Zal potverdomme eens tijd wordenwrote:A2 Allstars - The Resistance gaat free released worden.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ran-D - Fanatics zou ook ooit free gereleased worden (meerdere keren beloofd zelfs), hoe zit het daar mee?wrote:A2 Allstars - The Resistance gaat free released worden.
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Bijna 2 jaar nadat de track gemaakt iswrote:Zal potverdomme eens tijd wordenwrote:A2 Allstars - The Resistance gaat free released worden.
Ze hadden 'm gewoon op Unleashed Once Again moeten gooien ipv de Endymion remix van Bolivia...wrote:Bijna 2 jaar nadat de track gemaakt iswrote:Zal potverdomme eens tijd wordenwrote:A2 Allstars - The Resistance gaat free released worden.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ran-d ging hem re-maken maar is daar weer mme gestopt omdat hij er geen gevoel mee had. Hij gaat het binnenkort weer proberen (25 september)wrote:Ran-D - Fanatics zou ook ooit free gereleased worden (meerdere keren beloofd zelfs), hoe zit het daar mee?wrote:A2 Allstars - The Resistance gaat free released worden.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Waarom re-maken?
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Volgens mij was er ook iets mis / niet tevreden met hoe de track technisch in elkaar zit.wrote:Waarom re-maken?
Hij is natuurlijk ook al een paar jaar oud
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Facebook Jason Payne:
Awesome news today: I am one of the winners of the Gearbox Remix Competition! X-Pander & Raw Manners Ft. Kimiko - From The Underground (Jason Payne Remix) will be released on Gearbox Digital! More info and preview soon!
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Nou daar heb je dus echt geen zak aan
The Prophet is bezig met Rob Gee in de studio..
Last edited by ErikZ on , edited 1 time in total.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Fanatics zou een release krijgen. Hij ou de track in een niuw jasje steken en de oude versie als download beschikbaar stellen voor iedereen die de nieuwe track koopt. Gaat dus niet meer gebeuren, want dat is al langer dan een jaar geleden dat ie dat zei.wrote:Ran-D - Fanatics zou ook ooit free gereleased worden (meerdere keren beloofd zelfs), hoe zit het daar mee?wrote:A2 Allstars - The Resistance gaat free released worden.
Is dat die dude die toen op Sensation Black van 't podium afgeslagen is?wrote:The Prophet is bezig met Rob Gee in de studio..
Nee, dat was de DJ die mee stond te draaien. Die had zelf dus een hardcore metal band meegenomen en die is inderdaad toen geslagen op het podium.wrote:Is dat die dude die toen op Sensation Black van 't podium afgeslagen is?wrote:The Prophet is bezig met Rob Gee in de studio..
Rob Gee zelf is zo te zien een hardcore DJ: http://partyflock.nl/artist/2017/archive#archive
Edit: Volgens partyflock heeft de band Kurtis Blow. Dus die zullen wel niet komen
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Weet je niet eens wie Rob Gee is? Doe je huiswerk 
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Recent nog:
Neophyte, Tieum & Rob GEE - Coming at you strong
Neophyte, Tieum & Rob GEE - Coming at you strong
Rob Gee is een oud Hardcore DJ/Producer/MC, ook bekend met Riot Squad.wrote:Weet je niet eens wie Rob Gee is? Doe je huiswerk
Werkte veel samen met Neophyte. Komt uit Amerika.
Heeft als DJ ook werk gedaan voor/met Slipknot & Korn.
Is toen inderdaad geslagen, maar niet echt raak of hard ofzo, omdat hij een Hardcoremetal band meenam op black, waaronder een member van Slipknot dacht ik. Maar die vent was door de band helemaal lens geslagen
Sorry hoor, zit niet zo in de hc scenewrote:Weet je niet eens wie Rob Gee is? Doe je huiswerk
Naam kwam me bekend voor door dat incident destijds. Is wel een nice filmpje van
Je kent "XTC, you've got what I need" toch wel? 
Tonight on The Magic Show podcast you can enjoy a set by The Geminizers, a resident performance by Sasha F and a guest appearance by Dj Thera ! Only three hours left, don't forget to tune in: http://radio.q-dance.nl/
Volgens mij was het het project juist kwijtgeraakt door computer crash. En hij zou idd een nieuwe maken uiteindelijk, maar nog nooit gezien. Hoeft van mij ook niet meer, zeker Fanatics zijn hedendaagse sounds krijgt.wrote:Fanatics zou een release krijgen. Hij ou de track in een niuw jasje steken en de oude versie als download beschikbaar stellen voor iedereen die de nieuwe track koopt. Gaat dus niet meer gebeuren, want dat is al langer dan een jaar geleden dat ie dat zei.wrote:Ran-D - Fanatics zou ook ooit free gereleased worden (meerdere keren beloofd zelfs), hoe zit het daar mee?wrote:A2 Allstars - The Resistance gaat free released worden.
Dit dus. Ik ga er ook zeker vanuit dat dat het geval is. Met andere woorden, laat die remake maar zitten, anders is het waarschijnlijk pure rape.wrote:Hoeft van mij ook niet meer, zeker Fanatics zijn hedendaagse sounds krijgt.
A
Ik zou er echt grof geld voor neerleggen om de originele versie van Fanatics in mijn bezit te krijgen