Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:thumbsup: Vind 't zeker een vette aftermovie. Zelf niet geweest dit jaar, maar volgend jaar ZEKER weer van de partij. Blijft toch 'n magisch feest vind ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Dark Menace Show
Citaat:
Tomorrow, it's time for a new show ! Thyron & Antracks will be your disc jockeys ! Don't miss it ! Starting 1900 UTC +1 Revulsion FM
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/geannule ... ation.html

edit:
B-Front

Today studio time! First working with donkey rollers!! After that i'm gonna hit The studio with digital punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En nog maar iets: vanavond om 7 uur komt er een nieuwe TBY early sessie online volgens de Facebook van TBY.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilde het net posten. Ergens ben ik wel bang dat de helft van de set uit tracks van 2006-2010 bestaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 16:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:


Toevallig alleen maar Regular's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Paar posts boven je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 18:49 
 
Hardtraxx Elite

Anonymous schreef:
Citaat:
Tatanka just announced that he will start a new label in 2014 called "Zanza X".

It will be a label for new talent who need help to improve their skills. Whether or not they will release on it, Tatanka wants to help the artists grow.

Weer een nieuw label... heeft hij er nog niet genoeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wilde het net posten. Ergens ben ik wel bang dat de helft van de set uit tracks van 2006-2010 bestaat.


En ja hoor, weer slechts de eerste 7 van de 21 zijn Early, hier is ie: https://soundcloud.com/djtechnoboy/tby-hardstyle-tribute-winter-2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 20:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Warface
Citaat:
We got a present for you guys at 4000 likes! The "Killer Itch" edit/remix is almost done! Be prepared saturday at Bass Academy
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 21:53 
 

Delt-A schreef:
Delt-A schreef:
Wilde het net posten. Ergens ben ik wel bang dat de helft van de set uit tracks van 2006-2010 bestaat.


En ja hoor, weer slechts de eerste 7 van de 21 zijn Early, hier is ie: https://soundcloud.com/djtechnoboy/tby-hardstyle-tribute-winter-2013


Boehoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

http://instagram.com/p/iB1g_RjaGC/

Qapital?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Hi all.

Actions speak louder than words!
I'm preparing for a highlight in my life and career, my X-Qlusive show on January 25th in Amsterdam. I can't express what this means to me, but maybe you can explain what it means to you?
I've always been keen on euphoric tracks with great lyrics. I'm blessed with great vocalists like Jonathan Mendelsohn, with whom I worked on 'Imaginary'.
But maybe there are also talented writers among my fans...

Are you able to write personal lyrics about your passion and dedication for hardstyle music? And explain what this music means to you?
Then join my X-Qlusive Brennan Heart Lyrics contest.

The winner might see his/her lyrics be used as great input for one of my new tracks. Plus I will personally invite you to attend
X-Qlusive Brennan Heart!**

Please check below how to participate!

Greets,

Brennan Heart"


X-Qlusive Lyrics Contest
What to do?

- Write down your personal words and lyrics, which you like to be heard in a hardstyle track
- Include a text file with a photo and your contact details and the lyrics
- Send your file to [email protected] with subject LYRICS CONTEST

Send in your application before the 5th of January.

Q-dance and Brennan Heart will select the top 5 finalists, then it's up to you to vote on your favorite text. Brennan Heart will select the final winner.

Attention:

* Entering this competition, you confirm that you allow Brennan Heart and-or Q-dance to use your words and recordings for all purposes, without further notice and allowance of the original composer. After submitting your words and recordings, the ownership and exploitation rights fully belong to Q-dance and Brennan Heart for perpetuity.

** Q-dance and-or Brennan Heart do not provide transportation and/or accommodation for the winner of the contest

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
* Entering this competition, you confirm that you allow Brennan Heart and-or Q-dance to use your words and recordings for all purposes, without further notice and allowance of the original composer. After submitting your words and recordings, the ownership and exploitation rights fully belong to Q-dance and Brennan Heart for perpetuity.

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oftewel als je een meesterwerk schrijft, zal je nog geen beetje erkenning krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scheve bedoeling :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Sneue bedoeling dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Scheve bedoeling :P

Heee waar is dat gifje gebleven? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Raven schreef:
Scheve bedoeling :P

Heee waar is dat gifje gebleven? :cry:

Te geforceerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Dan plaats ik hem.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Citaat:
* Entering this competition, you confirm that you allow Brennan Heart and-or Q-dance to use your words and recordings for all purposes, without further notice and allowance of the original composer. After submitting your words and recordings, the ownership and exploitation rights fully belong to Q-dance and Brennan Heart for perpetuity.

>.<

Tja nu gaat natuurlijk iedereen weer lekker zitten zeiken op Q-Dance en Brennan Heart dat het geldwolven zijn en blablabla, maar ik kan je verzekeren dat dit bij nagenoeg iedere schrijver/vocalist het geval is. Wanneer iemand een tekst schrijft voor een track behoren de rechten van die tekst bijna altijd toe aan degene die de track produceert. MC Villain e.d. zitten wel in de positie dat ze dit anders aan kunnen pakken, maar in principe geef je altijd de rechten aan de producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Het is een beetje hetzelfde als ergens stage lopen, is ook voor niets (misschien wat onkosten vergoeding)

Dan moet je beter onderhandelen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 17:58 
 
Hardtraxxer

Ach dat regeltje houd juridisch toch geen stand :) IE rechten alleen zijn over te dragen via een ondertekende akte. Wat waarschijnlijk wel stand houd is dat ze het min of meer onbeperkt mogen gebruiken, maar je hebt hoe dan ook nog altijd de persoonlijkheidsrechten op het werk waarmee in sommige gevallen gebruik kan worden tegengehouden bij bijvoorbeeld verminking van het werk.

Daarnaast is het met stages ook lang niet altijd gegarandeerd dat het werk wat je er doet voor de werkgever is. Er is namelijk geen sprake van een normale arbeidsrelatie. Als ze je aan je lot overlaten en niet expliciet de overdracht via een akte regelen kan het zomaar zijn dat jij als stagair het eigendom er over hebt. En ja dat is al eens voor de rechter uitgevochten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 18:11 
 
Hardtraxx Addict

Martijn schreef:
Ach dat regeltje houd juridisch toch geen stand :) IE rechten alleen zijn over te dragen via een ondertekende akte. Wat waarschijnlijk wel stand houd is dat ze het min of meer onbeperkt mogen gebruiken, maar je hebt hoe dan ook nog altijd de persoonlijkheidsrechten op het werk waarmee in sommige gevallen gebruik kan worden tegengehouden bij bijvoorbeeld verminking van het werk.

Daarnaast is het met stages ook lang niet altijd gegarandeerd dat het werk wat je er doet voor de werkgever is. Er is namelijk geen sprake van een normale arbeidsrelatie. Als ze je aan je lot overlaten en niet expliciet de overdracht via een akte regelen kan het zomaar zijn dat jij als stagair het eigendom er over hebt. En ja dat is al eens voor de rechter uitgevochten. :)


In stageovereenkomsten is dat doorgaans al geregeld.
Vorige  1 ... 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen