Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1965, 1966, 1967, 1968, 1969, 1970, 1971 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 00:21 

Hardtraxx Elite

Frequencerz - Rockstar is gedraaid bij 3FM Serious Request!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 00:31 

Hardtraxx Elite

hotymoty schreef:

http://www.youtube.com/watch?v=Xu2CPN_oXSY
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 00:38 

Hardtraxx Veteran

Haha iedereen springen, lachen om te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 00:54 

Hardtraxx Veteran

haha Andre Kuipers die "los gaat" op Rockstar, inderdaad grappig om te zien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 01:10 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
FUSION & FREQUENCERZ LIVE @ 3FM SERIOUS REQUEST

Fusion steunt Serious Request met een unieke huiskamerrave, waar jullie onlangs op konden bieden. Met een bedrag van 4100 euro kunnen we zeggen dat de veiling een groot succes was!

Onze winnaar, Jesper, heeft zelf het bedrag bij elkaar weten te sparen. Hij zal een te gek feest organiseren voor een dierbaar persoon die ernstig ziek is. Wij zijn ontzettend trots dat we zowel aan dit speciale feest als aan Serious Request een leuke bijdrage kunnen leveren met deze actie.

Ook 3FM is dit niet ontgaan en daarom mocht onze winnaar zijn verhaal doen in de studio. Uiteraard hoort het aanvragen van een plaat daar ook bij en deze is niets minder dan Rockstar van Frequencerz! En wees eens eerlijk, als zelfs Andre Kuipers hierop los gaat...

Misschien interessant om het verhaal erbij te weten..
Niets meer dan dikke respect voor die Jesper, erg mooie actie van hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 01:36 

Hardtraxxer

Fluxion schreef:
hotymoty schreef:

omg freqz op de radio, hardstyle gaat kapot omg omg commerciele honden omfg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 02:01 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Citaat:
FUSION & FREQUENCERZ LIVE @ 3FM SERIOUS REQUEST

Fusion steunt Serious Request met een unieke huiskamerrave, waar jullie onlangs op konden bieden. Met een bedrag van 4100 euro kunnen we zeggen dat de veiling een groot succes was!

Onze winnaar, Jesper, heeft zelf het bedrag bij elkaar weten te sparen. Hij zal een te gek feest organiseren voor een dierbaar persoon die ernstig ziek is. Wij zijn ontzettend trots dat we zowel aan dit speciale feest als aan Serious Request een leuke bijdrage kunnen leveren met deze actie.

Ook 3FM is dit niet ontgaan en daarom mocht onze winnaar zijn verhaal doen in de studio. Uiteraard hoort het aanvragen van een plaat daar ook bij en deze is niets minder dan Rockstar van Frequencerz! En wees eens eerlijk, als zelfs Andre Kuipers hierop los gaat...

Misschien interessant om het verhaal erbij te weten..
Niets meer dan dikke respect voor die Jesper, erg mooie actie van hem!

Haha al die reacties ook, omg freqz wat hard omg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 08:42 

Hardtraxx Veteran

Toch vind ik het wel vet om te zien dat die plaat daar is gedraaid. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 09:39 

Artiest

In 2010 werd er ontzettend veel moeite gedaan door een aantal om Zany & DV8 - Nothing Else Matters te draaien tijdens SR in Eindhoven en nu Rockstar op de radio. Als Year of Summer niet zo'n hit was geweest was dit waarschijnlijk niet gebeurd denk ik.

Ik ben benieuwd of Giel het nog steeds zo'n slechte plaat vind :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 10:45 

Donateur

Lekker belangrijk wat giel ervan vindt. Ik heb me nou echt nog nooit met een van zijn meningen kunnen identificeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 12:06 

Hardtraxxer

Betere kwaliteit met een stuk van het verhaal :thumbup:
http://www.youtube.com/watch?v=IGJ29_OTUEc
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 12:23 

Hardtraxx Veteran

"Als je als Andre Kuijpers staat te spacen, weet je dat het goed is". :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 12:55 

Hardtraxx Veteran

Heel vet! En respect als je zoveel geld neerlegt voor zo iets. Toch vind ik het minder erg als zo'n plaat op de radio komt dan een United Kids Of The World die er echt voor gemaakt is. Vind t zelfs wel vet dat ze Rockstar draaiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 14:15 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Heel vet! En respect als je zoveel geld neerlegt voor zo iets. Toch vind ik het minder erg als zo'n plaat op de radio komt dan een United Kids Of The World die er echt voor gemaakt is. Vind t zelfs wel vet dat ze Rockstar draaiden.

Precies dit!

Hier het filmpje in wat minder aardappel kwaliteit:

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 14:29 

Hardtraxxer

Zirkum FB schreef:
my first release of 2014 is already planned to be released on Theracords!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 14:36 

Donateur

Rubbereend schreef:
Zirkum FB schreef:

Wat een verrassing dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 14:38 

Hardtraxx Elite

Rubbereend schreef:
Zirkum FB schreef:

Beetje te vroeg imo. Hij heeft zich nog niet echt bewezen zeker niet met zijn solo projecten.
Theracords mag van mij wel de criteria aanscherpen, de meeste nieuwkomers (Exit Mind, Cellrock, Blackburn) doen mij op enkele tracks na bijna niets. De meeste nummers vervelen gauw en het gros van deze artiesten.is vrij standaard. Sowieso mis ik wel een beetje de oude Theracords sounds alleen de kicks van Wavolizer en Geck-o vind ik nog echt super. Ik mis kicks zoals Do the Happy Face, Road Warrior , Tresspassing, Outside The Box en Two anf a half kings
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 14:41 

Hardtraxx Veteran

Gaat over The Black Temple.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 14:43 

Donateur

Andromeda schreef:
Sowieso mis ik wel een beetje de oude Theracords sounds Ik mis kicks zoals Do the Happy Face, Road Warrior , Tresspassing, Outside The Box en Two anf a half kings

De tracks die jij noemt zijn imo niet echt de oude TC sounds
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 14:49 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Gaat over The Black Temple.

Dit, zie hardstyle/a-moment-with-zirkum-year-mix-2013-t40987.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 14:53 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Andromeda schreef:
Sowieso mis ik wel een beetje de oude Theracords sounds Ik mis kicks zoals Do the Happy Face, Road Warrior , Tresspassing, Outside The Box en Two anf a half kings

Klopt, maar vanaf dat moment ongeveer ging het een andere kant op. Natuurlijk prefereer ik The Gathering, Dimavi releases, And It Goes (matt Restless), Polsevogn Killer, Full Force, Fight, Evil Intent (Thera Remix), No Time For Breakdown en Convictions. Maar die tracks zie ik al helemaal niet meer terugkomen. Daarvoor zijn ze nu al te ver in de nieuwe ontwikkeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 15:09 

Hardtraxx Veteran

Q-Dance schreef:
24 DECEMBER 2013

Weekend warriors opgelet!
Met het nieuwe jaar in zicht zijn wij alweer volop bezig met de voorbereidingen voor het festival seizoen.
Het grootste harde festival ter wereld is voor ons traditiegetrouw de kick-off van de zomer.
We willen jullie graag alvast op de hoogte brengen van een aantal belangrijke zaken.

Laatste weekend van juni
Defqon.1 Festival vindt in 2014 plaats in het laatste weekend van juni. Zet deze data alvast in je agenda: 27, 28 en 29 juni 2014.
Net als vorig jaar, openen we de camping op vrijdagmiddag 27 juni en feesten we door tot zondagavond.
Uiteraard blijft de camping geopend tot maandagmiddag.

Start verkoop is 29 maart 2014
Dit jaar start de verkoop van Defqon.1 tickets op zaterdag 29 maart om 13:00 uur. Op deze datum gaan alle tickets voor Defqon.1 tegelijk in de verkoop. Je kunt dan dus zowel weekend tickets als zaterdag tickets bestellen.

De Defqon.1 camping was in 2013 een groot succes! Met een 24-uurs radio tent, een supermarkt en camping store, een bioscoop, een full-service restaurant en gratis WiFi werd de camping door de 20.000 kampeerders bijzonder goed gewaardeerd. Daar doen we aankomend jaar nog een schepje bovenop; de Defqon.1 camping wordt in 2014 groter en dikker dan ooit! Daarom hebben wij voor volgend jaar meer kaarten beschikbaar gesteld voor het weekend. Een weekend ticket geeft je toegang tot 2 volle festivaldagen, "The Gathering" op vrijdagavond, een dikke afterparty en een plekje op de sfeervolle Defqon.1 camping. Wil je alleen op zaterdag komen? Dat kan natuurlijk ook! Maar let op: vanwege de stijging van het aantal weekend warrior tickets, zijn er minder kaarten voor zaterdag beschikbaar.

Houd Q-dance.com in de gaten. Meer info volgt in maart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 15:39 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Kevin-Raw schreef:
Andromeda schreef:

Klopt, maar vanaf dat moment ongeveer ging het een andere kant op. Natuurlijk prefereer ik The Gathering, Dimavi releases, And It Goes (matt Restless), Polsevogn Killer, Full Force, Fight, Evil Intent (Thera Remix), No Time For Breakdown en Convictions. Maar die tracks zie ik al helemaal niet meer terugkomen. Daarvoor zijn ze nu al te ver in de nieuwe ontwikkeling.

Fucking vet dat je zoveel nummers kent
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 15:55 

Hardtraxx Veteran

@SRQ 3FM
aantal luisteraars zullen tijdens deze plaat wel gedropt zijn haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 18:00 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Andromeda verhaal

Ik vind dat je dan Exit-Mind te kort doet, die heeft in een hele korte tijd echt wel laten zien dat hij een behoorlijke bak talent bezit, en ik vind dat zijn stijl juist prima aansluit bij het Theracords van tegenwoordig,maar uiteraard kan het niet je smaak zijn :)
Vorige  1 ... 1965, 1966, 1967, 1968, 1969, 1970, 1971 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen