Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1956, 1957 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:06 
 
Hardtraxxer

Rossieking schreef:
Titan´s Facebook

Citaat:
De artiesten van Fusion Records hebben de handen ineen geslagen en komen in actie voor 3FM's Serious Request 2013!

...
Bied mee en wie weet staan Frequencerz, Donkey Rollers, DV8 Rocks!, Zany, B-Front, The Pitcher, Titan, Jack of Sound, Slim Shore, Rebourne, Thyron en MC DV8 binnenkort bij jou op de stoep!
....


Thyron naar Fusion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha wat een vet idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is wel vet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:07 
 
Hardtraxx Addict

Wat een geniaal idee :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja wat een vet idee.. Output had een paar maanden geleden hetzelfde, en Bass Academy sinds een paar dagen ook.

Edit: en AVIO een paar jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, dit noem ik nou creatief :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wist je dat..... De nieuwe Zany vs Crypsis klaar is

http://instagram.com/p/hgF0zsRWy1/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met z'n allen gaan bieden? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hebben we ook meteen een lineup voor die Hardtraxx fissa :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Met z'n allen gaan bieden? :lol:


En daar dan 'hardtraxx fissa' van maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 18:04 
 
Hardtraxxer

Rubbereend schreef:
Rossieking schreef:
Titan´s Facebook

Citaat:
De artiesten van Fusion Records hebben de handen ineen geslagen en komen in actie voor 3FM's Serious Request 2013!

...
Bied mee en wie weet staan Frequencerz, Donkey Rollers, DV8 Rocks!, Zany, B-Front, The Pitcher, Titan, Jack of Sound, Slim Shore, Rebourne, Thyron en MC DV8 binnenkort bij jou op de stoep!
....


Thyron naar Fusion?


Tijdens loudness had thyron ook een fusion shirt aan dus ik zou het niet gek vinden als ze hem bij fusion een contract hebben aangeboden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ultraterrorloudsound schreef:
Rubbereend schreef:
Thyron naar Fusion?

Tijdens loudness had thyron ook een fusion shirt aan dus ik zou het niet gek vinden als ze hem bij fusion een contract hebben aangeboden.


Was al een tijdje duidelijk, maar volgensmij nog nergens officieel gezien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 18:50 
 
Hardtraxxer

Destination schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
Rubbereend schreef:
Thyron naar Fusion?

Tijdens loudness had thyron ook een fusion shirt aan dus ik zou het niet gek vinden als ze hem bij fusion een contract hebben aangeboden.


Was al een tijdje duidelijk, maar volgensmij nog nergens officieel gezien :)


Hij had een tijdje geleden met dat hele TVDS debacle een screenshot gemaakt van zijn Facebook waarin een bericht richting RR stond met de informatie dat hij bij Fusion getekend had.

Anyways, mooi gebaar van Fusion :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

mrbubble456 schreef:
Hij had een tijdje geleden met dat hele TVDS debacle een screenshot gemaakt van zijn Facebook waarin een bericht richting RR stond met de informatie dat hij bij Fusion getekend had.

Anyways, mooi gebaar van Fusion :thumbup:


Dat is nog steeds niet officieel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Met z'n allen gaan bieden? :lol:

Hahaha sowieso een goed idee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 19:12 
 
Hardtraxxer

D-Block & S-te-Fan - Built this City - Release the 16th of December 2013 on Derailed Traxx on all digital stores.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Steffnov schreef:
Relatief bekende dubstep artiest dacht ik. En dan niet dubstep van de (imo) goede soort

Ga je mond spoelen Stefan! FuntCase is een van de beste mainstream van Dubstep!

Wie FuntCase is.



dennis schreef:
een van de beste mainstream van Dubstep!]


I rest my case :P en ook de tracks in dat filmpje doen mij vrij weinig. Doe mij maar wat harder werk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
D-Block & S-te-Fan - Built this City - Release the 16th of December 2013 on Derailed Traxx on all digital stores.


Wut
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 22:00 
 

PNXRMX schreef:
opaa schreef:
D-Block & S-te-Fan - Built this City - Release the 16th of December 2013 on Derailed Traxx on all digital stores.


Wut


Ja viel mij ook al op. Iemand uitleg hierbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Dat is een label

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 23:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beetje aandacht vestigen op dat label lijkt mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes! Er komt weer een IQON! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 09:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is Radical Redemption geboekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Is Radical Redemption geboekt?

Vraag je dat aan mij? :P Hoezo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Q-Dance
Het wordt een ouderwets gezellige sinterklaasavond op Q-dance Radio!

De Bass Modulators hebben namelijk een mix gemaakt van alle gekke edits die op X-Qlusive Holland voorbij zijn gekomen.

Zet je oranje muts op en waan je wederom in Hollandsche sferen, vanavond om 19:00 uur op http://radio.q-dance.com.
Vorige  1 ... 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1956, 1957 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen