Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1964, 1965, 1966, 1967, 1968, 1969, 1970 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 dec 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oranje schreef:
Henk-Jan schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Lol, goed opgelet bij havo-2 economie zeker? :')

Hahaha :D


Beetje lul verhaal opzetten met dure woorden

'Dure woorden' :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 22 dec 2013 13:19 
 
Hardtraxx Addict

Energyzed een nummer heeft gemaakt met d.Stylerz.
Bericht Geplaatst op 22 dec 2013 13:21 
 
Hardtraxx Addict

Calmdowner schreef:
Energyzed een nummer heeft gemaakt met d.Stylerz.


Leven die gasten nog?
Bericht Geplaatst op 22 dec 2013 14:10 
 

Wist je dat we op pagina 2014 zitten.
Bericht Geplaatst op 22 dec 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

Rebourne ‏@rebournemedia
Citaat:
Starting with a special project today!
Bericht Geplaatst op 22 dec 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Rebourne ‏@rebournemedia
Citaat:
Starting with a special project today!


Defqon anthem.
Bericht Geplaatst op 22 dec 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Qlown schreef:
Rebourne ‏@rebournemedia
Citaat:
Starting with a special project today!


Defqon anthem.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 22 dec 2013 15:02 
 
Hardtraxxer

Oranje schreef:
Henk-Jan schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Lol, goed opgelet bij havo-2 economie zeker? :')

Hahaha :D


Beetje lul verhaal opzetten met dure woorden


Ach zo verwoorde mn leraar t diezelfde ochtend, en dat was 5 jaartjes later dan havo 2
Bericht Geplaatst op 22 dec 2013 15:06 
 
Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Dakpan schreef:


Defqon anthem.
Afbeelding


:lol: :lol: :lol: .
Bericht Geplaatst op 23 dec 2013 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Aanbeland bij de top10 voor de mensen die het wat interesseert.
http://www.chapter-3.net/top40.php

Of je bent 10 vergeten, of je hebt een typfoutje gemaakt. Dr staat namelijk: Geck-E - Assquake eindigt op plek 9. Terwijl er links in de kolom gewoon nummer 10 staat :P
Bericht Geplaatst op 23 dec 2013 03:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Gaat niet lukken, die tijd is geweest.


Ga janken in een hoekje dan.
Je zeikt nog meer over de goeie oude tijd dan iemand van 90.
Bericht Geplaatst op 23 dec 2013 11:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exit Mind:
Citaat:
Recorded a set for Heart for Hard including an older Exit Mind track that has never been played before.
Which track do you think it is?
Find it out tonight 20:00 at http://www.h4h.fm/
Bericht Geplaatst op 23 dec 2013 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
b2s maakt agenda tot zomer 2014 bekend
Het is inmiddels een traditie van b2s geworden. Het jaar zit er bijna op en dus is het tijd om alvast de belangrijke data van 2014 op een rij te zetten. Pak een pen en je agenda erbij en noteer ze, want jij wilt toch ook niets missen?!

Het nieuwe jaar wordt ook dit jaar afgetrapt met de eerste Pussy lounge van 2014 waarbij de titel ‘The New Years Hangover Cure’ voor zich spreekt. Alle toeters en bellen die bij het rondreizende Freestyle circus horen worden uit de kast getrokken om te zorgen voor een spetterende kick-off van 2014 in Central Studios, Utrecht. Het weekend erna is het alweer feest, want dan staat Euphoria op het programma in 013, Tilburg. De jaarlijks terugkerende en altijd uitverkochte editie heeft ook dit keer weer een divers programma, bestaande uit een frisse mix van gevestigde namen en nieuwkomers van de hedendaagse Hardstyle scene!

Dan door naar de maand februari, die op de eerste van de maand goed van start gaat met het grootste indoor evenement van b2s. Tijdens Hard Bass: Exploration staat de Arnhemse GelreDome opnieuw in het teken van 4 nauwkeurig samengestelde gelegenheidsformaties waarbij het dak eraf zal vliegen! Hard Bass was binnen 1 dag uitverkocht en het wordt dus alleen maar non-stop knallen tot 7 uur in de ochtend op 1 februari! Wil jij net even een tandje meer? Ook dat kan bij b2s, want op 22 februari staat er een nieuwe editie van Hardcore4life op het menu van de Maassilo, Rotterdam. Met vier zalen komt alles op het gebied van Hardcore aan bod en hierdoor is het er eentje waar je zeker bij moet zijn!

Mocht je geen kaarten hebben gescoord voor de nieuwjaarseditie van Pussy lounge, dan heb je op 15 maart een herkansing, want dan is Pussy lounge aanwezig in de Matrixx, Nijmegen. Voor het grotere werk moet je later in de maand naar Sportpaleis Ahoy te Rotterdam komen. Want na het succes van vorig jaar, is het op zaterdag 22 maart tijd voor Knock Out’s Battle for Glory. Met op het programma natuurlijk weer een aantal spraakmakende battles tussen de grootste Hardstyle artiesten van dit moment. De reacties vorig jaar na afloop waren lovend, zowel over de show als de nieuwe locatie voor het evenement. b2s heeft dan ook heel veel zin in het vervolg hierop!

Ook in April blijft b2s doorgaan, te beginnen op 5 april in 013, Tilburg. Want dan komt een oud concept uit de b2s portfolio. Dit naast zijn jaarlijkse vaste plek op Decibel. We hebben het hierbij over UP!, dat garant staat voor het beste op gebied van Jump en Tek, en is dus een evenement wat de echte liefhebber zeker niet mag missen! Als je van het hardere stampwerk houdt is 19 april een datum die je niet mag overslaan. Het Raw Hardsyle concept Loudness keert dan voor de derde keer terug in het oude underground Philips warehouse, een locatie die beter bekend staat als Het Klokgebouw in Eindhoven.

Je merkt het al, het jaar vliegt zo voorbij en intussen gaat b2s zich voorbereiden op de zomer. Het eerste festival is natuurlijk Pussy lounge at the Park, dat ook dit jaar weer plaatsvindt op het recreatieterrein aan de Asterdplas te Breda. Het volledige Freestyle circus gaat natuurlijk mee, inclusief alle residents, aanhang, ladingen drank, een hoop schaars geklede danseressen, confetti kanonnen, vuurpijlen en alle andere fratsen die bij de gezelligheid en gekkigheid van Pussy lounge horen! Tot slot, misschien wel de belangrijkste datum van het jaar, het hoogtepunt uit de b2s portfolio: Decibel outdoor festival 2014! Op 17 augustus wordt het terrein van de Beekse Bergen weer omgetoverd tot een ware stad waar je de hele dag los kunt gaan op je favoriete muziek. De echte diehards zijn natuurlijk al op vrijdag welkom voor het Decibel Weekend en kunnen doorgaan tot maandagochtend 19 augustus!

Je ziet het, er staat alweer een hoop gepland in de b2s agenda! Uiteraard volgt er nog veel meer in de tweede helft van het jaar.

Hier het complete overzicht nog even op een rij:
Zaterdag 4 januari 2014
Pussy lounge
Central Studios, Utrecht

Zaterdag 11 januari 2014
Euphoria
013, Tilburg

Zaterdag 1 februari 2014
Hard Bass: Exploration
GelreDome, Arnhem

Zaterdag 22 februari 2014
Hardcore4life
Maassilo, Rotterdam

Zaterdag 15 maart 2014
Pussy lounge
Matrixx, Nijmegen

Zaterdag 22 maart 2014
Knock Out!
Sportpaleis Ahoy, Rotterdam

Zaterdag 5 april 2014
UP!
013, Tilburg

Zaterdag 19 april
Loudnessil 2014
Klokgebouw, Eindhoven

Zaterdag 14 juni 2014
Pussy lounge at the Park
Asterdplas, Breda

Vrijdag 15 augustus 2014
Decibel – the weekend
Beekse Bergen, Hilvarenbeek

Zaterdag 16 augustus 2014
Decibel outdoor festival
Beekse Bergen, Hilvarenbeek

Zondag 17 augustus 2014
Decibel – the weekend
Beekse Bergen, Hilvarenbeek
Bericht Geplaatst op 23 dec 2013 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

Zitten de Wasted Penguinz nou officieel bij dwx ofniet? Want ik zag dat hun merchandise op hs.com onder dirty workz vernoemd staat... maar hun album kwam uit op toffmusic is dat onderdeel van dwx dan?
Bericht Geplaatst op 23 dec 2013 12:14 
 
Hardtraxx Addict

Wildstylerz schreef:
Zitten de Wasted Penguinz nou officieel bij dwx ofniet? Want ik zag dat hun merchandise op hs.com onder dirty workz vernoemd staat... maar hun album kwam uit op toffmusic is dat onderdeel van dwx dan?


Nee dwx onderdeel van toff.
Bericht Geplaatst op 23 dec 2013 12:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
Exit Mind:
Citaat:
Recorded a set for Heart for Hard including an older Exit Mind track that has never been played before.
Which track do you think it is?
Find it out tonight 20:00 at http://www.h4h.fm/


Hoe moeten wij dat nou weten als hij nog nooit gedraaid is :P
Bericht Geplaatst op 23 dec 2013 12:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Scope DJ:
Citaat:
Spent wayyy too long on a kick but I needed to make a good solid new one. It is finished so now I can finally finish up some tunes! Working on 4 tracks atm, and first up will be the long awaited collab with Anklebreaker, 'Music of the Spheres'.
Bericht Geplaatst op 23 dec 2013 13:17 
 
Hardtraxx Newbie

SkiggyRapz18 schreef:
Sjorz schreef:
Exit Mind:
Citaat:
Recorded a set for Heart for Hard including an older Exit Mind track that has never been played before.
Which track do you think it is?
Find it out tonight 20:00 at http://www.h4h.fm/


Hoe moeten wij dat nou weten als hij nog nooit gedraaid is :P


hint
Citaat:
Exit Mind Top 10 - September:
Dj Thera - Boom Bashing
Exit Mind - What Gets Me Moving
The Vision - Evil Is Near (Exit Mind & Zirkum Remix)
Exit Mind & Zirkum - The Black Temple
Exit Mind & Radiance - Diverse
Seit - Crisis
Zirkum - Eradicate
Titan - My Angel
Prefix & Density vs Blackburn - The Future

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 dec 2013 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou het dan heel misschien What get's me moving zijn ^^ :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 dec 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Lyst schreef:
Aanbeland bij de top10 voor de mensen die het wat interesseert.
http://www.chapter-3.net/top40.php

Of je bent 10 vergeten, of je hebt een typfoutje gemaakt. Dr staat namelijk: Geck-E - Assquake eindigt op plek 9. Terwijl er links in de kolom gewoon nummer 10 staat :P


En Assquake is bovendien een Geck-o track.
Bericht Geplaatst op 23 dec 2013 16:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ahum, dat staat er toch ook gewoon? :P
Damn ik was gisteren niet echt wakker..
Bericht Geplaatst op 23 dec 2013 16:39 
 

Lyst schreef:
Ahum, dat staat er toch ook gewoon? :P
Damn ik was gisteren niet echt wakker..


staat nog steeds fout in de review xd haha ;)
Bericht Geplaatst op 23 dec 2013 16:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Grr xd Tijd voor de echte nummer 9.
Bericht Geplaatst op 23 dec 2013 17:35 
 
Hardtraxx Addict

Noisecontrollers:
Citaat:
All Around the World is released today at q-dance records and available at all downloads portal!
It's one of many new tracks I will release in 2014. Some you've probably already heard at Qlimax.

:worship:
Maar het lijkt er dus op dat het geen album wordt.
Bericht Geplaatst op 23 dec 2013 21:09 
 
Hardtraxx Elite

Vorige  1 ... 1964, 1965, 1966, 1967, 1968, 1969, 1970 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen