Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 12:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zal wel een week worden uitgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 12:49 
 

Lyst schreef:
Zal wel een week worden uitgesteld.

haha grappeug
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vrijdag in de Melkweg? Wat was er mis met zaterdag in het Ziggodome?

Die vrijdag is het 2,5 jarig jubileum van HWS. Zal dus wel een speciale uitzending worden. (live vanuit de Melkweg eventueel?)
Ik verwacht dan ook dat die uitzending pas tijdens die avond online zal komen ipv 's middags al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 12:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Okay maar waarom dan die verandering van venues? Ziggodome was toch een daverend succes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 12:53 
 

TiMOTHYb schreef:
Okay maar waarom dan die verandering van venues? Ziggodome was toch een daverend succes?


Bij de Melkweg moet je 'lid' zijn om naar binnen te kunnen. Leuke manier om wat extra geld binnen te halen dus. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz heeft wel vaker kleinere evenementen gedaan en waarschijnlijk heeft Q er geen plek voor in hun schema. Skrillex doet ook Melkweg en studio80 gigs in feb dus zo gek is het nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Okay maar waarom dan die verandering van venues? Ziggodome was toch een daverend succes?

Weekend van 28-29-30 maart is in de Ziggodome al "Holland Zingt Hazes". Denk niet dat Ziggodome zo'n Nederlandstalig evenement kan/wil combineren met een grootschalig Hardstyle feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 13:04 
 
Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
TiMOTHYb schreef:
Okay maar waarom dan die verandering van venues? Ziggodome was toch een daverend succes?

Weekend van 28-29-30 maart is in de Ziggodome al "Holland Zingt Hazes". Denk niet dat Ziggodome zo'n Nederlandstalig evenement kan/wil combineren met een grootschalig Hardstyle feest.


Denk dat het vooral niet mogelijk is vanwege opbouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
pecola-tje schreef:
TiMOTHYb schreef:
Okay maar waarom dan die verandering van venues? Ziggodome was toch een daverend succes?

Weekend van 28-29-30 maart is in de Ziggodome al "Holland Zingt Hazes". Denk niet dat Ziggodome zo'n Nederlandstalig evenement kan/wil combineren met een grootschalig Hardstyle feest.


Denk dat het vooral niet mogelijk is vanwege opbouwen.

Holland Zingt Hazes is 3 dagen hè, vrijdag zaterdag en zondag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me ook wel voorstellen dat Willem gewoon een keer een wat kleiner en intiemer feestje wil organiseren... en daarom voor de Melkweg kiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 13:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Okay maar waarom dan die verandering van venues? Ziggodome was toch een daverend succes?


Vorige editie was een Q-dance feest.
Ik denk dat dit feest helemaal niks met Q-dance te maken heeft en de organisatie dus gewoon kleinschaliger is, en je ook geen super uitgebreide stage moet verwachten bijvoorbeeld.

BeHa schreef:
Bij de Melkweg moet je 'lid' zijn om naar binnen te kunnen. Leuke manier om wat extra geld binnen te halen dus.


Dit is al decennia lang het geval bij poppodia als Melkweg en Paradiso of concert gebouwen.
Vind het ook nog steeds raar, maar als je naar een concert of show gaat betaal je altijd die lidmaatschap. Het heeft iets te maken met het feit dat het officieel non-profit, culturele instanties zijn of iets dergelijks.
Ik denk niet dat meneer HHZ iets van dat geld krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oké dan zou het dus aan Heady moeten liggen dat het niet weer een groot evenement wordt? Dat van die datum; er zal toch ergens nog wel een weekend zijn begin volgend jaar waarin Ziggodome niet vol is. Dus dan zal t inderdaad iets zijn als Skribbler aandraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, maar dan is t geen 2,5-jarig bestaan van HWS. Nu is er een reden om het juist dat weekend te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Digital Punk

FYI, Frequencerz and Jack of Sound are planning something special with their bomb 'Hollow'. Thats why they chose NOT to feature it in this months Unleashed yet. Don't worry though... This months tracklist will not dissapoint you!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Digital Punk

FYI, Frequencerz and Jack of Sound are planning something special with their bomb 'Hollow'. Thats why they chose NOT to feature it in this months Unleashed yet. Don't worry though... This months tracklist will not dissapoint you!


Jammer :( Maar begrijpelijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ze een videoclip maken zoals Sorrow ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik denk dat ze een videoclip maken zoals Sorrow ^^

Dat hadden ze al bekend gemaakt, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 14:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 15:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

D-Verze @ Facebook schreef:
Arranging some things to make sure that you guys can lay your hands on "The Cycle" very, very soon!


FYI :3
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darycka schreef:
D-Verze @ Facebook schreef:
Arranging some things to make sure that you guys can lay your hands on "The Cycle" very, very soon!


FYI :3


Nice, dikke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super plaat idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany
Citaat:
In case you think I didn't notice.. I DID!! Thank you all for getting me to 100.000 Likes on my Facebook Page. I have something in stock for you, just wait a little for it.. It will be there soon!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Gearbox
Citaat:
Gearbox is delighted to announce the arrival of not 1, but 2 new members to the Gearbox team.

Both artists have made incredible winning remixes for the Gearbox Remix competition and both have a very exciting future in hardstyle and we hope that they will be with Gearbox for a long time to come.

Please welcome Jason Payne and Sick Sense!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 17:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd JP.
Vorige  1 ... 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen