Sound Rusherz of Energyzed maken miss wel kans. Zit iig een Z in.wrote:Zijn er nog artiesten met een A die geen label hebben?*SHORT NEWS*:
Scantraxx will sign a new artist soon!
Stay tuned for more information!
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Energyzed heb denk ik het meeste kanswrote:Sound Rusherz of Energyzed maken miss wel kans. Zit iig een Z in.wrote:Zijn er nog artiesten met een A die geen label hebben?*SHORT NEWS*:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Noisecontrollerzwrote:Sound Rusherz of Energyzed maken miss wel kans. Zit iig een Z in.wrote:Zijn er nog artiesten met een A die geen label hebben?*SHORT NEWS*:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
The Venator?wrote:Authentic?
S
Noisecult?wrote:*SHORT NEWS*:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
S
HAHAHA!!1! JAA MAN PITHUNE !!111!!!!! HAHAHAwrote:Pithune.
Leuk in elkaar gezet! Vind alleen de "achtergrond" muziek iets te aanwezig als iemand aan het praten is.wrote:View on YouTube
Ben benieuwdDe Tijdmachine
De stilte voor de storm
De Tijdmachine:
"De stilte voor de storm"
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Over dat scantraxx verhaal.
Laat Festuca maar naar Scantraxx gaan. Hij is ook al bij dat nieuwe boekingsmaatschappij gekomen. Mij zou het niet verbazen.
Laat Festuca maar naar Scantraxx gaan. Hij is ook al bij dat nieuwe boekingsmaatschappij gekomen. Mij zou het niet verbazen.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Was al bang dat we niks meer van dat concept zouden horen. Ben benieuwd!wrote:De Tijdmachine:
Hopen op een gunstige datum + locatie voor Tijdmachine. Vet concept in elk geval.
Hopen dat het vroeg in januari is, anders kan ik er niet bij zijn
C
Hardtraxxer
323 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Waarom zou dat op dat papier staan?wrote:Net of welke artiest daar dan ook van plan was om die te draaien.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Omdat Deepack hun jubileum kwam vieren op het einde met The Prophecy.
The Pitcher zit bij de avondploeg van 22:30 tot 23:00 vanavond (donderdag that is).
& Slim Shore ookwrote:The Pitcher zit bij de avondploeg van 22:30 tot 23:00 vanavond (donderdag that is).
Mijn stem gaat uit naar Energyzed, want ze hebben nog een bak met platen klaar liggen, plus dat ze vriendjes zijn met Atmozfearswrote:*SHORT NEWS*:
S
wrote:De Tijdmachine: