Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1955, 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1961 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Qlown schreef:
Nog niet van gehoord?

Ik ken ze niet... Vreemde voor mij...


Zucht.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance
Citaat:
Als het aankomt op pure entertainment en show, weet Mark With a K als geen ander hoe hij het podium moet overnemen.

De liefde voor Jump / Tek en z'n fans hebben geleid tot zijn eigen podcast. Mark With a K presenteert: This is TEK.

This is TEK zal vanaf vandaag iedere 2e dinsdag van de maand worden uitgezonden op Q-dance Radio van 19:00 tot 20:00. Zorg dus dat je klaar zit vanavond!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Onnodig dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Onnodig dit.

Hoezo?
Volgens mij was er nog geen podcast voor Tek op Q-Dance, dus waarom is het dan onnodig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik geloof dat die podcast er allang was, maar dan gewoon op zijn youtube kanaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom zou het nu plots op de radio moeten komen?

--

▲ ‏@Atmozfears
Citaat:
Prepare. @Atmozfears coming to @Monstercat #Hardstyle

^vrijdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Omegatypez uit elkaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Dear fans,

We hereby announce that we – Fabian and Johannes, have decided to continue our Hardstyle journey as solo producers. Fabian will continue producing as Omegatypez, and Johannes will be working on his personal Hardstyle project.

Johannes had been occupied by increased work commitments for quite some time, and had less time to be with Fabian in the studio. Since Fabian began producing the Omegatypez sounds more often as a solo project, we both thought a separation would be fair.

Omegatypez together was an insane experience. We've had many good moments together, and definitely have no problems with each other.

The sound of Omegatypez won’t change, and exciting details about Johannes’ new Hardstyle project will be revealed soon.

We really appreciate all the support you've given us so far, and hope that you will join us in our new Hardstyle adventures. Thank you so much for being awesome fans.

- Fabian & Johannes
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Is 1 van hun inderdaad degene die de touwtjes in handen had en die best zwak produceerde, of krijg ik nu 2x zoveel bagger tracks voor mn kiezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb liever dat ze stoppen, vind niet dat ze echt potentie hebben imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opgebonjourd ermee
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz did split up before it was cool. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie word de volgende? Wasted Penguinz? Psyko Punkz? Josh & Wesz? Alpha Twins?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Citaat:


The sound of Omegatypez won’t change,


Kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Headhunterz did split up before it was cool. :cool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was allang bekend natuurlijk nav interview:
Frequencerz
*News....*

Now that everyone is splitting up, we have a announcement for u.
After many great years together as Frequencerz, we have decided to continue our way, as Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn: Hoelang zal het duren.. :P

On: Jammer van de Omegatypez, alhoewel ik ze ook geen geweldige producers vond
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:57 
 
Hardtraxx Elite

Ze gaan uit elkaar, so what. Ze hebben maar een paar nummertjes gereleased. En dan nog zo mooi zeggen dat de ander een nieuwe act gaat opzetten. Nou, over een jaaro f 2 zien we wel of dat gelukt is of niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:57 
 
Hardtraxx Addict

Vaassenaar schreef:
Omegatypez uit elkaar...


Gelukkig gaat een van de twee nog door :)
The Spirit, Digital Revolution, Calling, Electric City, Beyond My Power :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Vaassenaar schreef:
Omegatypez uit elkaar...


Gelukkig gaat een van de twee nog door :)
The Spirit, :worship:


:lol:

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met die jongen zonder omegatypez alias. Het is niet dat Kevin van Atmosfearz al wat heeft laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 17:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wel echt een zware aderlating voor de hardstyle wereld dat Omegatypez uit elkaar gaan. Denk dat ik me maar ga verdiepen in een ander genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 17:18 
 
Hardtraxx Addict

Jordi schreef:
Maximumraver schreef:
Vaassenaar schreef:
Omegatypez uit elkaar...


Gelukkig gaat een van de twee nog door :)
The Spirit, :worship:


:lol:

Ben benieuwt wat er gaat gebeuren met die jongen zonder omegatypez alias. Het is niet dat Kevin van Atmosfearz al wat heeft laten zien.


Volgens mij zijn er echt maar een paar man op Hardtraxx die, die track echt vet vinden :P

Maar ik denk niet dat die ander veel van zich zal laten horen i.v.m. geen tijd enzo, anders was het ook niet nodig uit elkaar te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 17:32 
 
Artiest

@Hierboven, grootste reden was dat Fabian full-time wil met zijn muziek en Johannes het meer als hobby zag.. Dan gaat het niet werken natuurlijk, vandaar de keuze om op te splitsen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Maximumraver schreef:
Volgens mij zijn er echt maar een paar man op Hardtraxx die, die track echt vet vinden :P

Yup, hiero! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 17:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Maximumraver schreef:
Volgens mij zijn er echt maar een paar man op Hardtraxx die, die track echt vet vinden :P

Yup, hiero! :thumbsup:

Man, die track gaat onderhand zo hoog als de stem van jouw avatar >.<
Vorige  1 ... 1955, 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1961 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen