Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Het is idd een toppertje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Vind hem ook leuk.. :$ pitchkicks ftw. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hè wat een aderlating dat ze uit elkaar zijn, hebben prachtige stuiterkicks geproduceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Hè wat een aderlating dat ze uit elkaar zijn, hebben prachtige stuiterkicks geproduceerd.


je kunt zeggen wat je wilt, maar ze hadden geniale melodien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
chas1n schreef:
Hè wat een aderlating dat ze uit elkaar zijn, hebben prachtige stuiterkicks geproduceerd.


je kunt zeggen wat je wilt, maar ze hadden geniale melodien.


Zo geniaal dat ze zelf niet eens meer in staat zijn om na te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ach, Dragonforce kunnen ook hun eigen nummers niet spelen. Metallica ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 10:28 
 
Hardtraxxer

Alpha²
Goodmorning! Long day ahead with B-Front in the studio

What are your plans for today?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zouden ze oprecht geïnteresseerd zijn in wat ik vandaag ga doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Flosstramadus een remix heeft gemaakt van United Kids of the world :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Flosstramadus een remix heeft gemaakt van United Kids of the world :P



Remix of eigen track? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Lenny schreef:
Flosstramadus een remix heeft gemaakt van United Kids of the world :P



Remix of eigen track? :x


Remix..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

igi0n schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Lenny schreef:
Flosstramadus een remix heeft gemaakt van United Kids of the world :P



Remix of eigen track? :x


Remix..


godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh god...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 19:13 
 
Hardtraxx Addict

The Pitcher
Citaat:
Just finished my new track “The Candyman”!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:22 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
Flosstramadus een remix heeft gemaakt van United Kids of the world :P


Kan toch haast niet nog erder worden??
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:33 
 

mrbubble456 schreef:
Lenny schreef:
Flosstramadus een remix heeft gemaakt van United Kids of the world :P


Kan toch haast niet nog erder worden??


#mijnleveninpuin
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Lenny schreef:
Flosstramadus een remix heeft gemaakt van United Kids of the world :P

Remix of eigen track? :x

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Alpha²
Goodmorning! Long day ahead with B-Front in the studio

What are your plans for today?

Stukje ervan op de Alpha2 Facebook.
Krijg de link niet werkend maar daar kun je 'm in elk geval vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 02:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Zouden ze oprecht geïnteresseerd zijn in wat ik vandaag ga doen?

Net zo tenenkrommend als like = oneens, reageren = eens. Of om nog een tijdje terug te gaan R+R=terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 11:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Parvuz schreef:
Zouden ze oprecht geïnteresseerd zijn in wat ik vandaag ga doen?

Net zo tenenkrommend als like = oneens, reageren = eens. Of om nog een tijdje terug te gaan R+R=terug.


Hyves, of om nog een tijdje terug te gaan 10 kudos, 10 back? xXx
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Social media zijn per definitie al tenenkrommend!

Ook lomp vind ik (win)acties waarbij je social media MOET hebben om mee te kunnen doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

De Dance Parade komt terug! Moet nog officieel worden, maar het lijkt er wel op!
http://www.rijnmond.nl/nieuws/11-12-201 ... -juli-2014

------------

Volgende week een groot interview met Headhunterz in de DJ Magazine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

B-front ‏@djbfront
Citaat:
In the studio with @djdigitalpunk http://fb.me/1ZBnKWf3k
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wooo, ben benieuwd!
Mijn 2 favoriete producers van de laatste tijd, moet wel een aardige knalplaat worden lijkt me..! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:20 
 
Hardtraxx Addict

Headhunterz ‏@djheadhunterz
Citaat:
Let’s do something special next year! pic.twitter.com/6DDTLMw8k2
Afbeelding
Vorige  1 ... 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen