Khadber schreef:
Henk-Jan schreef:
ErikZ schreef:
The Prophet is bezig met Rob Gee in de studio..
Is dat die dude die toen op Sensation Black van 't podium afgeslagen is?

Nee, dat was de DJ die mee stond te draaien. Die had zelf dus een hardcore metal band meegenomen en die is inderdaad toen geslagen op het podium.
Rob Gee zelf is zo te zien een hardcore DJ:
http://partyflock.nl/artist/2017/archive#archiveEdit: Volgens partyflock heeft de band Kurtis Blow. Dus die zullen wel niet komen

.
De vechtpartij destijds was tussen een op het podium geklommen feestganger en inderdaad Rob Gee.
De feestganger is met behulp van de bewaking én de volledig groep rondom Rob Gee destijds op schandalige wijze van het podium gevochten.
De hele zaal liet merken dat het optreden destijds ongewenst was, maar ID&T besloot het door te laten gaan.
Dan krijg je dit.
Rob Gee zou nooit meer geboekt moeten worden, of een collab mee gemaakt worden. Persona Non Grata.