Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1953, 1954, 1955, 1956, 1957, 1958, 1959 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

HWS:
Can you keep a secret? @audiofreqdj didn’t only visit @djheadhunterz’s studio to produce new tracks! Stay tuned #HWS #HWS28
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebourne krijgt waarschijnlijk een release op HWS Records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
Rebourne krijgt waarschijnlijk een release op HWS Records.


Hij was bezig met een remix, die zal dan wel van HHZ zijn? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ophidian
[Dutch] VPRO's 3voor12 just published an interview with me about how hardcore survived the millennium and the background behind my last album. Read here: http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2013/dece ... leven.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:20 
 
Hardtraxx Elite

Zenda schreef:
Ophidian
[Dutch] VPRO's 3voor12 just published an interview with me about how hardcore survived the millennium and the background behind my last album. Read here: http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2013/dece ... leven.html

Nice, ga ik ff lezen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:26 
 
Hardtraxx Elite

Wist je dat de nieuwe act van Kevin (Ex-Atmozfears) Infinia gaat heten?

Bron: Kevin :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Zygoma schreef:
Rebourne krijgt waarschijnlijk een release op HWS Records.


Hij was bezig met een remix, die zal dan wel van HHZ zijn? :P



Is waarschijnlijk Rebourne - Leaving, zit ook in de nieuwe HWS :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Lenny schreef:
Zygoma schreef:
Rebourne krijgt waarschijnlijk een release op HWS Records.


Hij was bezig met een remix, die zal dan wel van HHZ zijn? :P



Is waarschijnlijk Rebourne - Leaving, zit ook in de nieuwe HWS :thumbup:



Dat wordt een free release
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Radical Redemption
Citaat:
- DUTCH, Mededeling -

Helaas is Most Wanted DJ genoodzaakt de artiesten Radical Redemption en Tha Playah terug te trekken uit de line-up van 'Overdrive *Sinterklaas Goes Hard' in de Eclipse Rotterdam. Door extreme nalatigheid van TT Events, organisator achter het evenement, is het niet mogelijk dat de artiesten optreden.
Uiteraard betreuren Tha Playah en Radical Redemption deze kwestie en vinden het jammer dat zij niet kunnen optreden voor hun supporters.Radical Redemption
- DUTCH, Mededeling -

Helaas is Most Wanted DJ genoodzaakt de artiesten Radical Redemption en Tha Playah terug te trekken uit de line-up van 'Overdrive *Sinterklaas Goes Hard' in de Eclipse Rotterdam. Door extreme nalatigheid van TT Events, organisator achter het evenement, is het niet mogelijk dat de artiesten optreden.
Uiteraard betreuren Tha Playah en Radical Redemption deze kwestie en vinden het jammer dat zij niet kunnen optreden voor hun supporters.


B-Front
Citaat:
(dutch) mededeling!!

Helaas zal ik (B-Front) niet optreden op Overdrive, 7 december in de Eclipse in Rotterdam. Tot op heden heeft de organisator zich niet aan de contractuele verplichtingen gehouden en daardoor kan mijn optreden niet doorgaan. Ik baal er enorm van dat het zover heeft moeten komen en vind het echt ontzettend jammer voor alle fans. Ik hoop snel iedereen op een ander evenement te zien. [MGMT]

grtz Bob
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Rebourne
My new track 'Leaving' is featured in the new Hard With Style episode! I'm also very happy to announce that I will be doing a release on HWS Records in the near future, more info about that soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Radical Redemption
Citaat:
- DUTCH, Mededeling -

Helaas is Most Wanted DJ genoodzaakt de artiesten Radical Redemption en Tha Playah terug te trekken uit de line-up van 'Overdrive *Sinterklaas Goes Hard' in de Eclipse Rotterdam. Door extreme nalatigheid van TT Events, organisator achter het evenement, is het niet mogelijk dat de artiesten optreden.
Uiteraard betreuren Tha Playah en Radical Redemption deze kwestie en vinden het jammer dat zij niet kunnen optreden voor hun supporters.Radical Redemption
- DUTCH, Mededeling -

Helaas is Most Wanted DJ genoodzaakt de artiesten Radical Redemption en Tha Playah terug te trekken uit de line-up van 'Overdrive *Sinterklaas Goes Hard' in de Eclipse Rotterdam. Door extreme nalatigheid van TT Events, organisator achter het evenement, is het niet mogelijk dat de artiesten optreden.
Uiteraard betreuren Tha Playah en Radical Redemption deze kwestie en vinden het jammer dat zij niet kunnen optreden voor hun supporters.


B-Front
Citaat:
(dutch) mededeling!!

Helaas zal ik (B-Front) niet optreden op Overdrive, 7 december in de Eclipse in Rotterdam. Tot op heden heeft de organisator zich niet aan de contractuele verplichtingen gehouden en daardoor kan mijn optreden niet doorgaan. Ik baal er enorm van dat het zover heeft moeten komen en vind het echt ontzettend jammer voor alle fans. Ik hoop snel iedereen op een ander evenement te zien. [MGMT]

grtz Bob



Schijnbaar laat organisatie niks meer weten. Trieste zaak eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:03 
 

Geld teruggeven aan degenen die dat willen is wel het minste dat je nu kunt doen als organisatie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

We saved a spot in the line up for the 2nd area at X-Qlusive Brennan Heart. Do you think you can fill that spot? Enter the DJ contest!

For this edition of X-Qlusive, Brennan Heart will bring several of his label’s artists. We R is used as a platform for a new generation of DJs and producers. X-Qlusive Brennan Heart will be the perfect occasion for aspiring DJs to show their talent.

There is a spot available in the line up for the second area at X-Qlusive Brennan Heart. Contestants can win that spot in the line up plus a day in the studio with Brennan Heart.

This is your opportunity to show your skills, so enter the DJ contest!

HOW DOES IT WORK?
Mix a 20 - 30 minutes hardstyle set (minimum of 320 kbps, WAV)
Include at least 1 track you produced yourself (minimum of 320 kbps, WAV)
Include a text file with: tracklist of the mix, your social media URLs, photo and contact details
Compose your filename as followed: Artistname.Surname.Age.Residence.Email (E.g. "[email protected]")
Upload to qdance.wetransfer.com
Send your files to [email protected]
Send in your application before the 25th of December.
Q-dance and Brennan Heart choose the top 10 finalists, but it's the audience that votes the top 3. Brennan Heart will choose the final winner.

ATTENTION:
Please make sure to block your agenda on the 25th of January
Contestants must be 18 years or older
Q-dance does not provide transportation and/or accommodation for the winner of the contest
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran


Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wordt Chain Reaction - Lellebel (Revisited) gratis weggegeven na 't weekend :)

''Free Track anybody?

I'll upload it after the weekend! If you like ...

‪#‎BTSB‬ ‪#‎refix‬''

- Facebook Chain Reaction
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 02:23 
 
Hardtraxx Addict

pim0412 schreef:
Waarschijnlijk wordt Chain Reaction - Lellebel (Revisited) gratis weggegeven na 't weekend :)

''Free Track anybody?

I'll upload it after the weekend! If you like ...

‪#‎BTSB‬ ‪#‎refix‬''

- Facebook Chain Reaction


Is de refix van Luna - Bring That Shit Back
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
pim0412 schreef:
Waarschijnlijk wordt Chain Reaction - Lellebel (Revisited) gratis weggegeven na 't weekend :)

''Free Track anybody?

I'll upload it after the weekend! If you like ...

‪#‎BTSB‬ ‪#‎refix‬''

- Facebook Chain Reaction


Is de refix van Luna - Bring That Shit Back


Vandaar de #BTSB natuurlijk haha... >.< Daar had ik even overheengelezen
Ik had geen idee dat ze daar een refix van hadden gemaakt, kon alleen aan Lellebel denken, daar keek ik ook best naar uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Die zou in november komen op een Chain Reaction release. Tenminste, ging er van uit dat het die remix betrof.

Citaat:
Barricade will be released in November this year. This release will contain a solo track, a brand new collab and a remix !


Wist je dat dit niet gebeurd is... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Wat verwacht jij allemaal wel niet van MiM :P?


Weinig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 17:26 
 
Hardtraxxer

Digital Punk

Since the first episode of this podcast got unleashed, a true hardstyle storm started. Digital Punk’s podcast ‘Unleashed’ is now recapped on a 2 CD digital mix-album: Unleashed Yearmix 2013! The tracklist contains only the best tracks of last year episodes selected not only by Digital Punk himself, but also by you, the listeners. The album will hit the digital stores on December 18th.

When Digital Punk asked his fans to cast their vote for the best tracks of the Unleashed podcast episodes, he received huge input of hundreds of dedicated followers. Thanks to your enthusiasm and dedication Digital Punk created the perfect tracklist with only the hardest, rawest and most banging tracks of Unleashed 2013.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag mij af of iemand daar behoefte aan heeft, aan zo'n CD zonder promo's
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik in mijn omgeving kijk, dan worden CD's voornamelijk gekocht door mensen die zich niet al teveel bezig houden met releases. Met andere woorden, ze weten vaak niet eens of er promo's op staan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

The Prophet schreef:
I was about to tell you before, but the word is out;

I'm working on an album..

Any suggestions for a title?


https://www.facebook.com/djtheprophet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh boy :lol:

En over de titel, er zal vast een 3 in zitten :P Th3 Proph3t ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
The Prophet schreef:
I was about to tell you before, but the word is out;

I'm working on an album..

Any suggestions for a title?


https://www.facebook.com/djtheprophet

'Zou ik dit nou wel doen' :/
Vorige  1 ... 1953, 1954, 1955, 1956, 1957, 1958, 1959 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen