Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

https://twitter.com/djrandofficial
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
A2 Allstars - The Resistance gaat free released worden.

Zal potverdomme eens tijd worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 04:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
A2 Allstars - The Resistance gaat free released worden.


Ran-D - Fanatics zou ook ooit free gereleased worden (meerdere keren beloofd zelfs), hoe zit het daar mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 06:22 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
iMark schreef:
A2 Allstars - The Resistance gaat free released worden.

Zal potverdomme eens tijd worden xd


Bijna 2 jaar nadat de track gemaakt is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
The Skribbler schreef:
iMark schreef:
A2 Allstars - The Resistance gaat free released worden.

Zal potverdomme eens tijd worden xd


Bijna 2 jaar nadat de track gemaakt is >.<


Ze hadden 'm gewoon op Unleashed Once Again moeten gooien ipv de Endymion remix van Bolivia...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
iMark schreef:
A2 Allstars - The Resistance gaat free released worden.


Ran-D - Fanatics zou ook ooit free gereleased worden (meerdere keren beloofd zelfs), hoe zit het daar mee?

Ran-d ging hem re-maken maar is daar weer mme gestopt omdat hij er geen gevoel mee had. Hij gaat het binnenkort weer proberen (25 september)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom re-maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 13:38 
 
Hardtraxxer

chicken schreef:
Waarom re-maken?


Volgens mij was er ook iets mis / niet tevreden met hoe de track technisch in elkaar zit.

Hij is natuurlijk ook al een paar jaar oud :P Maar buiten dat wel legendarisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 16:28 
 
Hardtraxx Elite

Facebook Jason Payne:
Citaat:
Awesome news today: I am one of the winners of the Gearbox Remix Competition! X-Pander & Raw Manners Ft. Kimiko - From The Underground (Jason Payne Remix) will be released on Gearbox Digital! More info and preview soon!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 16:41 
 
Hardtraxxer

Interview met Wildstylez en MC Villain bij DreamHack

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou daar heb je dus echt geen zak aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet is bezig met Rob Gee in de studio..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 15:22 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
iMark schreef:
A2 Allstars - The Resistance gaat free released worden.


Ran-D - Fanatics zou ook ooit free gereleased worden (meerdere keren beloofd zelfs), hoe zit het daar mee?


Fanatics zou een release krijgen. Hij ou de track in een niuw jasje steken en de oude versie als download beschikbaar stellen voor iedereen die de nieuwe track koopt. Gaat dus niet meer gebeuren, want dat is al langer dan een jaar geleden dat ie dat zei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
The Prophet is bezig met Rob Gee in de studio..

Is dat die dude die toen op Sensation Black van 't podium afgeslagen is? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
ErikZ schreef:
The Prophet is bezig met Rob Gee in de studio..

Is dat die dude die toen op Sensation Black van 't podium afgeslagen is? xd

Nee, dat was de DJ die mee stond te draaien. Die had zelf dus een hardcore metal band meegenomen en die is inderdaad toen geslagen op het podium.
Rob Gee zelf is zo te zien een hardcore DJ: http://partyflock.nl/artist/2017/archive#archive

Edit: Volgens partyflock heeft de band Kurtis Blow. Dus die zullen wel niet komen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 15:57 
 
Hardtraxx Elite

Weet je niet eens wie Rob Gee is? Doe je huiswerk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Recent nog:
Neophyte, Tieum & Rob GEE - Coming at you strong
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 16:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Weet je niet eens wie Rob Gee is? Doe je huiswerk :P


Rob Gee is een oud Hardcore DJ/Producer/MC, ook bekend met Riot Squad.
Werkte veel samen met Neophyte. Komt uit Amerika.
Heeft als DJ ook werk gedaan voor/met Slipknot & Korn.
Is toen inderdaad geslagen, maar niet echt raak of hard ofzo, omdat hij een Hardcoremetal band meenam op black, waaronder een member van Slipknot dacht ik. Maar die vent was door de band helemaal lens geslagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Weet je niet eens wie Rob Gee is? Doe je huiswerk :P

Sorry hoor, zit niet zo in de hc scene :cool:
Naam kwam me bekend voor door dat incident destijds. Is wel een nice filmpje van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kent "XTC, you've got what I need" toch wel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 18:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Tonight on The Magic Show podcast you can enjoy a set by The Geminizers, a resident performance by Sasha F and a guest appearance by Dj Thera ! Only three hours left, don't forget to tune in: http://radio.q-dance.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Delt-A schreef:
iMark schreef:
A2 Allstars - The Resistance gaat free released worden.


Ran-D - Fanatics zou ook ooit free gereleased worden (meerdere keren beloofd zelfs), hoe zit het daar mee?


Fanatics zou een release krijgen. Hij ou de track in een niuw jasje steken en de oude versie als download beschikbaar stellen voor iedereen die de nieuwe track koopt. Gaat dus niet meer gebeuren, want dat is al langer dan een jaar geleden dat ie dat zei.


Volgens mij was het het project juist kwijtgeraakt door computer crash. En hij zou idd een nieuwe maken uiteindelijk, maar nog nooit gezien. Hoeft van mij ook niet meer, zeker Fanatics zijn hedendaagse sounds krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Hoeft van mij ook niet meer, zeker Fanatics zijn hedendaagse sounds krijgt.

Dit dus. Ik ga er ook zeker vanuit dat dat het geval is. Met andere woorden, laat die remake maar zitten, anders is het waarschijnlijk pure rape.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 21:55 
 

Ik zou er echt grof geld voor neerleggen om de originele versie van Fanatics in mijn bezit te krijgen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Ik zou er echt grof geld voor neerleggen om de originele versie van Fanatics in mijn bezit te krijgen :cry:


Kan geregeld worden, hoeveel bied je?
Vorige  1 ... 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen