Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1952, 1953, 1954, 1955, 1956, 1957, 1958 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er een interview met Frequencerz online staat..
https://www.partyflock.nl/interview/267 ... o_van_2013

Binnenkort komt er nog een met B-front en Jack of Sound online daar. Ik moet voor mijn vrije ruimte een artikel maken over mijn passie, en dat is muziek. Voorwerk moeten doen in de zin van interviews, dus die worden dan ook werkelijk gepubliceerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

https://partyflock.nl/news/26621:3Doc_o ... ederland_3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Er een interview met Frequencerz online staat..
https://www.partyflock.nl/interview/267 ... o_van_2013

Binnenkort komt er nog een met B-front en Jack of Sound online daar. Ik moet voor mijn vrije ruimte een artikel maken over mijn passie, en dat is muziek. Voorwerk moeten doen in de zin van interviews, dus die worden dan ook werkelijk gepubliceerd :D

Netjes! Ook mooi dat je doorvraagt op de antwoorden die ze geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
rakkietakkie schreef:
Er een interview met Frequencerz online staat..
https://www.partyflock.nl/interview/267 ... o_van_2013

Binnenkort komt er nog een met B-front en Jack of Sound online daar. Ik moet voor mijn vrije ruimte een artikel maken over mijn passie, en dat is muziek. Voorwerk moeten doen in de zin van interviews, dus die worden dan ook werkelijk gepubliceerd :D

Netjes! Ook mooi dat je doorvraagt op de antwoorden die ze geven :)


Zeer goed interview idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
patrickjeb schreef:
Netjes! Ook mooi dat je doorvraagt op de antwoorden die ze geven :)


Zeer goed interview idd!


Dankje, elke feedback is welkom, ik wil mijzelf hierin blijven verbeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Er een interview met Frequencerz online staat..
https://www.partyflock.nl/interview/267 ... o_van_2013

Binnenkort komt er nog een met B-front en Jack of Sound online daar. Ik moet voor mijn vrije ruimte een artikel maken over mijn passie, en dat is muziek. Voorwerk moeten doen in de zin van interviews, dus die worden dan ook werkelijk gepubliceerd :D


Heel leuk interview man! Nice dat je inhaakt op de antwoorden die ze geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk interview, ook eindelijk niet van die standaardvragen zoals 'Hoe oud was je toen je begon met produceren'.
Hulde voor dit interview! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd goed geanticipeerd op de antwoorden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 15:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 16:08 
 
Hardtraxx Addict

Magnetron schreef:


Een track met Yellow Claw :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 16:14 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:

En een nieuw eigen label...

Jeuzes, waarom poept iedere beetje grote artiest een label uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2013/dece ... nder-.html

Staat in een reactie onder dat interview met de Frequencerz.
Leuk interview, vooral dat stuk waar hij Afrojack, Nicky Romero & Yellow Claw enzo neersabelt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 16:26 
 
Hardtraxx Addict

Zygoma schreef:
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2013/december/3voor12-gabberweek---The-Opposites-hebben-de-hele-hardcorescene-tegen-zich-door-Thunder-.html

Staat in een reactie onder dat interview met de Frequencerz.
Leuk interview, vooral dat stuk waar hij Afrojack, Nicky Romero & Yellow Claw enzo neersabelt xd


Citaat:
Ik zag laatst een documentaire over Afrojack, waarin je hem in het vliegtuig op zijn laptop een track ziet afmaken die hij die avond in de club wil draaien. Die gast heeft allemaal voorgegoten presets, een paar vaste plugins, echt software voor kinderen. Produceren 0.1. Zo maken al die jongens muziek."

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 16:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Producers met een uitgesproken mening. ^^ Wordt soms wel een beetje misselijk van die mensen die elkaar de handen boven het hoofd houden en elkanders kont kussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Producers met een uitgesproken mening. ^^ Wordt soms wel een beetje misselijk van die mensen die elkaar de handen boven het hoofd houden en elkanders kont kussen.

:yes: Getuigd van ballen wat die Promo doet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Maximize schreef:
patrickjeb schreef:
Netjes! Ook mooi dat je doorvraagt op de antwoorden die ze geven :)


Zeer goed interview idd!


Dankje, elke feedback is welkom, ik wil mijzelf hierin blijven verbeteren.


Die bovenste paar zinnen vind ik een beetje raar, die introductie. Weet niet of dat een quote is of of je het zelf geschreven hebt, want in de rest van het interview had ik nergens last van. bijvoorbeeld na de punt de zin beginnen met "En". Maar verder een goed interview :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap je wat je bedoelt. Het moest zeg maar een kleine intro/lead worden op het verhaal. Had daar meer moeite mee dan het interview zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Alpha2:
Next week in the studio with....... http://instagram.com/p/hi7RbzlsLV/

B-Front ?
http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/btrb- ... 83qc02.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 18:03 
 
Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:
PNXRMX schreef:
opaa schreef:
D-Block & S-te-Fan - Built this City - Release the 16th of December 2013 on Derailed Traxx on all digital stores.


Wut


Ja viel mij ook al op. Iemand uitleg hierbij?


Hebben ze gezegd op twitter, https://twitter.com/Jelle_Schooten/stat ... 9032678400
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
B-Front ?


Jep
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 20:13 
 
Hardtraxxer

alle edits van X-Qlusive holland zijn nu op q-dance radio te horen in een mix van Bass Modulators

http://radio.q-dance.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 20:20 
 

Cruelty schreef:
Dat is een label


Hilarisch! Wurm
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Lyst schreef:
Producers met een uitgesproken mening. ^^ Wordt soms wel een beetje misselijk van die mensen die elkaar de handen boven het hoofd houden en elkanders kont kussen.

:yes: Getuigd van ballen wat die Promo doet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Die samenwerkingen van PP verwacht ik in eerste instantie ook niet veel soeps van. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 15:06 
 
Hardtraxxer

DBSTF schreef:
Editing live guitars for our track with Isaac!
Vorige  1 ... 1952, 1953, 1954, 1955, 1956, 1957, 1958 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen