Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1945, 1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Niet verassend, maar HWS28 is uitgesteld naar volgende week.


wou het net posten, hier het bericht:

Headhunterz
Due to a conflicting tour schedule, ‪#‎HWS28‬ will be released on Friday December 6th, 15.00 (CET).
Do you still want to get in the ‪#‎HWS‬ mood? Re-listen all the previous HWS episodes wherever you are and enjoy it to the max! http://hhz.dj/HWS-LIST

ik lig er niet wakker van, maar is tegenwoordig bijna standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Niet verassend, maar HWS28 is uitgesteld naar volgende week.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Plan het dan voortaan gewoon de eerste vrijdag van een maand in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unleashed schreef:
Plan het dan voortaan gewoon de eerste vrijdag van een maand in :P


Dan wordt het de tweede week van de maand, zo gaan dat soort dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 23:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Unleashed schreef:
Plan het dan voortaan gewoon de eerste vrijdag van een maand in :P


Dan wordt het de tweede week van de maand, zo gaan dat soort dingen.

Wat nu keer op keer voorkomt kan anders ook echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 00:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje amateuristisch inderdaad :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht die vent eens bij de Tv flikken, als je dan de deadline niet haalt dan word je gewoon op staande voet ontslagen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unleashed schreef:
amateuristisch inderdaad :$

Hoeveelste keer is dit al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 03:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
Qlimax DJ booth:

Afbeelding


Nou wauw, met alle respect, maar is dit een wist-je-datje die zo boeiend is dat je die hier moet plaatsen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 08:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Please don't play The Prophecy.


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Citaat:
Please don't play The Prophecy.


:P

Haha heerlijk idd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 10:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Net of welke artiest daar dan ook van plan was om die te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Net of welke artiest daar dan ook van plan was om die te draaien.

Dat dacht ik ook al xd .
Heeeeel misschien Max Enforcer dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
wootum schreef:
Net of welke artiest daar dan ook van plan was om die te draaien.

Dat dacht ik ook al xd .
Heeeeel misschien Max Enforcer dan.


Die al helemaal niet, die is volgens mij alles wat er voor 2010 gebeurd is helemaal vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Niet verassend, maar HWS28 is uitgesteld naar volgende week.

Snap echt niet hoe hij dit iedere keer voor elkaar krijgt. Echt niet.
Hij heeft het druk? Armin van Buuren kan ook iedere week een radioshow verzorgen die nota bene 2x zo lang duurt, je gaat mij niet vertellen dat Armin het rustig heeft. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 12:40 
 
Artiest

Fusionmania schreef:
Mocht die vent eens bij de Tv flikken, als je dan de deadline niet haalt dan word je gewoon op staande voet ontslagen >.<


Volgens mij heeft hij een maandelijk podcast? Die deadline leg jij hier volgens mij neer, niet hij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij werd ons beloofd dat HWS altijd de laatste vrijdag van de maand online zou komen (Correct me if I'm wrong), dus dan legt Heady zelf de deadline neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter stopt hij gewoon met die podcast. Volgens mij heeft hij er zelf ook geen zin meer in. Dan kun je er beter mee stoppen. Daarnaast zijn de lijstjes ook steeds minder interessant. Al is dat natuurlijk een mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Henk-Jan schreef:
wootum schreef:
Net of welke artiest daar dan ook van plan was om die te draaien.

Dat dacht ik ook al xd .
Heeeeel misschien Max Enforcer dan.


Die al helemaal niet, die is volgens mij alles wat er voor 2010 gebeurd is helemaal vergeten.

Waarom draait ie Back Again dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha oké hij draait af en toe een oude track, geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Haha oké hij draait af en toe een oude track, geweldig.

Gvd daar gaat het helemaal niet om xd . Gaat om de kans dat hij misschien The Prophecy zou kunnen draaien.

Maarja whatever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

Timothy ‏@timvandestadt
Citaat:
Working on this track w/ @popr3b3l. Very euphoric, making good progress :-)

Ik vrees voor de vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 17:01 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
Timothy ‏@timvandestadt
Citaat:
Working on this track w/ @popr3b3l. Very euphoric, making good progress :-)

Ik vrees voor de vocals.


Jammer, was blij dat ik al een tijdje niets van popr3b3l gehoord had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 17:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
*SHORT NEWS*:

Scantraxx will sign a new artist soon!

Stay tuned for more information!

Zijn er nog artiesten met een A die geen label hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 17:45 
 
Artiest

Citaat:
QULT
Four of our favorite artists jammed the QULT sound into a new EP on Q-dance Records!

Listen to previews of QULT EP2 here:
https://soundcloud.com/qlubunderground/ ... ember-on-q

Available on all major download stores next monday!
Vorige  1 ... 1945, 1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen