Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1956 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

Houston we got him! TiLLT! Records welcomes a new member… Let’s guess! #singlemalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fanatics is toch allang full te downloaden? Of was die uitgelekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paylogic is vanaf heden ook onderdeel van SFX Entertainment (net als ID&T dat onlangs overgenomen is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 16:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
Paylogic is vanaf heden ook onderdeel van SFX Entertainment (net als ID&T dat onlangs overgenomen is).


No shit sherlock

Maximize schreef:
Paylogic wordt onderdeel van SFX Entertainment

Paylogic is nu een van de grootste ticketingbedrijven in Nederland en bevindt zich in topposities in diverse markten in andere landen. Vandaag de dag kunnen ze niet alleen investeren in het nemen van de leiding over de ticketing van morgen, ze kunnen onze oplossingen en kantoren in andere markten uitbouwen met de hulp van SFX Entertainment.

SFX nam nog onlangs de organisaties ID&T (van onder andere Mysteryland en Tomorrowland) en i-Motion (van onder andere Nature One en Syndicate) over.

Lees het hele bericht hier: http://www.hardnews.nl/?p=12541
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Fanatics is toch allang full te downloaden? Of was die uitgelekt?


Uitgelekt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 17:35 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Maximumraver schreef:
Met 4:48 ga ik er voorzichtig vanuit dat dit een hele versie is, dus tenzij ik iets gemist heb? :P

Nope, gemixte versie, net zo lang als die op de Decibel CD.


Serieus? :oh: Ik heb nog nooit een winkel meegemaakt die gemixte versies verkoopt :P (Koop zelf altijd op Junodownload) maar okej, dan ben ik bang dat die verder niet te koop is nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Houston we got him! TiLLT! Records welcomes a new member… Let’s guess! #singlemalt


wow, TiLLT dus toch niet dood, zou niet weten wie dat zou moeten worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 18:18 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
JVDM schreef:
Houston we got him! TiLLT! Records welcomes a new member… Let’s guess! #singlemalt


wow, TiLLT dus toch niet dood, zou niet weten wie dat zou moeten worden :P


Misschien Caine?

OT: Technoboy
Citaat:
Tomorrow at 6:00pm gmt+1 the official preview!
(It was about time...)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 20:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hardnews
It has been officially announced! Tomorrowland 2014 will take place on:

July 18, 19, 20
ánd
July 25, 26, 27
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 20:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Hardnews
It has been officially announced! Tomorrowland 2014 will take place on:

July 18, 19, 20
ánd
July 25, 26, 27


Quote dan hun twitterkanaal ofzo in plaats van die ruksite (zonder filmpje)

Tomorrowland ‏@tomorrowland 40m
In 2014 we unite more hearts, discover the dates for next edition of #Tomorrowland... http://t.co/yOjiYlyFI4
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:

Interview with Xite TV! Will be broadcasted tomorrow.
Afbeelding



Offtopic; hij heeft wel mooie uggs :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

Uggs :')

----
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

Willem toch wel echt een man met een hart van goud :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Atmozfears gaat misschien een collab maken met Da Tweekaz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Atmozfears gaat misschien een collab maken met Da Tweekaz.


Nog een? Ze hadden toch laatst al een af. Zie ook nieuwe tracks dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 01:03 
 
Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:
Willem toch wel echt een man met een hart van goud :thumbup:

Agree, ik heb niet zo veel met z'n laatste nummers maar ik vind dit soort acties toch altijd echt top. Je kan op manier hoe hij het verteld ook echt merken dat hij het oprecht meent en het niet zo'n aandacht stunt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FuntCase
i have invaded Psyko Punkz studio and currently making utter filth in their speakers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 13:56 
 
Hardtraxxer

De Tijdmachine is op 1 maart 2014

duurt nog veel te lang :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
De Tijdmachine is op 1 maart 2014

duurt nog veel te lang :(


Inderdaad, beter doen ze het een week eerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 14:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
FuntCase
i have invaded Psyko Punkz studio and currently making utter filth in their speakers...

Wie ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Faalhaas schreef:
FuntCase
i have invaded Psyko Punkz studio and currently making utter filth in their speakers...

Wie ?

Relatief bekende dubstep artiest dacht ik. En dan niet dubstep van de (imo) goede soort
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ran-D vrijdag op 3fm en nederland 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 14:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Danny H schreef:
Faalhaas schreef:
FuntCase
i have invaded Psyko Punkz studio and currently making utter filth in their speakers...

Wie ?

Relatief bekende dubstep artiest dacht ik. En dan niet dubstep van de (imo) goede soort

Ga je mond spoelen Stefan! FuntCase is een van de beste mainstream van Dubstep!

Wie FuntCase is.

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Titan´s Facebook

Citaat:
De artiesten van Fusion Records hebben de handen ineen geslagen en komen in actie voor 3FM's Serious Request 2013!
Op de legendarische veiling van Serious Request bieden zij vanaf 9 december de 'Fusion Records Huiskamer Rave' aan.

Wat houdt het in?
Fusion komt met een sterren-line-up langs om samen met jou, je vrienden en/of familie een onvergetelijk feest te bouwen.
Een selectie van de grootste hardstyle acts zo maar midden in je huiskamer dus!
Er wordt eveneens een heuse aftermovie opgenomen zodat je deze avond nog vele malen op Youtube kunt herbeleven!
Bied mee en wie weet staan Frequencerz, Donkey Rollers, DV8 Rocks!, Zany, B-Front, The Pitcher, Titan, Jack of Sound, Slim Shore, Rebourne, Thyron en MC DV8 binnenkort bij jou op de stoep!
Vanaf 9 december kan er via seriousrequest.3fm.nl op dit super exclusieve item geboden worden.

Ravers Unite and Let's Clean This Shit Up!


Like and Share en laat zien dat ook jij Serious Request 2013 steunt! Vanaf 9 december kun je bieden op deze unieke "Huiskamer-Rave".
Vorige  1 ... 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1956 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen