Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gefeliciteerd JP.

:oh:
Zou het? JP van Lingo is onze Jason Payne? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gefeliciteerd JP.

:oh:
Zou het? JP van Lingo is onze Jason Payne? :oh:


pls stahp
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gefeliciteerd JP.

:oh:
Zou het? JP van Lingo is onze Jason Payne? :oh:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 22:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zany
Citaat:
Zany - 100K Give Away:

Day 1 of 7 where Zany gives away some cool collectors items he saved during the years of his career.
Today he reached 100.000 Likes on his Facebook Fan Page and therefor he gives away the jacket he got for playing DefQon1 2005.
If you want to have this jacket, place a comment under this Youtube video or in the Facebook App on his page http://www.facebook.com/ZanyDJ (Desktop only)

Zany will give away more stuff every day of these next 7 days, so keep an eye out on his Facebook and maybe you will win one of these limited items!

http://youtu.be/9-hGOf3YnPI
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Jason Payne, zeker verdiend ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 13:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 14:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gearbox
Citaat:
I hate how producers always give away a free track that was never good enough for release around Christmas time.

How would our fans like EVERY SINGLE RELEASE from 1 to 50 for FREE?

Does that tickle your jingle balls?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Gearbox
Citaat:
I hate how producers always give away a free track that was never good enough for release around Christmas time.

How would our fans like EVERY SINGLE RELEASE from 1 to 50 for FREE?

Does that tickle your jingle balls?

raar gehaat. bij sommige tracks is dit het geval maar volgens mij is het merendeel gewoon releasewaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus in plaats daarvan geven ze meer dan 50 tracks weg die niet releasewaardig zijn? :P

(wil hier overigens niet mee zeggen dat er niks leuks tussen zit, GBD050 was best vet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 18:38 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Gearbox
Citaat:
I hate how producers always give away a free track that was never good enough for release around Christmas time.

How would our fans like EVERY SINGLE RELEASE from 1 to 50 for FREE?

Does that tickle your jingle balls?


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Regain
Citaat:
23.12.2013 me and Exit Mind will drop some heavy shit in Heart for Hard Radioshow! Can't wait to show you my new track Regain & Inceptum - I Am God! Be ready! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Gearbox
Citaat:
I hate how producers always give away a free track that was never good enough for release around Christmas time.

How would our fans like EVERY SINGLE RELEASE from 1 to 50 for FREE?

Does that tickle your jingle balls?

Veel daar van gemist, dus vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Dus in plaats daarvan geven ze meer dan 50 tracks weg die niet releasewaardig zijn? :P

(wil hier overigens niet mee zeggen dat er niks leuks tussen zit, GBD050 was best vet)

Zitten genoeg vette releases tussen waar ik wel op zit te wachten hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

Wel lullig naar de mensen die de tracks gekocht hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jullie verwachten toch niet serieus dat die 50 releases free worden? de eigenaar van gearbox probeert een statement te maken wat kant nog wal raakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 10:24 
 
Hardtraxx Veteran

nog wal ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Zal waarschijnlijk een Gearbox mix worden? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chicken schreef:
nog wal ja?

??
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
chicken schreef:
nog wal ja?

??

Noch
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 11:32 
 

Hardstylerzzzz schreef:
Zany & MC DV8 will be making the District 7 Anthem.


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
project hardcore verhaal


bah, hoor je veel te vaak laatste tijd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 15:34 
 
Hardtraxx Addict

Hardstylerzzzz schreef:
Man overleden bij dancefeest in Klokgebouw Eindhoven


Partyraiser
Citaat:
I' am very touched by the fact a big fan of me from France past away last saturday at the same party where i played.
This person is been to many party's i've played.
It is a big lost, and it's really making me sad too loose a big fan like you.
I wish all his family, friends and other beloved ones all the strenght they need.
This friday i will honor him with a minute of applause on my gig in Manchester/UK

May you rest in peace Romain...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 6 finalisten van de Tatanka - Eternal Remix contest, je kan stemmen op de 4 die je het best vindt, in de description staat hoe:

http://www.youtube.com/watch?v=ZoQfCmauaeU

Onderin de description staat dit:

Citaat:
In 2014 I'm gonna start "Zanza X".
A new label for new talents who need some tips in order to let them improve their skills and become pro. Beside these guys will make it or not for the release, I'll keep an "ear" on them and their progress. Last year's contest brought me to invest some time in "Electronic Vibes" and the 1st release will be their official debut's track :)
Maybe the 2nd release will be out of one of these remixers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
De 6 finalisten van de Tatanka - Eternal Remix contest, je kan stemmen op de 4 die je het best vindt, in de description staat hoe:

http://www.youtube.com/watch?v=ZoQfCmauaeU

Onderin de description staat dit:

Citaat:
In 2014 I'm gonna start "Zanza X".
A new label for new talents who need some tips in order to let them improve their skills and become pro. Beside these guys will make it or not for the release, I'll keep an "ear" on them and their progress. Last year's contest brought me to invest some time in "Electronic Vibes" and the 1st release will be their official debut's track :)
Maybe the 2nd release will be out of one of these remixers...


Het stemmen is wel een ingewikkeld verhaal....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 17:49 
 
Hardtraxx Elite


aftermovie!
Vorige  1 ... 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen