I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
HWS:
Can you keep a secret? @audiofreqdj didn’t only visit @djheadhunterz’s studio to produce new tracks! Stay tuned #HWS #HWS28
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Rebourne krijgt waarschijnlijk een release op HWS Records.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Zygoma wrote:Rebourne krijgt waarschijnlijk een release op HWS Records.
Hij was bezig met een remix, die zal dan wel van HHZ zijn? :P
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Ophidian
[Dutch] VPRO's 3voor12 just published an interview with me about how hardcore survived the millennium and the background behind my last album. Read here: http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2013/dece ... leven.html
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Zenda wrote:Ophidian
[Dutch] VPRO's 3voor12 just published an interview with me about how hardcore survived the millennium and the background behind my last album. Read here: http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2013/dece ... leven.html
Nice, ga ik ff lezen. ^^
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Wist je dat de nieuwe act van Kevin (Ex-Atmozfears) Infinia gaat heten?

Bron: Kevin :)
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Lenny wrote:

Is waarschijnlijk Rebourne - Leaving, zit ook in de nieuwe HWS :thumbup:
Hardtraxxer
458 posts member since 2013
last seen Oct 2016
SkiggyRapz18 wrote:
Lenny wrote:

Is waarschijnlijk Rebourne - Leaving, zit ook in de nieuwe HWS :thumbup:

Dat wordt een free release
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Radical Redemption
- DUTCH, Mededeling -

Helaas is Most Wanted DJ genoodzaakt de artiesten Radical Redemption en Tha Playah terug te trekken uit de line-up van 'Overdrive *Sinterklaas Goes Hard' in de Eclipse Rotterdam. Door extreme nalatigheid van TT Events, organisator achter het evenement, is het niet mogelijk dat de artiesten optreden.
Uiteraard betreuren Tha Playah en Radical Redemption deze kwestie en vinden het jammer dat zij niet kunnen optreden voor hun supporters.Radical Redemption
- DUTCH, Mededeling -

Helaas is Most Wanted DJ genoodzaakt de artiesten Radical Redemption en Tha Playah terug te trekken uit de line-up van 'Overdrive *Sinterklaas Goes Hard' in de Eclipse Rotterdam. Door extreme nalatigheid van TT Events, organisator achter het evenement, is het niet mogelijk dat de artiesten optreden.
Uiteraard betreuren Tha Playah en Radical Redemption deze kwestie en vinden het jammer dat zij niet kunnen optreden voor hun supporters.
B-Front
(dutch) mededeling!!

Helaas zal ik (B-Front) niet optreden op Overdrive, 7 december in de Eclipse in Rotterdam. Tot op heden heeft de organisator zich niet aan de contractuele verplichtingen gehouden en daardoor kan mijn optreden niet doorgaan. Ik baal er enorm van dat het zover heeft moeten komen en vind het echt ontzettend jammer voor alle fans. Ik hoop snel iedereen op een ander evenement te zien. [MGMT]

grtz Bob
Hardtraxx Veteran
14327 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Rebourne
My new track 'Leaving' is featured in the new Hard With Style episode! I'm also very happy to announce that I will be doing a release on HWS Records in the near future, more info about that soon!
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
bRt_ wrote:Radical Redemption
- DUTCH, Mededeling -

Uiteraard betreuren Tha Playah en Radical Redemption deze kwestie en vinden het jammer dat zij niet kunnen optreden voor hun supporters.Radical Redemption
- DUTCH, Mededeling -

Uiteraard betreuren Tha Playah en Radical Redemption deze kwestie en vinden het jammer dat zij niet kunnen optreden voor hun supporters.
B-Front
(dutch) mededeling!!

Helaas zal ik (B-Front) niet optreden op Overdrive, 7 december in de Eclipse in Rotterdam. Tot op heden heeft de organisator zich niet aan de contractuele verplichtingen gehouden en daardoor kan mijn optreden niet doorgaan. Ik baal er enorm van dat het zover heeft moeten komen en vind het echt ontzettend jammer voor alle fans. Ik hoop snel iedereen op een ander evenement te zien. [MGMT]

grtz Bob

Schijnbaar laat organisatie niks meer weten. Trieste zaak eigenlijk
N
Geld teruggeven aan degenen die dat willen is wel het minste dat je nu kunt doen als organisatie :)
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
We saved a spot in the line up for the 2nd area at X-Qlusive Brennan Heart. Do you think you can fill that spot? Enter the DJ contest!

For this edition of X-Qlusive, Brennan Heart will bring several of his label’s artists. We R is used as a platform for a new generation of DJs and producers. X-Qlusive Brennan Heart will be the perfect occasion for aspiring DJs to show their talent.

There is a spot available in the line up for the second area at X-Qlusive Brennan Heart. Contestants can win that spot in the line up plus a day in the studio with Brennan Heart.

This is your opportunity to show your skills, so enter the DJ contest!

HOW DOES IT WORK?
Mix a 20 - 30 minutes hardstyle set (minimum of 320 kbps, WAV)
Include at least 1 track you produced yourself (minimum of 320 kbps, WAV)
Include a text file with: tracklist of the mix, your social media URLs, photo and contact details
Compose your filename as followed: Artistname.Surname.Age.Residence.Email (E.g. "John.Doe.31.Amsterdam.johndoe@gmail.com")
Upload to qdance.wetransfer.com
Send your files to contest@q-dance.com
Send in your application before the 25th of December.
Q-dance and Brennan Heart choose the top 10 finalists, but it's the audience that votes the top 3. Brennan Heart will choose the final winner.

ATTENTION:
Please make sure to block your agenda on the 25th of January
Contestants must be 18 years or older
Q-dance does not provide transportation and/or accommodation for the winner of the contest
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
View on YouTube
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Waarschijnlijk wordt Chain Reaction - Lellebel (Revisited) gratis weggegeven na 't weekend :)

''Free Track anybody?

I'll upload it after the weekend! If you like ...

‪#‎BTSB‬ ‪#‎refix‬''

- Facebook Chain Reaction
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 19 days ago
pim0412 wrote:Waarschijnlijk wordt Chain Reaction - Lellebel (Revisited) gratis weggegeven na 't weekend :)

''Free Track anybody?

‪#‎BTSB‬ ‪#‎refix‬''

Is de refix van Luna - Bring That Shit Back
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Calmdowner wrote:
pim0412 wrote:Waarschijnlijk wordt Chain Reaction - Lellebel (Revisited) gratis weggegeven na 't weekend :)

''Free Track anybody?

‪#‎BTSB‬ ‪#‎refix‬''

Is de refix van Luna - Bring That Shit Back
Vandaar de #BTSB natuurlijk haha... >.< Daar had ik even overheengelezen
Ik had geen idee dat ze daar een refix van hadden gemaakt, kon alleen aan Lellebel denken, daar keek ik ook best naar uit.
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Dakpan wrote:Die zou in november komen op een Chain Reaction release. Tenminste, ging er van uit dat het die remix betrof.
Barricade will be released in November this year. This release will contain a solo track, a brand new collab and a remix !
Wist je dat dit niet gebeurd is... :/
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Cruelty wrote:Wat verwacht jij allemaal wel niet van MiM :P?
Weinig. :P
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Digital Punk

Since the first episode of this podcast got unleashed, a true hardstyle storm started. Digital Punk’s podcast ‘Unleashed’ is now recapped on a 2 CD digital mix-album: Unleashed Yearmix 2013! The tracklist contains only the best tracks of last year episodes selected not only by Digital Punk himself, but also by you, the listeners. The album will hit the digital stores on December 18th.

When Digital Punk asked his fans to cast their vote for the best tracks of the Unleashed podcast episodes, he received huge input of hundreds of dedicated followers. Thanks to your enthusiasm and dedication Digital Punk created the perfect tracklist with only the hardest, rawest and most banging tracks of Unleashed 2013.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik vraag mij af of iemand daar behoefte aan heeft, aan zo'n CD zonder promo's
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Als ik in mijn omgeving kijk, dan worden CD's voornamelijk gekocht door mensen die zich niet al teveel bezig houden met releases. Met andere woorden, ze weten vaak niet eens of er promo's op staan. :P
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
The Prophet wrote:I was about to tell you before, but the word is out;

I'm working on an album..

Any suggestions for a title?
https://www.facebook.com/djtheprophet
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Oh boy :lol:

En over de titel, er zal vast een 3 in zitten :P Th3 Proph3t ofzo