Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1966, 1967, 1968, 1969, 1970, 1971, 1972 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 18:07 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Citaat:
Andromeda verhaal


Ik vind dat je dan Exit-Mind te kort doet, die heeft in een hele korte tijd echt wel laten zien dat hij een behoorlijke bak talent bezit, en ik vind dat zijn stijl juist prima aansluit bij het Theracords van tegenwoordig,maar uiteraard kan het niet je smaak zijn :)

Alleen Togheter heeft mij echt weten te boeien. Hij heeft zeker talent dat geef ik ook toe. Maar hij kan zich niet onderscheiden van andere artiesten. Zijn tracks zijn gewoon net iets te standaard voor mij, daarom vervelen ze ook vrij snel. Talent heeft hij zeker, maar hij moet nog een eigen sound creëren dus dit was denk ik een stapje te vroeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

Imo heeft hij wel een eigen sound/stijl want ik kan geen tweede artiest noemen die zowat hetzelfde stijltje heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:



zelfde als in nederland dus.. was te verwachten met zoon stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Rickzel schreef:
Citaat:
Andromeda verhaal


Ik vind dat je dan Exit-Mind te kort doet, die heeft in een hele korte tijd echt wel laten zien dat hij een behoorlijke bak talent bezit, en ik vind dat zijn stijl juist prima aansluit bij het Theracords van tegenwoordig,maar uiteraard kan het niet je smaak zijn :)

Alleen Togheter heeft mij echt weten te boeien. Hij heeft zeker talent dat geef ik ook toe. Maar hij kan zich niet onderscheiden van andere artiesten. Zijn tracks zijn gewoon net iets te standaard voor mij, daarom vervelen ze ook vrij snel. Talent heeft hij zeker, maar hij moet nog een eigen sound creëren dus dit was denk ik een stapje te vroeg.


Dan vrees ik toch dat jij een van de weinigen bent met die mening, maarja ieder zijn smaak natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

... Tiësto heeft Hhz - Colors en NC - Sludge gedraait in zn podcast/radio show.
http://www.1001tracklists.com/tracklist ... 12-07.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Rubbereend schreef:
Zirkum FB schreef:
my first release of 2014 is already planned to be released on Theracords!

Beetje te vroeg imo. Hij heeft zich nog niet echt bewezen zeker niet met zijn solo projecten.

Dat hij iets uitbrengt op Theracords betekent niet dat hij nu bij dat label zit.
Plus dit gaat waarschijnlijk (zoals hierboven al gezegd) over de collab met Exit Mind, die inderdaad bij Theracords zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 00:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Andromeda schreef:
Rickzel schreef:

Ik vind dat je dan Exit-Mind te kort doet, die heeft in een hele korte tijd echt wel laten zien dat hij een behoorlijke bak talent bezit, en ik vind dat zijn stijl juist prima aansluit bij het Theracords van tegenwoordig,maar uiteraard kan het niet je smaak zijn :)

Alleen Togheter heeft mij echt weten te boeien. Hij heeft zeker talent dat geef ik ook toe. Maar hij kan zich niet onderscheiden van andere artiesten. Zijn tracks zijn gewoon net iets te standaard voor mij, daarom vervelen ze ook vrij snel. Talent heeft hij zeker, maar hij moet nog een eigen sound creëren dus dit was denk ik een stapje te vroeg.


Dan vrees ik toch dat jij een van de weinigen bent met die mening, maarja ieder zijn smaak natuurlijk

Ik ben het in dit geval toch echt met Andromeda eens hoor. Je hoort zeker wel dat zijn tracks een bepaalde kwaliteit bevatten, maar ze springen er voor mij (nog) niet bovenuit. Daarvoor zijn er nog te veel elementen in zijn tracks die verbeterd kunnen worden. Alleen Diverse vind ik tot nu toe echt gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 00:29 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Andromeda schreef:
Beetje te vroeg imo. Hij heeft zich nog niet echt bewezen zeker niet met zijn solo projecten.

Dat hij iets uitbrengt op Theracords betekent niet dat hij nu bij dat label zit.
Plus dit gaat waarschijnlijk (zoals hierboven al gezegd) over de collab met Exit Mind, die inderdaad bij Theracords zit.

Is bevestigd door Zirkum zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
... Tiësto heeft Hhz - Colors en NC - Sludge gedraait in zn podcast/radio show.
http://www.1001tracklists.com/tracklist ... 12-07.html

Vraag niet hoe hij Colors in mixt :lol:

Maargoed, Tiesto draait wel vaker een HS plaatje zoals Feel So Good en Coone remix van zo'n Opposites plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 02:13 
 

patrickjeb schreef:
iMark schreef:
... Tiësto heeft Hhz - Colors en NC - Sludge gedraait in zn podcast/radio show.
http://www.1001tracklists.com/tracklist ... 12-07.html

Vraag niet hoe hij Colors in mixt :lol:

Maargoed, Tiesto draait wel vaker een HS plaatje zoals Feel So Good en Coone remix van zo'n Opposites plaat.


En Digital Playground
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 11:58 
 
Hardtraxx Newbie

patrickjeb schreef:
iMark schreef:
... Tiësto heeft Hhz - Colors en NC - Sludge gedraait in zn podcast/radio show.
http://www.1001tracklists.com/tracklist ... 12-07.html

Vraag niet hoe hij Colors in mixt :lol:

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 13:26 
 

patrickjeb schreef:
iMark schreef:
... Tiësto heeft Hhz - Colors en NC - Sludge gedraait in zn podcast/radio show.
http://www.1001tracklists.com/tracklist ... 12-07.html

Vraag niet hoe hij Colors in mixt :lol:

Maargoed, Tiesto draait wel vaker een HS plaatje zoals Feel So Good en Coone remix van zo'n Opposites plaat.

Patrick, hoe mixt hij colors in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:19 
 

Nerazzurro93 schreef:
patrickjeb schreef:
iMark schreef:
... Tiësto heeft Hhz - Colors en NC - Sludge gedraait in zn podcast/radio show.
http://www.1001tracklists.com/tracklist ... 12-07.html

Vraag niet hoe hij Colors in mixt :lol:

Maargoed, Tiesto draait wel vaker een HS plaatje zoals Feel So Good en Coone remix van zo'n Opposites plaat.

Patrick, hoe mixt hij colors in?


Bizar slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

High Voltage is naar MostWanted bookings gegaan. Binnenkort bekendmaking dat hij gaat releasen op Minus is More?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Werd tijd Dead Stars/Against The Law
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Against The Law

Alsjeblieft niet zeg, niet release-waardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die bombs away remaster wil ik ook wel hebben anders ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
High Voltage is naar MostWanted bookings gegaan. Binnenkort bekendmaking dat hij gaat releasen op Minus is More?

Lijkt me wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 02:06 
 
Hardtraxx Addict

Thew schreef:
Parvuz schreef:
Heel vet! En respect als je zoveel geld neerlegt voor zo iets. Toch vind ik het minder erg als zo'n plaat op de radio komt dan een United Kids Of The World die er echt voor gemaakt is. Vind t zelfs wel vet dat ze Rockstar draaiden.

Precies dit!

Hier het filmpje in wat minder aardappel kwaliteit:



Vet :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 02:44 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
High Voltage is naar MostWanted bookings gegaan. Binnenkort bekendmaking dat hij gaat releasen op Minus is More?


vindt hem niet MIM waardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 10:31 
 
Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
iMark schreef:
High Voltage is naar MostWanted bookings gegaan. Binnenkort bekendmaking dat hij gaat releasen op Minus is More?


vindt hem niet MIM waardig

Waarom niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha waar slaat dat nou weer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 13:15 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
haha waar slaat dat nou weer op.

Inderdaad een loze kreet. Dat hij minder populair is klopt, maar dat betekent niet dat hij het label niet waardig is. Hij zou qua produce skills dan de beste van Minus Is More zijn.
Minus Is More is maar een middelmatig label met middelmatige producers zoals Kold Konexion en Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flik-ker op Wout, serieus. Je hebt gvd nog geen enkele nieuwe plaat van hem gehoord waarschijnlijk dat je dit zegt. Luister Against the Law dan, wat een amateuristische troep.

En baseer je mening niet op collabs aub doei xxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 13:27 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Flik-ker op Wout, serieus. Je hebt gvd nog geen enkele nieuwe plaat van hem gehoord waarschijnlijk dat je dit zegt. Luister Against the Law dan, wat een amateuristische troep.

En baseer je mening niet op collabs aub doei xxx

Jij wilt zeggen dat Radical Redemption en Kold Konexion beter kunnen producen dan High Voltage (Nosferatu) die al veel langer tracks maakt dan heel Minus is More bij elkaar... Ik ben er van overtuigd dat High Voltage beter kan produceren, dat het niet jouw smaak is is een ander probleem. Ik vind zijn kicks ook niet echt mooi en sommige sounds pakken mij niet, maar het klinkt beter dan elke track van het Radical Redemption album. Daarnaast heeft hij vroeger ook goede tracks gemaakt, denk aan Bomb's Away en High Voltage. Recenter zijn de remix van No Turning Back en de collabs met B-Front. En bij die collabs heeft B-Front zeker niet alle invloed gehad.

PS: Het is onnodig om "doei xxx" te posten.
Vorige  1 ... 1966, 1967, 1968, 1969, 1970, 1971, 1972 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen