Daveytl schreef:
Flik-ker op Wout, serieus. Je hebt gvd nog geen enkele nieuwe plaat van hem gehoord waarschijnlijk dat je dit zegt. Luister Against the Law dan, wat een amateuristische troep.
En baseer je mening niet op collabs aub doei xxx
Jij wilt zeggen dat Radical Redemption en Kold Konexion beter kunnen producen dan High Voltage (Nosferatu) die al veel langer tracks maakt dan heel Minus is More bij elkaar... Ik ben er van overtuigd dat High Voltage beter kan produceren, dat het niet jouw smaak is is een ander probleem. Ik vind zijn kicks ook niet echt mooi en sommige sounds pakken mij niet, maar het klinkt beter dan elke track van het Radical Redemption album. Daarnaast heeft hij vroeger ook goede tracks gemaakt, denk aan Bomb's Away en High Voltage. Recenter zijn de remix van No Turning Back en de collabs met B-Front. En bij die collabs heeft B-Front zeker niet alle invloed gehad.
PS: Het is onnodig om "doei xxx" te posten.