Qre8ive schreef:
Wat boeit het dat de eigenaar veranderd is? Het merk IKEA is vorig jaar ook door de zweedse eigenaar aan een nederlands bedrijf verkocht voor 9 miljard, maar het concept is verder gewoon exact hetzelfde gebleven.
Eerst maar eens afwachten voor er conclusies getrokken worden.
Inderdaad. Je gaat een goed lopend bedrijf echt niet drastisch veranderen normaal gezien.
Jeuwnah schreef:
patrickjeb schreef:
Jeuwnah schreef:
boycotten dus, jammer..

Zo lang de prijzen reëel zijn, er goede line-ups zijn en de feesten kwaliteit hebben vind ik het prima.
Op de achtergrond hebben Q-Dance en B2S gedeeltelijk dezelfde 'baas' gehad, dus denk niet dat er vreselijk veel gaat veranderen. Q-Dance zit nu wel lichtelijk in de USA en B2S nog niet, dus misschien dat ze daar ook een Decibel krijgen of iets. We zullen zien
misschien wel wat overdreven ja, ik heb Hardbass nog op de planning en Loudness en Qapital wil ik eigenlijk ook niet missen. maarja, het gaat wel meetellen in mijn oordeel of ik naar een feest wil of niet. Decibel, Defqon, Qlimax hoef ik niet meer heen alleen al omdat ik die Amerikanen mijn geld niet gun.
Dit is wel een domme beredenering om niet naar decibel, defqon, etc te gaan. Sowieso snap ik al niet dat je de beslissing of je wel of niet naar een feest gaat laat afhangen van het bedrijf wat er achter zit. Een feest is goed of niet.