Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 17:50 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Citaat:
*SHORT NEWS*:

Scantraxx will sign a new artist soon!

Stay tuned for more information!

Zijn er nog artiesten met een A die geen label hebben?


Sound Rusherz of Energyzed maken miss wel kans. Zit iig een Z in.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 17:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
wootum schreef:
Citaat:
*SHORT NEWS*:

Scantraxx will sign a new artist soon!

Stay tuned for more information!

Zijn er nog artiesten met een A die geen label hebben?


Sound Rusherz of Energyzed maken miss wel kans. Zit iig een Z in.


Energyzed heb denk ik het meeste kans :P
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
wootum schreef:
Citaat:
*SHORT NEWS*:

Scantraxx will sign a new artist soon!

Stay tuned for more information!

Zijn er nog artiesten met een A die geen label hebben?


Sound Rusherz of Energyzed maken miss wel kans. Zit iig een Z in.

Noisecontrollerz
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Authentic?
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 19:26 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Authentic?

The Venator?
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Verze?
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 19:53 
 

wootum schreef:
Citaat:
*SHORT NEWS*:

Scantraxx will sign a new artist soon!

Stay tuned for more information!


Noisecult?
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 21:08 
 

Gangsterdwerg schreef:
Pithune.

HAHAHA!!1! JAA MAN PITHUNE !!111!!!!! HAHAHA
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:

Leuk in elkaar gezet! Vind alleen de "achtergrond" muziek iets te aanwezig als iemand aan het praten is.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha Padaro is gewoon fucking awesome xd
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De Tijdmachine
De stilte voor de storm

Ben benieuwd ^^
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Tijdmachine:
"De stilte voor de storm"
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Over dat scantraxx verhaal.
Laat Festuca maar naar Scantraxx gaan. Hij is ook al bij dat nieuwe boekingsmaatschappij gekomen. Mij zou het niet verbazen.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
De Tijdmachine:
"De stilte voor de storm"

Was al bang dat we niks meer van dat concept zouden horen. Ben benieuwd!
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 22:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopen op een gunstige datum + locatie voor Tijdmachine. Vet concept in elk geval.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 22:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hopen dat het vroeg in januari is, anders kan ik er niet bij zijn
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 22:53 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Net of welke artiest daar dan ook van plan was om die te draaien.

Waarom zou dat op dat papier staan?
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Omdat Deepack hun jubileum kwam vieren op het einde met The Prophecy.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Pitcher zit bij de avondploeg van 22:30 tot 23:00 vanavond (donderdag that is).
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
The Pitcher zit bij de avondploeg van 22:30 tot 23:00 vanavond (donderdag that is).

& Slim Shore ook
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Citaat:
*SHORT NEWS*:

Scantraxx will sign a new artist soon!

Stay tuned for more information!


Mijn stem gaat uit naar Energyzed, want ze hebben nog een bak met platen klaar liggen, plus dat ze vriendjes zijn met Atmozfears :P
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 01:06 
 

Leonidas schreef:
De Tijdmachine:
"De stilte voor de storm"


:loving:
Vorige  1 ... 1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen