Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Kan geregeld worden, hoeveel bied je?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Ik zou er echt grof geld voor neerleggen om de originele versie van Fanatics in mijn bezit te krijgen :cry:

€5,-?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Ik zou er echt grof geld voor neerleggen om de originele versie van Fanatics in mijn bezit te krijgen :cry:


Dat is ook weer overdreven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
AndyAsteroids schreef:
Ik zou er echt grof geld voor neerleggen om de originele versie van Fanatics in mijn bezit te krijgen :cry:

€5,-?


5 euro heb ik er wel voor over
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha zijn er serieus mensen die die nog niet hebben? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 02:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom op.. Wát is hier nou zo bijzonder aan? :') http://www.dance-tunes.com/home/tune/69 ... iginal-mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 02:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Haha zijn er serieus mensen die die nog niet hebben? :P


Ja. Ik heb die niet.

En legaal zou wel fijn zijn ipv een leak, kan ik 'm ook in setjes draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 02:21 
 
Hardtraxx Addict

Als die gewoon online te koop staat, zie ik niet in waarom je hem niet zou kunnen draaien.
Daar is vrij weinig leak aan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 03:50 
 

Dafuq? Wat heb ik gemist :x

Mijn oprechte excuses voor het veroorzaken van deze commotie. Dit is nooit mijn intentie geweest, en het zal niet weer gebeuren. Voortaan zal ik op de hoogte blijven van alle tracks die er, al dan niet legaal, te verkrijgen zijn op het internet.

Mvg,
Andy
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 04:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Als die gewoon online te koop staat, zie ik niet in waarom je hem niet zou kunnen draaien.
Daar is vrij weinig leak aan? :P


Waar is ie te koop dan? Wist niet dat ie ergens verkrijgbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 04:20 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Maximumraver schreef:
Als die gewoon online te koop staat, zie ik niet in waarom je hem niet zou kunnen draaien.
Daar is vrij weinig leak aan? :P


Waar is ie te koop dan? Wist niet dat ie ergens verkrijgbaar is.


BuzzLightyear schreef:
Kom op.. Wát is hier nou zo bijzonder aan? :') http://www.dance-tunes.com/home/tune/69 ... iginal-mix


Met 4:48 ga ik er voorzichtig vanuit dat dit een hele versie is, dus tenzij ik iets gemist heb? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 09:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Henk-Jan schreef:
ErikZ schreef:
The Prophet is bezig met Rob Gee in de studio..

Is dat die dude die toen op Sensation Black van 't podium afgeslagen is? xd

Nee, dat was de DJ die mee stond te draaien. Die had zelf dus een hardcore metal band meegenomen en die is inderdaad toen geslagen op het podium.
Rob Gee zelf is zo te zien een hardcore DJ: http://partyflock.nl/artist/2017/archive#archive

Edit: Volgens partyflock heeft de band Kurtis Blow. Dus die zullen wel niet komen ;).


De vechtpartij destijds was tussen een op het podium geklommen feestganger en inderdaad Rob Gee.

De feestganger is met behulp van de bewaking én de volledig groep rondom Rob Gee destijds op schandalige wijze van het podium gevochten.

De hele zaal liet merken dat het optreden destijds ongewenst was, maar ID&T besloot het door te laten gaan.

Dan krijg je dit.

Rob Gee zou nooit meer geboekt moeten worden, of een collab mee gemaakt worden. Persona Non Grata.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 09:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 09:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat zeg ik.

Terwijl die jongen door security aan zijn benen is weggetrokken gaat Rob Gee tegen het hoofd van de jongen schoppen.

Helaas kwamen er niet meer mensen uit de zaal het podium op.

Rob Gee; walgelijk kereltje die je overal de toegang moet weigeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je leest dat een vriend van die Rob Gee 2 jaar eerder doodgestoken is op het podium, dan kun je je een beetje voorstellen dat hij gek wordt. Al valt het niet goed te praten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 10:39 
 
Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
Kom op.. Wát is hier nou zo bijzonder aan? :') http://www.dance-tunes.com/home/tune/69 ... iginal-mix


behhh geen credits

Wist je dat je die credits 'vroeger' nog wel eens kreeg bij je timetable van Q-Dance evenementen? Uit m'n hoofd in ieder geval in 2010.

Goude tijden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap het niet? Welke credits? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Met 4:48 ga ik er voorzichtig vanuit dat dit een hele versie is, dus tenzij ik iets gemist heb? :P


Nope, gemixte versie, net zo lang als die op de Decibel CD.

Qlown schreef:
Ik snap het niet? Welke credits? :huh:


Dance-Tunes Credits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
A documentary film about Headhunterz is in the making.

PLaatje


Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tomorrowland twee weekenden wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 13:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Tomorrowland twee weekenden wordt


Citaat:
'' De festivalorganisatie ontkent niet maar beweert dat “het niet volledig klopt” en wil dinsdag eerst met de buurtbewoners praten.''
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paylogic wordt onderdeel van SFX Entertainment

Paylogic is nu een van de grootste ticketingbedrijven in Nederland en bevindt zich in topposities in diverse markten in andere landen. Vandaag de dag kunnen ze niet alleen investeren in het nemen van de leiding over de ticketing van morgen, ze kunnen onze oplossingen en kantoren in andere markten uitbouwen met de hulp van SFX Entertainment.

SFX nam nog onlangs de organisaties ID&T (van onder andere Mysteryland en Tomorrowland) en i-Motion (van onder andere Nature One en Syndicate) over.

Lees het hele bericht hier: http://www.hardnews.nl/?p=12541
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk gaan de service kosten van 4,25 niet omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Hopelijk gaan de service kosten van 4,25 niet omhoog.

Inderdaad, vind 4.25 al te duur eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Lenny schreef:
Hopelijk gaan de service kosten van 4,25 niet omhoog.

Inderdaad, vind 4.25 al te duur eigenlijk.

Voor de service die je krijgt wel ja. Kunnen ze beter anders noemen. Snap wel dat ze geld moeten verdienen maar nu is t net of je service krijgt....
Vorige  1 ... 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen