Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1957, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:21 
 
Hardtraxx Elite

... album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:26 
 
Hardtraxx Addict

Laten we hopen van niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met photoshop zou je dit wel kunnen un-blurren lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz en deadlines :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de achtergrond kun je sowieso al "Hard With Style" lezen, en daaronder in t groot die datum en erboven Headhunterz.
Lijkt me inderdaad een album op t eerste gezicht. Ik hoop dat het een HWS-feest wordt, maar dat zal wel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

HWS 2,5 Year Anniversary ofzo?
Naja ik merk het vanzelf wel, zoveel kan HHZ me tegenwoordig ook niet boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is op een vrijdag, dus zal wel een speciale HWS aflevering zijn van 2 uur ofzo
Of 2,5 uur om het in het thema te houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:44 
 
Hardtraxx Elite

Een 2,5 uur lange HWS podcast op 28 maart nu al aankondigen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

28 Maart is ook Ultra Festival Miami, ik denk dat het daar eerder mee te maken heeft. Album zal wel niet komen in zo'n kort tijdsbestek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eigen stage ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb al gehoord dat het alweer een week verplaatst is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 19:53 
 
Hardtraxxer

Headhunterz: Hard with Style Tour
Start op Ultra?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Met photoshop zou je dit wel kunnen un-blurren lijkt me?


Nee, dan krijg je zoiets: http://s22.postimg.org/c57dxus9b/Headhuntrzs.png
Enige wat duidelijker wordt is dat z'n logo bovenin staat.

Aan het formaat te zien gaat het niet om een album, maar is het een poster of flyer. De indeling is wel een beetje zichtbaar een die lijkt ook op die van een poster.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 20:00 
 
Hardtraxx Elite

Hard With Terror? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 20:15 
 
Hardtraxx Elite

Hij lanceert op die datum zijn eigen luchtje in samenwerking met chanel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Hij kan beter Now Is The Time releasen, duurt lang.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 03:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zal best begin van z'n tour kunnen zijn, dan zal dat wel onder het Headhunterz logo staan. maar ach /care
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 10:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zal wel zijn volgende release zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 10:28 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Is op een vrijdag, dus zal wel een speciale HWS aflevering zijn van 2 uur ofzo
Of 2,5 uur om het in het thema te houden


Als hij het in het thema wilt houden moet hij het ook 2,5 week te laat doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb m ff ge'unblurt...
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

Aardig gek die unblur functie in Photoshot. Zelfs de balk in het midden met de datum is weggehaald. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 10:55 
 
Hardtraxx Newbie

Na een succesvol en bewogen 2013 kondigt Headhunterz vandaag de start aan van zijn plannen voor het nieuwe jaar. Op vrijdag 28 Maart 2014 zal Headhunterz presents HARD with STYLE plaatvinden in de Melkweg in Amsterdam. Tickets zullen om 10:00 CET verkrijgbaar zijn via: http://hhz.dj/presHWSmelkweg

Lees meer: http://www.hardnews.nl/?p=12730

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In de Melkweg???
Vrij klein voor zo een naam niet? Zal wel niet via Q-dance gaan dit keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 11:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vrijdag in de Melkweg? Wat was er mis met zaterdag in het Ziggodome?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

Te mainstream.
Vorige  1 ... 1957, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen