Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1944, 1945, 1946, 1947, 1948, 1949, 1950 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project One was een live act... Forbidden blabla
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Project One was een live act... Forbidden blabla

ja dus? je bent dan toch alsnog een duo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Basshunterzz schreef:
DolleTraktor schreef:
Laat Q nog een feest organiseren ter ere van Noisecontrollers om het echt helemaal af te sluiten.
Zou ook nog wel tof zijn als ze een album uitbrengen


Waarom moet Q-Dance dat doen? Er zijn zat andere organisaties die dat ook kunnen

X-Qlusive Reunion. En dan alle duo's enzo die uit elkaar zijn gegaan in de loop der jaren. :P
Brennan & Heart
Beat Providers
Noisecontrollers
Toneshifterz
Bioweapon
Catatonic Overload


Dat zou eigenlijk best wel dik zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hard Bass: The Label Edition

A2 Records
Fusion
Minus Is More
Theracords

Als iemand van b2s nadere toelichting wenst ben ik te bereiken via email.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hard Bass: The Label Edition

A2 Records
Fusion
Minus Is More
Theracords

Als iemand van b2s nadere toelichting wenst ben ik te bereiken via email.

Dit is het wist je dat topic he, niet het welke line up blablabla-topic. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 18:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Niet echt een idee waar ik dit moet plaatsen. Maar mochten er mensen zijn die het wat interesseert, ik schrijf de komende tijd elke dag een review over een track uit de voor mij top40 beste tracks van 2013. Ik ben momenteel bij nummer 36 en op 31 december zal de nu nog onbekende nummer 1 worden gereviewd. Gezien niet alle tracks even bekend zijn heb ik de nummers voorzien van youtube links.
http://chapter-3.net/top40.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Niet echt een idee waar ik dit moet plaatsen. Maar mochten er mensen zijn die het wat interesseert, ik schrijf de komende tijd elke dag een review over een track uit de voor mij top40 beste tracks van 2013. Ik ben momenteel bij nummer 36 en op 31 december zal de nu nog onbekende nummer 1 worden gereviewd. Gezien niet alle tracks even bekend zijn heb ik de nummers voorzien van youtube links.
http://chapter-3.net/top40.php


Nice, ik ga het bijhouden om te lezen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Niet echt een idee waar ik dit moet plaatsen. Maar mochten er mensen zijn die het wat interesseert, ik schrijf de komende tijd elke dag een review over een track uit de voor mij top40 beste tracks van 2013. Ik ben momenteel bij nummer 36 en op 31 december zal de nu nog onbekende nummer 1 worden gereviewd. Gezien niet alle tracks even bekend zijn heb ik de nummers voorzien van youtube links.
http://chapter-3.net/top40.php


Ga het zeker bijhouden. Is er ook de mogelijkheid je gegeven cijfer weer te geven op de site?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 19:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Lyst schreef:
Niet echt een idee waar ik dit moet plaatsen. Maar mochten er mensen zijn die het wat interesseert, ik schrijf de komende tijd elke dag een review over een track uit de voor mij top40 beste tracks van 2013. Ik ben momenteel bij nummer 36 en op 31 december zal de nu nog onbekende nummer 1 worden gereviewd. Gezien niet alle tracks even bekend zijn heb ik de nummers voorzien van youtube links.
http://chapter-3.net/top40.php


Ga het zeker bijhouden. Is er ook de mogelijkheid je gegeven cijfer weer te geven op de site?

Heb ze toegevoegd, maar het zit allemaal wel dicht op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Vanaf 20.00 een Q&A op Twitter met Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks for listening to our Theracords Radio Show at Q-dance Radio!

Full tracklist:

Classic Of The Month:
01. Noisecontrollers - (We Are The) Noisecontrollers

Theracords Guestmix: Exit Mind
02. SweClubberz - Reunion
03. The Vision - Evil Is Near (Exit Mind & Zirkum Remix)
04. Noisecontrollers - Astral
05. Dj Thera - Boom Bashing
06. Tartaros - Takin' Shots
07. Degos & Re-Done - Represent WATT
08. Noisecontrollers - Sanctus
09. Exit Mind & Zirkum - The Black Temple
10. Prefix & Density vs Blackburn - The Future
11. DJ Thera - Stash
12. Wavolizer - Democracy

Theracords Brand New 5 - Mixed by Dj Thera
13. Blackburn - Unstoppable
14. Dj Thera - The Gate
15. Phrantic - Awakening
16. Delete - Ghetto
17. Deetox ft MC Nolz - Trigger

Outside The Box Of The Month:
18. Wavolizer - Undetected

Download will be available THURSDAY on our Youtube Channel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Frontliner wil een Q&A gaan doen op Reddit. Hardtraxx wakker worden, nu moet je toeslaan en contact opnemen met Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Niet echt een idee waar ik dit moet plaatsen. Maar mochten er mensen zijn die het wat interesseert, ik schrijf de komende tijd elke dag een review over een track uit de voor mij top40 beste tracks van 2013. Ik ben momenteel bij nummer 36 en op 31 december zal de nu nog onbekende nummer 1 worden gereviewd. Gezien niet alle tracks even bekend zijn heb ik de nummers voorzien van youtube links.
http://chapter-3.net/top40.php

Bookmarked. Leuk dat het niet alleen hardstyle is, ik zoek de laatste tijd ook vaker wat ambient op voor de afwisseling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

@StephanieDeejay:
Citaat:
a new bootleg is ready for you! I'm gonna play it for the first time on Stephanie's Pink Beats #5, on air next tuesday on #QDRadio
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg leuk idee, Kevin :) Je omschrijft zowel Sangri-La als Undiscovered echt precies zoals ik ze ervaar :$ Ik ga de lijst volgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Audiofreq bij Digital Punk in de studio zit

http://instagram.com/p/hNpStLGLEd/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

... Noisecontrollers in principe het Q-Base 2012 anthem zouden maken maar hem afgezegd hadden?
Citaat:
Kim Lund
Where did you get your inspiration for 'Symbols'?

Frontliner
From a phone call 'Noisecontrollers cancelled the anthem, we have 2 weeks, do you want to do it?" SO i did! The vocals came from Q dance and V for Vendetta
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft wel een heerlijke track opgeleverd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Niet echt een idee waar ik dit moet plaatsen. Maar mochten er mensen zijn die het wat interesseert, ik schrijf de komende tijd elke dag een review over een track uit de voor mij top40 beste tracks van 2013. Ik ben momenteel bij nummer 36 en op 31 december zal de nu nog onbekende nummer 1 worden gereviewd. Gezien niet alle tracks even bekend zijn heb ik de nummers voorzien van youtube links.
http://chapter-3.net/top40.php

Tof! ga ik ook bijhouden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch opvallend dat je aan een jaarlijst begint terwijl we nog niet in december zijn, en jij bijvoorbeeld het Cubic Nomad album niet hebt mee kunnen nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 13:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er staan ook unreleased tracks in. Hiervan zijn goede kwaliteit volledige previews beschikbaar en de releasedatum is al bekend (dus nog in 2013). De enige tracks die ik zal missen zijn de tracks die nog in 2013 gereleased worden, maar nu nog niet aangekondigd zijn. So be it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 13:40 
 
Hardtraxxer

Zatox en Villain zijn samen bezig aan een track
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 20:41 
 
Hardtraxxer

Frontliner weer een livestream aan het doen is.
Nieuwe track klinkt weer een beetje als de oude frontliner voor zover ik het kan horen door de slechte stream. Armin van Buuren - Shiverz remix is het
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

Niet verassend, maar HWS28 is uitgesteld naar volgende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Niet verassend, maar HWS28 is uitgesteld naar volgende week.


hij zal het ook weer eens niet te druk hebben. #usual
Ben wel benieuwd hoe hij dit met slam harder gaat doen dan?
Zou dit dan 7 december komen? Dag na de release? (want hij doet het de eerste zaterdag)
Vorige  1 ... 1944, 1945, 1946, 1947, 1948, 1949, 1950 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen