Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1962, 1963, 1964, 1965, 1966, 1967, 1968 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

Q-Dance schreef:
We willen al onze likers, volgers en subscribers bedanken voor een jaar vol met geweldige momenten.

Daarom starten we vanaf zaterdag met onze NYE 2013 Q-dance Countdown, waarbij we vette prijzen weggeven.

Iedere nieuwe dag betekent een nieuwe prijs zoals onder andere merchandise, tickets en de felbegeerde Q-dance Orange Card!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ja eens. Heb het ook over die laatste releases. Dat moest ik er dan wel bij zetten.


Ik zat te luisteren naar die Yearmix van Lowroller kende 'm verder niet vond de yearmix wel vet dus vandaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ja eens. Heb het ook over die laatste releases. Dat moest ik er dan wel bij zetten.


Ik zat te luisteren naar die Yearmix van Lowroller kende 'm verder niet vond de yearmix wel vet dus vandaar


xd, Dus je kent iemand niet en dan hoor je een Yearmix van hem en dan vind je hem ineens helemaal 'koel'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
bobvdvalk schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ja eens. Heb het ook over die laatste releases. Dat moest ik er dan wel bij zetten.


Ik zat te luisteren naar die Yearmix van Lowroller kende 'm verder niet vond de yearmix wel vet dus vandaar


xd, Dus je kent iemand niet en dan hoor je een Yearmix van hem en dan vind je hem ineens helemaal 'koel'?


Ligt er een beetje aan wat er in de yearmix staat, als zijn hele of meeste discografie erin zit zou dat best kunnen toch? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Warface schreef:
We are proud to announce that we are collabing with one of our favorite producers early 2014! Can you guess who? Hint: EXPUNGE!!!!


Delete dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Ligt er een beetje aan wat er in de yearmix staat, als zijn hele of meeste discografie erin zit zou dat best kunnen toch? :thumbup:


Was idd een yearmix van al zijn platen van dit jaar, een stuk of 20
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Ligt er een beetje aan wat er in de yearmix staat, als zijn hele of meeste discografie erin zit zou dat best kunnen toch? :thumbup:


Was idd een yearmix van al zijn platen van dit jaar, een stuk of 20


Dan kan ik me in de reactie van bob wel vinden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand van hier die hem heeft mogen ontvangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer krijg je dat dan? Gaan ze alle bezoekers van Q feesten dat opsturen? Zijn er aardig wat dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
In a dark room with a dim light at the corner, a 13-year-old boy sat still. Furious kicks emerged as he transferred the sounds he produced by electronic mail, hoping that it would reach the ears of Fusion Records.

Impressed by what they had heard, B-Front, Chain Reaction, Frequencerz, and E-Force, played those sounds through the speakers of Defqon.1, Bassleader, and Loudness.

Then, at the age of 16, the boy was signed to Fusion Records as Thyron.

Those who are close to Thyron would always say that once he starts something, he won’t let it go until it’s finished. Rest assured, just like his dedication and perseverance, the sounds of Thyron will captivate ravers from start to finish.

So far, Thyron has performed at Loudness 2013 (Maassilo edition), and Inshock Overdose: Titan’s Angels. What will he do next? Only time will tell.


Bron: Fusion website
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt bekend mee. Hoop wel dat hij Fusion weer de echt harde kant kan geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Niet echt bekend mee. Hoop wel dat hij Fusion weer de echt harde kant kan geven.

Hij maakt grotendeels de harde kant met een enkele euforische plaat. Staan al wat platen van hem in het Nieuwe Tracks topic en zit hier ook op het forum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal me er eens in verdiepen morgen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.nasdaq.com/article/sfx-enter ... 1219-00366

Leuk hoor, die Amerikanen met hun 'EMC' :')

-edit- Heb de Autoriteit Consument en Markt gebeld, ze konden hier niet aangeven of er een onderzoek gaande is naar eventueel nadelige gevolgen van de overnamens door SFX voor consumenten, want als er al een onderzoek zou lopen zou dit schade op kunnen lopen.

Mevrouw aan de telefoon gaf wel aan dat als er veel klachten binnen komen, er dan uiteraard meer gedaan wordt.

https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... n/tip-ons/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 11:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Associeer jij Fusion met hard? De platen die ik het meeste op prijs stel zijn bijna allemaal van B-Front (Inner, Undiscovered en Mysterias) en dat noem ik nu niet bepaald hard. Wel zou het fijn zijn als er weer wat kwaliteit terugkwam, voor hun 200e release gewoon Rockstar releases bijvoorbeeld was echt schandalig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel verandert er toch niet? SFX had al 50% aandeel in B2S dus ze hadden het al voor het zeggen, om het maar zo te noemen. ;)
Wat kan er nu veranderen doordat ze die andere 50% nu ook overnemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Zoveel verandert er toch niet? SFX had al 50% aandeel in B2S dus ze hadden het al voor het zeggen, om het maar zo te noemen. ;)
Wat kan er nu veranderen doordat ze die andere 50% nu ook overnemen?

Het gaat me er meer om dat de 'consument' op de huidige dancemarkt straks uit steeds minder aanbieders kan kiezen. SFX bepaalt nu vanuit een Amerikaans kantoor hoe b2s en Q-dance hun bedrijfsvoering moeten gaan regelen, en welke kant ze uit moeten. Investering moet immers terug verdiend worden.

Dit zouden de eventuele gevolgen kunnen zijn:
- Hogere ticketprijzen
- Hogere Drank/ Etenprijzen
- Verhuizing events naar bijvoorbeeld Amerika (Waar men toch wel alles slikt)
- 'Killen' van kleinere events die minder opleveren
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Mevrouw aan de telefoon gaf wel aan dat als er veel klachten binnen komen, er dan uiteraard meer gedaan wordt.

https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... n/tip-ons/

En wat denk je hiermee te bereiken?
Denk je echt dat er ook maar iets zal veranderen met die 1000 klachten die daar maximaal op zullen komen? :P

Hier gaat gewoon veel te veel geld in om, waardoor ze klachten echt pas serieus zullen nemen als er 10 duizenden tegelijk zullen komen,en dat gebeurt toch niet.

Als er 100 bezoekers het er niet mee eens zijn, staan er zo weer 100 anderen klaar die hun plek in kunnen nemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je mist het grotere plaatje. SFX neemt de (Nederlandse) EDM markt over, en dat doen ze echt niet omdat ze bijvoorbeeld binding hebben met de hardere stijlen. Dit is opnieuw een commerciële zet en ik kan me niet voorstellen dat hier geen nadelen aan verbonden zullen zijn, juist voor de groep die hier (en op andere fora) huisvest.

Waar dagjesmensen kunnen genieten van een show van Defqon waar een paar ton in wordt gestoken, zal op ander fronten gesneden worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Associeer jij Fusion met hard? De platen die ik het meeste op prijs stel zijn bijna allemaal van B-Front (Inner, Undiscovered en Mysterias) en dat noem ik nu niet bepaald hard. Wel zou het fijn zijn als er weer wat kwaliteit terugkwam, voor hun 200e release gewoon Rockstar releases bijvoorbeeld was echt schandalig.

Er is altijd wel iets harders te vinden ja. Maar Fusion was altijd wel het wat hardere label in tegenstelling tot Scantraxx en Dirty Workz enzo. Snap je? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 12:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Dit zouden de eventuele gevolgen kunnen zijn:
- Hogere ticketprijzen
- Hogere Drank/ Etenprijzen
- Verhuizing events naar bijvoorbeeld Amerika (Waar men toch wel alles slikt)
- 'Killen' van kleinere events die minder opleveren

Je eerste punt zal waarschijnlijk wel voorkomen ja, misschien in ruil voor meer show en minder variatie in lineups. Ik vind het bijvoorbeeld erg jammer dat ik op een Defqon voor de headliners betaal terwijl ik er daar 1 a 2 van zie.

Je tweede punt heeft weinig te maken met de uiteindelijke aandeelhouder in de organisatie van het feest dat jij bezoekt; meer met vraag/aanbod van consumptiegoederen, kosten en inflatie ofzo.

Je derde punt zal zeker voorkomen, maar 9/10 mainstream artiesten willen toch al 'naar de overkant' dus een dergelijke overname is slechts een opstapje. Anders hadden ze daar toch wel een andere manier voor gevonden. Daarnaast zie ik het negatieve hier niet van in. Als Amerika alles wil slikken, en artiesten dat soort muzie wil maken én wij daar niet mee lastig gevallen worden. Wat is dan het probleem?

Je vierde punt zie ik niet snel gebeuren, van wat ik weet is b2s bijvoorbeeld erg trots op een concept als loudness. Daarnaast kan ik ook niet zoveel slecht lopende Hardstyle feesten opnoemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:16 
 
Hardtraxx Newbie

boycotten dus, jammer...

gelukkig zijn er nog genoeg feesten van Nederlandse bodem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De Freaqshow is uitverkocht
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeuwnah schreef:
boycotten dus, jammer..

:lol:

Zo lang de prijzen reëel zijn, er goede line-ups zijn en de feesten kwaliteit hebben vind ik het prima.
Op de achtergrond hebben Q-Dance en B2S gedeeltelijk dezelfde 'baas' gehad, dus denk niet dat er vreselijk veel gaat veranderen. Q-Dance zit nu wel lichtelijk in de USA en B2S nog niet, dus misschien dat ze daar ook een Decibel krijgen of iets. We zullen zien
Vorige  1 ... 1962, 1963, 1964, 1965, 1966, 1967, 1968 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen