TiMOTHYb schreef:
Okay maar waarom dan die verandering van venues? Ziggodome was toch een daverend succes?
Vorige editie was een Q-dance feest.
Ik denk dat dit feest helemaal niks met Q-dance te maken heeft en de organisatie dus gewoon kleinschaliger is, en je ook geen super uitgebreide stage moet verwachten bijvoorbeeld.
BeHa schreef:
Bij de Melkweg moet je 'lid' zijn om naar binnen te kunnen. Leuke manier om wat extra geld binnen te halen dus.
Dit is al decennia lang het geval bij poppodia als Melkweg en Paradiso of concert gebouwen.
Vind het ook nog steeds raar, maar als je naar een concert of show gaat betaal je altijd die lidmaatschap. Het heeft iets te maken met het feit dat het officieel non-profit, culturele instanties zijn of iets dergelijks.
Ik denk niet dat meneer HHZ iets van dat geld krijgt.