Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966, 1967 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 18:40 
 
Hardtraxxer

Dat hoeft nog niet te betekenen dat het rechtsgeldig is ;) Stages zijn een bijzondere situatie en het gaat veel te ver om alle nuances daarvan weer op te graven :) Als normale werknemer is het (in theorie) heel simpel, alles is voor de werkgever, ook wat je thuis maakt en niet direct werkgerelateerd is, zolang de werkzaamheden maar (grofweg) overeenkomen met wat je voor werk doet. Dus als jij webdeveloper bent en je maakt thuis een Facebook alternatief, dan is jouw werkgever er de eigenaar van. Als stagair val jij alleen niet (zomaar) onder die regels. En dan kom je op het probleem uit dat IE rechten alleen via een akte overdraagbaar zijn waarin is gespecificeerd wat er wordt overgedragen. En een stagecontract is dat dus niet :)

http://hocker.nl/uploads/files/publicat ... agiair.pdf
http://www.fme.nl/Overige/FME_Servicede ... ereenkomst
https://ictarbeidsrecht.nl/auteursrecht ... e-zit-het/

Van bijvoorbeeld de laatste link:

Citaat:
Dit betekent bijvoorbeeld dat een computerprogramma dat door een stagiair is ontwikkeld niet automatisch bij de werkgever komt te rusten: een stagiair verricht namelijk geen arbeid, volgens de Hoge Raad, omdat een stage enkel is gericht op het verwerven van kennis en het opdoen van praktijkervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat 1 van de 2 gasten van de Bingo Players is overleden,

natuurlijk geen hardstyle/hardcore wist je dat, maar aangezien de meesten hier wel van ze gehoord zullen hebben, dacht ik, laat ik dit maar even posten.

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2013/dece ... leden.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 19:29 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Dat 1 van de 2 gasten van de Bingo Players is overleden,

natuurlijk geen hardstyle/hardcore wist je dat, maar aangezien de meesten hier wel van ze gehoord zullen hebben, dacht ik, laat ik dit maar even posten.

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2013/dece ... leden.html


Ja ik had het in het house topic geplaatst. Echt erg was toffe gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ah oke, ja daar kijk ik eerlijk gezegd nooit! altijd sneu als zo'n jong iemand komt te overlijden, is ook heel snel gegaan, in Januari nog een internationale hit, en in Juli kanker geconstateerd... triest :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 19:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jezus dat is ook snel gegaan zeg. RIP en veel sterkte voor die jongen die alleen verder moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Bizar hoe snel dat gegaan is. Volgde de Bingo Players niet op de voet maar kon tracks als Rattle en Cry Just a Little wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niels van Frequencerz is aan het chillen bij Degos & Re-Done. Beter maken ze plannen voor een collab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer dat het zo moet gaan.. Don't Blame The Party was toch wel hét hitje voor mij! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Jammer dat het zo moet gaan.. Don't Blame The Party was toch wel hét hitje voor mij! :(


Bingo Players - Mode heeft dan toch mijn voorkeur. Hetzelfde nummer maar dan zonder vocalen. Maar zeker jammer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Weet niet of dit al bekend was.

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja nou leuk Lowroller >.<
Laatste releases zijn mijns inziens dramatisch van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 01:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja nou ik vind hem koel :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 13:34 
 

Wordt toch een 99% Lowroller track, en die zijn niet best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

Doet je kristallen bol het weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowroller heb ik anderhalf jaar geleden al opgegeven, dit ligt alleen maar in die lijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:27 
 
Hardtraxxer

Wie is Lowroller? Nog nooit van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SpiRiT schreef:
Wie is Lowroller? Nog nooit van gehoord.

Industrial hardcore DJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
SpiRiT schreef:
Wie is Lowroller? Nog nooit van gehoord.

Wannabe-crossbreed aka mainstream met snares DJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:51 
 

Mwah, vind het meer op hardstyle lijken (als je met mainstream, mainstream hardcore bedoelt). Zn muziek heeft weinig meer met hardcore te maken vind ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Mwah, vind het meer op hardstyle lijken (als je met mainstream, mainstream hardcore bedoelt). Zn muziek heeft weinig meer met hardcore te maken vind ik dan.

Je doet het er om hea? :lol:
Provoceren ftw
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:56 
 

Nee echt niet patrick. Ik geef gewoon even mijn mening over Lowroller. Ik zeg toch niks dat ik iets tegen hardstyle heb ofzo? Dat zou provocerend zijn. Luister maar even naar Lowroller tracks als Badass dan weet je wat ik bedoel. Crucify, nog zo'n lachertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Mwah, vind het meer op hardstyle lijken (als je met mainstream, mainstream hardcore bedoelt). Zn muziek heeft weinig meer met hardcore te maken vind ik dan.

Je doet het er om hea? :lol:
Provoceren ftw

Mwah, zijn album was nog wel te typeren als hardcore, maar wat betreft de laatste 2 releases moet ik het toch met Nera eens zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 15:00 
 

Ja eens. Heb het ook over die laatste releases. Dat moest ik er dan wel bij zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Graag deze discussie voortzetten in het Wist je Dat (Hardcore only) topic

:P
Vorige  1 ... 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966, 1967 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen