Thyron naar Fusion?wrote:Titan´s Facebook
De artiesten van Fusion Records hebben de handen ineen geslagen en komen in actie voor 3FM's Serious Request 2013!
...
Bied mee en wie weet staan Frequencerz, Donkey Rollers, DV8 Rocks!, Zany, B-Front, The Pitcher, Titan, Jack of Sound, Slim Shore, Rebourne, Thyron en MC DV8 binnenkort bij jou op de stoep!
....
R
Hardtraxxer
157 posts member since 2012
last seen May 2018
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Wat een geniaal idee
!
Ja wat een vet idee.. Output had een paar maanden geleden hetzelfde, en Bass Academy sinds een paar dagen ook.
Edit: en AVIO een paar jaar geleden.
Edit: en AVIO een paar jaar geleden.
Hebben we ook meteen een lineup voor die Hardtraxx fissa 
En daar dan 'hardtraxx fissa' van makenwrote:Met z'n allen gaan bieden?
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
Tijdens loudness had thyron ook een fusion shirt aan dus ik zou het niet gek vinden als ze hem bij fusion een contract hebben aangeboden.wrote:Thyron naar Fusion?wrote:Titan´s Facebook
De artiesten van Fusion Records hebben de handen ineen geslagen en komen in actie voor 3FM's Serious Request 2013!
...
Bied mee en wie weet staan Frequencerz, Donkey Rollers, DV8 Rocks!, Zany, B-Front, The Pitcher, Titan, Jack of Sound, Slim Shore, Rebourne, Thyron en MC DV8 binnenkort bij jou op de stoep!
....
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Was al een tijdje duidelijk, maar volgensmij nog nergens officieel gezienwrote:Tijdens loudness had thyron ook een fusion shirt aan dus ik zou het niet gek vinden als ze hem bij fusion een contract hebben aangeboden.wrote: Thyron naar Fusion?
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Hij had een tijdje geleden met dat hele TVDS debacle een screenshot gemaakt van zijn Facebook waarin een bericht richting RR stond met de informatie dat hij bij Fusion getekend had.wrote:Was al een tijdje duidelijk, maar volgensmij nog nergens officieel gezienwrote:Tijdens loudness had thyron ook een fusion shirt aan dus ik zou het niet gek vinden als ze hem bij fusion een contract hebben aangeboden.wrote: Thyron naar Fusion?
Anyways, mooi gebaar van Fusion
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Dat is nog steeds niet officieelwrote:Hij had een tijdje geleden met dat hele TVDS debacle een screenshot gemaakt van zijn Facebook waarin een bericht richting RR stond met de informatie dat hij bij Fusion getekend had.
Anyways, mooi gebaar van Fusion
Hahaha sowieso een goed ideewrote:Met z'n allen gaan bieden?
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 20 days ago
D-Block & S-te-Fan - Built this City - Release the 16th of December 2013 on Derailed Traxx on all digital stores.
wrote:Ga je mond spoelen Stefan! FuntCase is een van de beste mainstream van Dubstep!wrote:Relatief bekende dubstep artiest dacht ik. En dan niet dubstep van de (imo) goede soort
Wie FuntCase is.
View on YouTube
I rest my casewrote:een van de beste mainstream van Dubstep!]
Wutwrote:D-Block & S-te-Fan - Built this City - Release the 16th of December 2013 on Derailed Traxx on all digital stores.
A
Ja viel mij ook al op. Iemand uitleg hierbij?wrote:Wutwrote:D-Block & S-te-Fan - Built this City - Release the 16th of December 2013 on Derailed Traxx on all digital stores.
Beetje aandacht vestigen op dat label lijkt mij?
Vraag je dat aan mij?wrote:Is Radical Redemption geboekt?
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Q-Dance
Het wordt een ouderwets gezellige sinterklaasavond op Q-dance Radio!
De Bass Modulators hebben namelijk een mix gemaakt van alle gekke edits die op X-Qlusive Holland voorbij zijn gekomen.
Zet je oranje muts op en waan je wederom in Hollandsche sferen, vanavond om 19:00 uur op http://radio.q-dance.com.
Het wordt een ouderwets gezellige sinterklaasavond op Q-dance Radio!
De Bass Modulators hebben namelijk een mix gemaakt van alle gekke edits die op X-Qlusive Holland voorbij zijn gekomen.
Zet je oranje muts op en waan je wederom in Hollandsche sferen, vanavond om 19:00 uur op http://radio.q-dance.com.