kwam in me op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Dit is mijns inziens inderdaad niet te vergelijken, ik denk dat de Hardstyle-scene qua afwerking/produceerkwaliteit toch wel een stuk verder is dan de Hardcore (uitzonderingen daargelaten).


Onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
en baseer jij je mening op de slechtste plaat die nog? niet eens uit is.

Waar wil je je anders op baseren?

Wout kwam met de opmerking dat High Voltage te goed is voor MiM, dus reageerde ik daar op. Het enige waar je dan aan kan refereren is die plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hij reageerde op iemand die het tegenovergestelde beweerde. En hij zei niet te goed, maar het beste van dat label, wat ik op zich niet eens zo hele gekke uitspraak vind, al is het lastig vast te stellen, wat zijn bijdrage in de collabs was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Against the law amateuristisch? Jij hebt zeker nog nooit productiesoftware open gehad zeker :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja klopt, iets verkeerd geïnterpreteerd dan en verkeerd zelf verwoord, maar verandert niks aan de discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Flik-ker op Wout, serieus. Je hebt gvd nog geen enkele nieuwe plaat van hem gehoord waarschijnlijk dat je dit zegt. Luister Against the Law dan, wat een amateuristische troep.


Ja aardig verkeerd geinterpreteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Daveytl schreef:
Flik-ker op Wout, serieus. Je hebt gvd nog geen enkele nieuwe plaat van hem gehoord waarschijnlijk dat je dit zegt. Luister Against the Law dan, wat een amateuristische troep.


Ja aardig verkeerd geinterpreteerd.

Had t niet tegen jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lol vent. Heel Strenght van Nossie heeft meer variatie en productie skills en betere mastering er in zitten dan MiM ooit heeft gehad met hun gerippte MoH sounds :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg toch ook niks over dat album? Ik ken het album niet eens, dus ik kan dr verder niks over zeggen. En met 'niet te vergelijken' bedoelde ik tussen de hc en de hs van High Voltage.

Beter zetten we deze discussie even ergens anders voort, ik denk dat de mods hier niet zo blij mee zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik zeg toch ook niks over dat album? Ik ken het album niet eens, dus ik kan dr verder niks over zeggen.


Als je dat album en nosferatu beter kende weet je dat hij meer in huis heeft dan heel MiM die in eerste instantie niet eens een originele sound hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat je een een goede Hardcore-plaat kan maken (waar ik absoluut van overtuigd ben dat Nosferatu dat kan) betekent niet automatisch dat je ook een goede Hardstyle-plaat kan maken.
Vorige  1 ... 1967, 1968, 1969, 1970, 1971, 1972, 1973 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen