Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1963, 1964, 1965, 1966, 1967, 1968, 1969 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap niet wat die amerikanen in hardstyle zien. De HS stages zijn nog niet voor de helft gevuld, Headhunterz zorgt ervoor dat EDC snel leegloopt als hij aan het aflsuiten is en Sound of Q-Dance verkoopt niet uit in een relatief kleine locatie. Hardstyle is gewoon niks voor amerikanen. Snap nog steeds niet waarom ze ID&T dan geheel willen overnemen. Denk niet dat een concept als Loudness of Pussylounge gaat werken in Amerika, daar bestaat de hard dance cultuur niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:52 
 
Artiest

Parvuz schreef:
Niet echt bekend mee. Hoop wel dat hij Fusion weer de echt harde kant kan geven.

Hehe, ik ga er mijn best op doen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:53 
 

Gaat niet lukken, die tijd is geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 14:16 
 
Hardtraxx Newbie

patrickjeb schreef:
Jeuwnah schreef:
boycotten dus, jammer..

:lol:

Zo lang de prijzen reëel zijn, er goede line-ups zijn en de feesten kwaliteit hebben vind ik het prima.
Op de achtergrond hebben Q-Dance en B2S gedeeltelijk dezelfde 'baas' gehad, dus denk niet dat er vreselijk veel gaat veranderen. Q-Dance zit nu wel lichtelijk in de USA en B2S nog niet, dus misschien dat ze daar ook een Decibel krijgen of iets. We zullen zien


misschien wel wat overdreven ja, ik heb Hardbass nog op de planning en Loudness en Qapital wil ik eigenlijk ook niet missen. maarja, het gaat wel meetellen in mijn oordeel of ik naar een feest wil of niet. Decibel, Defqon, Qlimax hoef ik niet meer heen alleen al omdat ik die Amerikanen mijn geld niet gun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tja, dan moet je ook stoppen met cola drinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Jeuwnah schreef:
patrickjeb schreef:
Jeuwnah schreef:
boycotten dus, jammer..

:lol:

Zo lang de prijzen reëel zijn, er goede line-ups zijn en de feesten kwaliteit hebben vind ik het prima.
Op de achtergrond hebben Q-Dance en B2S gedeeltelijk dezelfde 'baas' gehad, dus denk niet dat er vreselijk veel gaat veranderen. Q-Dance zit nu wel lichtelijk in de USA en B2S nog niet, dus misschien dat ze daar ook een Decibel krijgen of iets. We zullen zien


Decibel, Defqon, Qlimax hoef ik niet meer heen alleen al omdat ik die Amerikanen mijn geld niet gun.


En dan ga je wel naar Loudness en Qapital :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 14:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

xd als je zo een statement maakt dan moet je ook niks meer gaan en niet de helft wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 14:38 
 
Hardtraxx Newbie

Basshunterzz schreef:
En dan ga je wel naar Loudness en Qapital :/

met enige tegenzin..

Kevin-Raw schreef:
xd als je zo een statement maakt dan moet je ook niks meer gaan en niet de helft wel.


dan moet ik? van wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 15:42 
 
Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Wat boeit het dat de eigenaar veranderd is? Het merk IKEA is vorig jaar ook door de zweedse eigenaar aan een nederlands bedrijf verkocht voor 9 miljard, maar het concept is verder gewoon exact hetzelfde gebleven.

Eerst maar eens afwachten voor er conclusies getrokken worden.


Inderdaad. Je gaat een goed lopend bedrijf echt niet drastisch veranderen normaal gezien.

Jeuwnah schreef:
patrickjeb schreef:
Jeuwnah schreef:
boycotten dus, jammer..

:lol:

Zo lang de prijzen reëel zijn, er goede line-ups zijn en de feesten kwaliteit hebben vind ik het prima.
Op de achtergrond hebben Q-Dance en B2S gedeeltelijk dezelfde 'baas' gehad, dus denk niet dat er vreselijk veel gaat veranderen. Q-Dance zit nu wel lichtelijk in de USA en B2S nog niet, dus misschien dat ze daar ook een Decibel krijgen of iets. We zullen zien


misschien wel wat overdreven ja, ik heb Hardbass nog op de planning en Loudness en Qapital wil ik eigenlijk ook niet missen. maarja, het gaat wel meetellen in mijn oordeel of ik naar een feest wil of niet. Decibel, Defqon, Qlimax hoef ik niet meer heen alleen al omdat ik die Amerikanen mijn geld niet gun.


Dit is wel een domme beredenering om niet naar decibel, defqon, etc te gaan. Sowieso snap ik al niet dat je de beslissing of je wel of niet naar een feest gaat laat afhangen van het bedrijf wat er achter zit. Een feest is goed of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft dit voor invloed op de Nederlandse economie eigenlijk? Want Dance evenemente zijn een vrij groot exportproduct van ons, maar valt die winst nu straks dus in Amerikaanse handen of hoe zit dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 17:11 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Wat heeft dit voor invloed op de Nederlandse economie eigenlijk? Want Dance evenemente zijn een vrij groot exportproduct van ons, maar valt die winst nu straks dus in Amerikaanse handen of hoe zit dat?


Bind me hier niet op vast maar ik denk dat het wel wat mee zal vallen voor de economie. De winst zal inderdaad naar de VS gaan maar dat heeft niet echt invloed op onze economie. Wel zal er nu veel meer internationaal economisch verkeer komen wat de betalingsbalans aantast. Hier komt dus ook export en import aan bod maar hoe dat precies gaat weet ik niet. Volgens mij blijft dit gewoon bij ons (de feesten in NL dan). mocht dit niet zo zijn dan zal het waarschijnlijk nog steeds geen groot probleem zijn omdat het dan via de kapitaalrekening zal lopen (de VS investeert in NL). Dit kan effect hebben op inflatie of valutakoersen maar ik denk dat hierbij de invloed eigenlijk minimaal zal zijn.

Conclusie: het zal waarschijnlijk geen grote invloed hebben.

Niet heel duidelijk maar hoop dat je er wat uit op kan maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 19:19 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Wat heeft dit voor invloed op de Nederlandse economie eigenlijk? Want Dance evenemente zijn een vrij groot exportproduct van ons, maar valt die winst nu straks dus in Amerikaanse handen of hoe zit dat?


Winst blijft hetzelfde gaan als nu naar de aandeelhouders lijkt mij. De BV's zullen gewoon blijven bestaan enkel de aandeelhouders zijn veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De waarde van de export van de Nederlandse dancescene is ook voornamelijk zo hoog door de dj's die zoveel in het buitenland draaien. Denk dat het dus niet veel uit zal maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 03:38 
 
Hardtraxxer

Most Wanted DJ welcomes rawstyle artist Warface to there roster! The DJ and Producer Warface is well known for his energetic and rough hardstyle tracks. He experienced a turbulent year with great gigs, well received releases and a rush on his fan base. Expect non-stop musical violence and exuberant performances. Put your Warface on!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 04:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Most Wanted DJ welcomes rawstyle artist Warface to there roster! The DJ and Producer Warface is well known for his energetic and rough hardstyle tracks. He experienced a turbulent year with great gigs, well received releases and a rush on his fan base. Expect non-stop musical violence and exuberant performances. Put your Warface on!

Waarom praten ze in het enkelvoud? Warface bestaat toch uit meerdere mensen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 12:54 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
mrbubble456 schreef:
Most Wanted DJ welcomes rawstyle artist Warface to there roster! The DJ and Producer Warface is well known for his energetic and rough hardstyle tracks. He experienced a turbulent year with great gigs, well received releases and a rush on his fan base. Expect non-stop musical violence and exuberant performances. Put your Warface on!

Waarom praten ze in het enkelvoud? Warface bestaat toch uit meerdere mensen?

Klopt, 2 producers/DJ's en er zat 1 MC bij, maar die heb ik nog nooit gezien live. Geen idee of die er nog bij zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 13:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Aanbeland bij de top10 voor de mensen die het wat interesseert.
http://www.chapter-3.net/top40.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Aanbeland bij de top10 voor de mensen die het wat interesseert.
http://www.chapter-3.net/top40.php

Ik kijk nog elke dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 14:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik niet, maar ik ben wel blij dat je hem post kan ik weer even bijlezen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeuwnah schreef:
Basshunterzz schreef:
En dan ga je wel naar Loudness en Qapital :/

met enige tegenzin..

Kevin-Raw schreef:
xd als je zo een statement maakt dan moet je ook niks meer gaan en niet de helft wel.


dan moet ik? van wie?

Je gaat met tegenzin omdat er een andere aandeelhouder is?

Afbeelding

Rubbereend schreef:
Delt-A schreef:
Wat heeft dit voor invloed op de Nederlandse economie eigenlijk? Want Dance evenemente zijn een vrij groot exportproduct van ons, maar valt die winst nu straks dus in Amerikaanse handen of hoe zit dat?


Bind me hier niet op vast maar ik denk dat het wel wat mee zal vallen voor de economie. De winst zal inderdaad naar de VS gaan maar dat heeft niet echt invloed op onze economie. Wel zal er nu veel meer internationaal economisch verkeer komen wat de betalingsbalans aantast. Hier komt dus ook export en import aan bod maar hoe dat precies gaat weet ik niet. Volgens mij blijft dit gewoon bij ons (de feesten in NL dan). mocht dit niet zo zijn dan zal het waarschijnlijk nog steeds geen groot probleem zijn omdat het dan via de kapitaalrekening zal lopen (de VS investeert in NL). Dit kan effect hebben op inflatie of valutakoersen maar ik denk dat hierbij de invloed eigenlijk minimaal zal zijn.

Conclusie: het zal waarschijnlijk geen grote invloed hebben.

Niet heel duidelijk maar hoop dat je er wat uit op kan maken :P


Lol, goed opgelet bij havo-2 economie zeker? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rubbereend schreef:

Lol, goed opgelet bij havo-2 economie zeker? :')

Kan het niet beter verwoorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:

Lol, goed opgelet bij havo-2 economie zeker? :')

Hahaha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Aanbeland bij de top10 voor de mensen die het wat interesseert.
http://www.chapter-3.net/top40.php


was alweer vergeten dat je hier mee bezig was, leest lekker weg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Bart Kuipers ‏@InnerHeatMusic
Citaat:
Working on: Armin van Buuren & Miri Ben-Ari - Intense (Inner Heat Bootleg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 01:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Lol, goed opgelet bij havo-2 economie zeker? :')

Hahaha :D


Beetje lul verhaal opzetten met dure woorden
Vorige  1 ... 1963, 1964, 1965, 1966, 1967, 1968, 1969 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen