wrote:Kan geregeld worden, hoeveel bied je?
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
€5,-?wrote:Ik zou er echt grof geld voor neerleggen om de originele versie van Fanatics in mijn bezit te krijgen
Dat is ook weer overdreven..wrote:Ik zou er echt grof geld voor neerleggen om de originele versie van Fanatics in mijn bezit te krijgen
5 euro heb ik er wel voor overwrote:€5,-?wrote:Ik zou er echt grof geld voor neerleggen om de originele versie van Fanatics in mijn bezit te krijgen
Haha zijn er serieus mensen die die nog niet hebben? 
Kom op.. Wát is hier nou zo bijzonder aan? :') http://www.dance-tunes.com/home/tune/69 ... iginal-mix
Ja. Ik heb die niet.wrote:Haha zijn er serieus mensen die die nog niet hebben?
En legaal zou wel fijn zijn ipv een leak, kan ik 'm ook in setjes draaien.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Als die gewoon online te koop staat, zie ik niet in waarom je hem niet zou kunnen draaien.
Daar is vrij weinig leak aan?
A
Dafuq? Wat heb ik gemist 
Mijn oprechte excuses voor het veroorzaken van deze commotie. Dit is nooit mijn intentie geweest, en het zal niet weer gebeuren. Voortaan zal ik op de hoogte blijven van alle tracks die er, al dan niet legaal, te verkrijgen zijn op het internet.
Mvg,
Andy
Mijn oprechte excuses voor het veroorzaken van deze commotie. Dit is nooit mijn intentie geweest, en het zal niet weer gebeuren. Voortaan zal ik op de hoogte blijven van alle tracks die er, al dan niet legaal, te verkrijgen zijn op het internet.
Mvg,
Andy
Waar is ie te koop dan? Wist niet dat ie ergens verkrijgbaar is.wrote:Als die gewoon online te koop staat, zie ik niet in waarom je hem niet zou kunnen draaien.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
wrote:Waar is ie te koop dan? Wist niet dat ie ergens verkrijgbaar is.wrote:Als die gewoon online te koop staat, zie ik niet in waarom je hem niet zou kunnen draaien.
Met 4:48 ga ik er voorzichtig vanuit dat dit een hele versie is, dus tenzij ik iets gemist heb?wrote:Kom op.. Wát is hier nou zo bijzonder aan? :') http://www.dance-tunes.com/home/tune/69 ... iginal-mix
De vechtpartij destijds was tussen een op het podium geklommen feestganger en inderdaad Rob Gee.wrote:Nee, dat was de DJ die mee stond te draaien. Die had zelf dus een hardcore metal band meegenomen en die is inderdaad toen geslagen op het podium.wrote:Is dat die dude die toen op Sensation Black van 't podium afgeslagen is?wrote:The Prophet is bezig met Rob Gee in de studio..
Rob Gee zelf is zo te zien een hardcore DJ: http://partyflock.nl/artist/2017/archive#archive
Edit: Volgens partyflock heeft de band Kurtis Blow. Dus die zullen wel niet komen.
De feestganger is met behulp van de bewaking én de volledig groep rondom Rob Gee destijds op schandalige wijze van het podium gevochten.
De hele zaal liet merken dat het optreden destijds ongewenst was, maar ID&T besloot het door te laten gaan.
Dan krijg je dit.
Rob Gee zou nooit meer geboekt moeten worden, of een collab mee gemaakt worden. Persona Non Grata.
Dat zeg ik.
Terwijl die jongen door security aan zijn benen is weggetrokken gaat Rob Gee tegen het hoofd van de jongen schoppen.
Helaas kwamen er niet meer mensen uit de zaal het podium op.
Rob Gee; walgelijk kereltje die je overal de toegang moet weigeren.
Terwijl die jongen door security aan zijn benen is weggetrokken gaat Rob Gee tegen het hoofd van de jongen schoppen.
Helaas kwamen er niet meer mensen uit de zaal het podium op.
Rob Gee; walgelijk kereltje die je overal de toegang moet weigeren.
Als je leest dat een vriend van die Rob Gee 2 jaar eerder doodgestoken is op het podium, dan kun je je een beetje voorstellen dat hij gek wordt. Al valt het niet goed te praten natuurlijk.
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 20 days ago
behhh geen creditswrote:Kom op.. Wát is hier nou zo bijzonder aan? :') http://www.dance-tunes.com/home/tune/69 ... iginal-mix
Wist je dat je die credits 'vroeger' nog wel eens kreeg bij je timetable van Q-Dance evenementen? Uit m'n hoofd in ieder geval in 2010.
Goude tijden
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Ik snap het niet? Welke credits? 
Nope, gemixte versie, net zo lang als die op de Decibel CD.wrote: Met 4:48 ga ik er voorzichtig vanuit dat dit een hele versie is, dus tenzij ik iets gemist heb?
Dance-Tunes Credits.wrote:Ik snap het niet? Welke credits?
View on YouTubewrote:A documentary film about Headhunterz is in the making.
PLaatje
wrote:Tomorrowland twee weekenden wordt
'' De festivalorganisatie ontkent niet maar beweert dat “het niet volledig klopt” en wil dinsdag eerst met de buurtbewoners praten.''
Paylogic wordt onderdeel van SFX Entertainment
Paylogic is nu een van de grootste ticketingbedrijven in Nederland en bevindt zich in topposities in diverse markten in andere landen. Vandaag de dag kunnen ze niet alleen investeren in het nemen van de leiding over de ticketing van morgen, ze kunnen onze oplossingen en kantoren in andere markten uitbouwen met de hulp van SFX Entertainment.
SFX nam nog onlangs de organisaties ID&T (van onder andere Mysteryland en Tomorrowland) en i-Motion (van onder andere Nature One en Syndicate) over.
Lees het hele bericht hier: http://www.hardnews.nl/?p=12541
Paylogic is nu een van de grootste ticketingbedrijven in Nederland en bevindt zich in topposities in diverse markten in andere landen. Vandaag de dag kunnen ze niet alleen investeren in het nemen van de leiding over de ticketing van morgen, ze kunnen onze oplossingen en kantoren in andere markten uitbouwen met de hulp van SFX Entertainment.
SFX nam nog onlangs de organisaties ID&T (van onder andere Mysteryland en Tomorrowland) en i-Motion (van onder andere Nature One en Syndicate) over.
Lees het hele bericht hier: http://www.hardnews.nl/?p=12541
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Hopelijk gaan de service kosten van 4,25 niet omhoog.
Inderdaad, vind 4.25 al te duur eigenlijk.wrote:Hopelijk gaan de service kosten van 4,25 niet omhoog.
Voor de service die je krijgt wel ja. Kunnen ze beter anders noemen. Snap wel dat ze geld moeten verdienen maar nu is t net of je service krijgt....wrote:Inderdaad, vind 4.25 al te duur eigenlijk.wrote:Hopelijk gaan de service kosten van 4,25 niet omhoog.