Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 02:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
D-Verze?

I lol'd :P
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 06:05 
 
Hardtraxx Newbie

iMark schreef:
Niet verassend, maar HWS28 is uitgesteld naar volgende week.


Dat komt omdat HWS nu op slamfm wordt uitgezonden, en dit het uitzendschema is:

Headhunterz hoor je elke eerste zaterdag van de maand met SLAM!HARDER, Brennan Heart elke tweede zaterdag van de maand, D-Block & S-te-Fan elke derde zaterdag van de maand en Activator elke vierde zaterdag van de maand. Als een maand vijf weekenden bevat (ja dat kan) dan wordt SLAM!HARDER de vijfde zaterdag verzorgd door Mental Theo!
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption:
Vanavond te gast bij E.D.N.E.D. om te praten over Hardstyle, The Spell of Sin, etc!

17.20 uur, @RTVOost.

E.D.N.E.D. staat voor En Dan Nog Even Dit. Praat programma bij RTV Oost.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 13:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thera in de studio met Exit Mind
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hopen op een gunstige datum + locatie voor Tijdmachine. Vet concept in elk geval.


Hopen ook op beter geluid dan de vorige keer :thumbup:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:20 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Radical Redemption:
Vanavond te gast bij E.D.N.E.D. om te praten over Hardstyle, The Spell of Sin, etc!

17.20 uur, @RTVOost.

E.D.N.E.D. staat voor En Dan Nog Even Dit. Praat programma bij RTV Oost.


Is dit live te zien dan?
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, dat is live te zien: http://www.rtvoost.nl/tv/live.aspx
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kakbout schreef:
Ja, dat is live te zien: http://www.rtvoost.nl/tv/live.aspx


Radical geeft wel een heldere uitleg voor mensen die er niet bekend mee zijn, leuk!
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel leuk interview. Ik vind het wel vet dat die kant van de hardstyle ook even belicht wordt. Al is t maar op RTV Oost.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 19:08 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Wel leuk interview. Ik vind het wel vet dat die kant van de hardstyle ook even belicht wordt. Al is t maar op RTV Oost.

Het is een begin :thumbup: komt vast wel vaker
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan ik dat interview ergens terugkijken?
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Kan ik dat interview ergens terugkijken?


ik kijk nu die livestream; en ze zeggen dat het er zo aankomt.

http://www.rtvoost.nl/tv/live.aspx
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=9dfjhpVoSV4#t=125

Avondploeg met The Pitcher & Slim Shore

niet echt een wist je dat, maar in het begin wel een leuk stukje over de carriere van the Pitcher :)

edit: ergerlijk momentje "wat een grote sterren momenteel bij Fusion, Pavo/Code Black/Toneshifterz"

kun je wel weer zien hoe diep ze er in zitten zeg >.<
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 20:39 
 
Hardtraxxer

RTV Oost is dan eigenlijk gewoon een lokale tv zender?
Idd leuk om eens zo iemand aan het woord te laten ipv een headhunterz ofzo :)
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 20:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=9dfjhpVoSV4#t=125

Avondploeg met The Pitcher & Slim Shore

niet echt een wist je dat, maar in het begin wel een leuk stukje over de carriere van the Pitcher :)

edit: ergerlijk momentje "wat een grote sterren momenteel bij Fusion, Pavo/Code Black/Toneshifterz"

kun je wel weer zien hoe diep ze er in zitten zeg >.<

Ook raar dat The Pitcher en Slim Shore hier zelfs niets van zeggen imo.
Nog een (paar) ergerlijk momentje(s) als ze de camera gaan switchen op de beat.. :/
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 21:27 
 

Haha in het begin van dat programma met Radical zegt die vent zo: 'Een zoon die zijn vader laat neerknallen'. Vandaar dat Radical Redemption zovaak van dat soort teksten kiest in tracks.

http://www.rtvoost.nl/tv/uitzending.aspx?uid=310088
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=9dfjhpVoSV4#t=125

edit: ergerlijk momentje "wat een grote sterren momenteel bij Fusion, Pavo/Code Black/Toneshifterz"

kun je wel weer zien hoe diep ze er in zitten zeg >.<


Hij zit gewoon af te lezen wat er op de site van Fusion staat. Dan ligt het evengoed aan de niet geupdate info op de Fusion site :) http://www.fusionbv.com/artists
Bericht Geplaatst op 30 nov 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het een prima interview met RR. En hij geeft tenminste eerlijk toe dat je een hoop centen kan verdienen er mee, een aantal andere artiesten doen soms alsof ze net rond kunnen komen met hun dj carrière.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2013 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat RR daar zit komt vooral omdat z'n moeder bekend is in de regio hoor :P voor die presentatoren is het de zoon van. maar maakt het niet minder vet hoor :D
Bericht Geplaatst op 30 nov 2013 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zatox will make an artist Album in 2014.
He has a lot of tracks finished and some projects at this moment. Who wants to hear it?

Nou. Het zal mij benieuwen wat dat voor eindresultaat op gaat leveren.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2013 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rwd schreef:
Zatox will make an artist Album in 2014.
He has a lot of tracks finished and some projects at this moment. Who wants to hear it?

Nou. Het zal mij benieuwen wat dat voor eindresultaat op gaat leveren.


Troep.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2013 18:47 
 
Hardtraxx Elite

bobvdvalk schreef:
rwd schreef:
Zatox will make an artist Album in 2014.
He has a lot of tracks finished and some projects at this moment. Who wants to hear it?

Nou. Het zal mij benieuwen wat dat voor eindresultaat op gaat leveren.


Troep.


That's the spirit, you go girl!
Bericht Geplaatst op 30 nov 2013 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
bobvdvalk schreef:
rwd schreef:
Zatox will make an artist Album in 2014.
He has a lot of tracks finished and some projects at this moment. Who wants to hear it?

Nou. Het zal mij benieuwen wat dat voor eindresultaat op gaat leveren.


Troep.


That's the spirit, you go girl!


:kiss2:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2013 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

A2 Allstars - The Resistance gaat free released worden.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
A2 Allstars - The Resistance gaat free released worden.


Bron? Datum ?
Vorige  1 ... 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen