Alleen Togheter heeft mij echt weten te boeien. Hij heeft zeker talent dat geef ik ook toe. Maar hij kan zich niet onderscheiden van andere artiesten. Zijn tracks zijn gewoon net iets te standaard voor mij, daarom vervelen ze ook vrij snel. Talent heeft hij zeker, maar hij moet nog een eigen sound creëren dus dit was denk ik een stapje te vroeg.wrote:Ik vind dat je dan Exit-Mind te kort doet, die heeft in een hele korte tijd echt wel laten zien dat hij een behoorlijke bak talent bezit, en ik vind dat zijn stijl juist prima aansluit bij het Theracords van tegenwoordig,maar uiteraard kan het niet je smaak zijnAndromeda verhaal
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Imo heeft hij wel een eigen sound/stijl want ik kan geen tweede artiest noemen die zowat hetzelfde stijltje heeft.
wrote:View on YouTube
zelfde als in nederland dus.. was te verwachten met zoon stage.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Dan vrees ik toch dat jij een van de weinigen bent met die mening, maarja ieder zijn smaak natuurlijkwrote:Alleen Togheter heeft mij echt weten te boeien. Hij heeft zeker talent dat geef ik ook toe. Maar hij kan zich niet onderscheiden van andere artiesten. Zijn tracks zijn gewoon net iets te standaard voor mij, daarom vervelen ze ook vrij snel. Talent heeft hij zeker, maar hij moet nog een eigen sound creëren dus dit was denk ik een stapje te vroeg.wrote:Ik vind dat je dan Exit-Mind te kort doet, die heeft in een hele korte tijd echt wel laten zien dat hij een behoorlijke bak talent bezit, en ik vind dat zijn stijl juist prima aansluit bij het Theracords van tegenwoordig,maar uiteraard kan het niet je smaak zijnAndromeda verhaal
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
... Tiësto heeft Hhz - Colors en NC - Sludge gedraait in zn podcast/radio show.
http://www.1001tracklists.com/tracklist ... 12-07.html
Dat hij iets uitbrengt op Theracords betekent niet dat hij nu bij dat label zit.wrote:Beetje te vroeg imo. Hij heeft zich nog niet echt bewezen zeker niet met zijn solo projecten.wrote:wrote:my first release of 2014 is already planned to be released on Theracords!
Plus dit gaat waarschijnlijk (zoals hierboven al gezegd) over de collab met Exit Mind, die inderdaad bij Theracords zit.
Ik ben het in dit geval toch echt met Andromeda eens hoor. Je hoort zeker wel dat zijn tracks een bepaalde kwaliteit bevatten, maar ze springen er voor mij (nog) niet bovenuit. Daarvoor zijn er nog te veel elementen in zijn tracks die verbeterd kunnen worden. Alleen Diverse vind ik tot nu toe echt gaaf.wrote:Dan vrees ik toch dat jij een van de weinigen bent met die mening, maarja ieder zijn smaak natuurlijkwrote:Alleen Togheter heeft mij echt weten te boeien. Hij heeft zeker talent dat geef ik ook toe. Maar hij kan zich niet onderscheiden van andere artiesten. Zijn tracks zijn gewoon net iets te standaard voor mij, daarom vervelen ze ook vrij snel. Talent heeft hij zeker, maar hij moet nog een eigen sound creëren dus dit was denk ik een stapje te vroeg.wrote:
Ik vind dat je dan Exit-Mind te kort doet, die heeft in een hele korte tijd echt wel laten zien dat hij een behoorlijke bak talent bezit, en ik vind dat zijn stijl juist prima aansluit bij het Theracords van tegenwoordig,maar uiteraard kan het niet je smaak zijn
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Is bevestigd door Zirkum zelf.wrote:Dat hij iets uitbrengt op Theracords betekent niet dat hij nu bij dat label zit.wrote: Beetje te vroeg imo. Hij heeft zich nog niet echt bewezen zeker niet met zijn solo projecten.
Plus dit gaat waarschijnlijk (zoals hierboven al gezegd) over de collab met Exit Mind, die inderdaad bij Theracords zit.
Vraag niet hoe hij Colors in mixtwrote:... Tiësto heeft Hhz - Colors en NC - Sludge gedraait in zn podcast/radio show.
Maargoed, Tiesto draait wel vaker een HS plaatje zoals Feel So Good en Coone remix van zo'n Opposites plaat.
S
En Digital Playgroundwrote:Vraag niet hoe hij Colors in mixtwrote:... Tiësto heeft Hhz - Colors en NC - Sludge gedraait in zn podcast/radio show.
Maargoed, Tiesto draait wel vaker een HS plaatje zoals Feel So Good en Coone remix van zo'n Opposites plaat.
T
Hardtraxx Newbie
42 posts member since 2013
last seen Apr 2014
wrote:Vraag niet hoe hij Colors in mixtwrote:... Tiësto heeft Hhz - Colors en NC - Sludge gedraait in zn podcast/radio show.
http://www.1001tracklists.com/tracklist ... 12-07.html![]()
N
Patrick, hoe mixt hij colors in?wrote:Vraag niet hoe hij Colors in mixtwrote:... Tiësto heeft Hhz - Colors en NC - Sludge gedraait in zn podcast/radio show.
S
Bizar slechtwrote:Patrick, hoe mixt hij colors in?wrote:Vraag niet hoe hij Colors in mixtwrote:... Tiësto heeft Hhz - Colors en NC - Sludge gedraait in zn podcast/radio show.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
High Voltage is naar MostWanted bookings gegaan. Binnenkort bekendmaking dat hij gaat releasen op Minus is More?
Werd tijd Dead Stars/Against The Law
Alsjeblieft niet zeg, niet release-waardig.wrote:Against The Law
Lijkt me wel vet!wrote:High Voltage is naar MostWanted bookings gegaan. Binnenkort bekendmaking dat hij gaat releasen op Minus is More?
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Vetwrote:Precies dit!wrote:Heel vet! En respect als je zoveel geld neerlegt voor zo iets. Toch vind ik het minder erg als zo'n plaat op de radio komt dan een United Kids Of The World die er echt voor gemaakt is. Vind t zelfs wel vet dat ze Rockstar draaiden.
Hier het filmpje in wat minder aardappel kwaliteit:
View on YouTube
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 23 hours ago
vindt hem niet MIM waardigwrote:High Voltage is naar MostWanted bookings gegaan. Binnenkort bekendmaking dat hij gaat releasen op Minus is More?
A
Hardtraxx Elite
Waarom niet dan?wrote:vindt hem niet MIM waardigwrote:High Voltage is naar MostWanted bookings gegaan. Binnenkort bekendmaking dat hij gaat releasen op Minus is More?
haha waar slaat dat nou weer op.
A
Hardtraxx Elite
Inderdaad een loze kreet. Dat hij minder populair is klopt, maar dat betekent niet dat hij het label niet waardig is. Hij zou qua produce skills dan de beste van Minus Is More zijn.wrote:haha waar slaat dat nou weer op.
Minus Is More is maar een middelmatig label met middelmatige producers zoals Kold Konexion en Radical Redemption.
Flik-ker op Wout, serieus. Je hebt gvd nog geen enkele nieuwe plaat van hem gehoord waarschijnlijk dat je dit zegt. Luister Against the Law dan, wat een amateuristische troep.
En baseer je mening niet op collabs aub doei xxx
A
Hardtraxx Elite
Jij wilt zeggen dat Radical Redemption en Kold Konexion beter kunnen producen dan High Voltage (Nosferatu) die al veel langer tracks maakt dan heel Minus is More bij elkaar... Ik ben er van overtuigd dat High Voltage beter kan produceren, dat het niet jouw smaak is is een ander probleem. Ik vind zijn kicks ook niet echt mooi en sommige sounds pakken mij niet, maar het klinkt beter dan elke track van het Radical Redemption album. Daarnaast heeft hij vroeger ook goede tracks gemaakt, denk aan Bomb's Away en High Voltage. Recenter zijn de remix van No Turning Back en de collabs met B-Front. En bij die collabs heeft B-Front zeker niet alle invloed gehad.wrote:Flik-ker op Wout, serieus. Je hebt gvd nog geen enkele nieuwe plaat van hem gehoord waarschijnlijk dat je dit zegt. Luister Against the Law dan, wat een amateuristische troep.
PS: Het is onnodig om "doei xxx" te posten.