Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1943, 1944, 1945, 1946, 1947, 1948, 1949 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headliner was een sub-agency van Platinum toch? Met de namen die ik voorbij zag komen wordt dat toch wel een angstaanjagend grote speler, grenzend aan een monopoliepositie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Fusion schreef:
Let the twisting synths, stomping kicks, and vocal stutters send you into a jumping frenzy. It’s time to get up, and get loud! http://fusionr.ec/release201
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon de release van Get Up! ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Eens kijken wie er hapt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chain Reaction:
Citaat:
Yes.....I am working on a collab with Mister Radical Redemption himself!
Some serious rough shit is coming your way
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wordt?


Te snel gelezen, en Wout was er ook weer vroeg bij :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 17:04 
 
Hardtraxx Elite

HardstyleForEvah schreef:
Lyst schreef:
Wordt?


Ja, dit klopt gewoon hoor :P.

Volgens mij begrijp jij het niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Lyst schreef:
Wordt?


Ja, dit klopt gewoon hoor :P.

Volgens mij begrijp jij het niet...


Nadat ik de zin heb teruggelezen weet ik haast wel zeker dat ik Lyst zijn post verkeerd begreep :$.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The new edition of Hardshock Festival will take place on April 19, 2014.

There will be NO Raw/Hardstyle area anymore. It will be replaced with a Drum 'n' Bass/Crossbreed area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wordt?

Zolang er nog grote artiesten zijn die bij andere agencies zitten (de MiM artiesten bijvoorbeeld), wil ik nog niet van een monopolie spreken. Maar erg dichtbij komt het wel inderdaad.

chas1n schreef:
The new edition of Hardshock Festival will take place on April 19, 2014.

There will be NO Raw/Hardstyle area anymore. It will be replaced with a Drum 'n' Bass/Crossbreed area.

Nice nice. Nu hopen dat ik dit jaar een keer kan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 18:24 
 
Hardtraxx Elite

Wist je dat Noisecontrollers al 9 tba's hebben laten horen, 2 remixes en vele edits? En dat ze Bass Modulators gevraagd hebben? En dan hebben ze ook nog 'Scared'. Om het er maar even uit te gooien, ik denk dat er een nieuwe NC album aankomt of ligt dat aan mij? Na Qlimax is dat toch een soort natte droom geworden :thumbsup: Heerlijke nieuwe fijne tracks!!

Wat me trouwens opviel aan de nieuwe tracks was dat er veel dub in voor kwam. Zou dat dan Arjans werk zijn? Gewoon even een vraagje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 18:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thera
Citaat:
Tomorrow a completely fresh episode of the Theracords Radio Show at Q-dance Radio!

Theme: BRAND NEW

Guestmix by our BRAND NEW Theracords artist: Exit Mind
No Theracords Top 5 but a BRAND NEW 5! Mixed by Dj Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 18:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
The new edition of Hardshock Festival will take place on April 19, 2014.

There will be NO Raw/Hardstyle area anymore. It will be replaced with a Drum 'n' Bass/Crossbreed area.

Hihi da's mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 18:33 
 
Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
Wist je dat Noisecontrollers al 9 tba's hebben laten horen, 2 remixes en vele edits? En dat ze Bass Modulators gevraagd hebben? En dan hebben ze ook nog 'Scared'. Om het er maar even uit te gooien, ik denk dat er een nieuwe NC album aankomt of ligt dat aan mij? Na Qlimax is dat toch een soort natte droom geworden :thumbsup: Heerlijke nieuwe fijne tracks!!

Wat me trouwens opviel aan de nieuwe tracks was dat er veel dub in voor kwam. Zou dat dan Arjans werk zijn? Gewoon even een vraagje.

Die collab met Waverider kan er ook nog op komen, en ze hadden nog 2 tba's van defqon toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
No Theracords Top 5 but a BRAND NEW 5! Mixed by Dj Thera

Interessant ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:03 
 
Hardtraxx Elite

hotymoty schreef:
jambekkie schreef:
Wist je dat Noisecontrollers al 9 tba's hebben laten horen, 2 remixes en vele edits? En dat ze Bass Modulators gevraagd hebben? En dan hebben ze ook nog 'Scared'. Om het er maar even uit te gooien, ik denk dat er een nieuwe NC album aankomt of ligt dat aan mij? Na Qlimax is dat toch een soort natte droom geworden :thumbsup: Heerlijke nieuwe fijne tracks!!

Wat me trouwens opviel aan de nieuwe tracks was dat er veel dub in voor kwam. Zou dat dan Arjans werk zijn? Gewoon even een vraagje.

Die collab met Waverider kan er ook nog op komen, en ze hadden nog 2 tba's van defqon toch?



Ohja, die inderdaad ook nog! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

viel wel mee met dub ze gaan eerder de hardere kant op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laat maar komen die Noisecontrollers platen, alhoewel ik niet denk dat er nog gereleased gaat worden dit jaar, altijd jammer dat hun zolang moeten wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:41 
 
Hardtraxx Elite

Wildstylerz schreef:
viel wel mee met dub ze gaan eerder de hardere kant op...


Jaa dat ook, veel meer hardere tracks naast hele zweverige tracks. Maar ook weer een aantal keer dub elementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opgeruimd. Hoorde hier niet :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 10:32 
 
Hardtraxxer

Laat Q nog een feest organiseren ter ere van Noisecontrollers om het echt helemaal af te sluiten.
Zou ook nog wel tof zijn als ze een album uitbrengen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

DolleTraktor schreef:
Laat Q nog een feest organiseren ter ere van Noisecontrollers om het echt helemaal af te sluiten.
Zou ook nog wel tof zijn als ze een album uitbrengen


Waarom moet Q-Dance dat doen? Er zijn zat andere organisaties die dat ook kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
DolleTraktor schreef:
Laat Q nog een feest organiseren ter ere van Noisecontrollers om het echt helemaal af te sluiten.
Zou ook nog wel tof zijn als ze een album uitbrengen


Waarom moet Q-Dance dat doen? Er zijn zat andere organisaties die dat ook kunnen

X-Qlusive Reunion. En dan alle duo's enzo die uit elkaar zijn gegaan in de loop der jaren. :P
Brennan & Heart
Beat Providers
Noisecontrollers
Toneshifterz
Bioweapon
Catatonic Overload
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Basshunterzz schreef:
DolleTraktor schreef:
Laat Q nog een feest organiseren ter ere van Noisecontrollers om het echt helemaal af te sluiten.
Zou ook nog wel tof zijn als ze een album uitbrengen


Waarom moet Q-Dance dat doen? Er zijn zat andere organisaties die dat ook kunnen

X-Qlusive Reunion. En dan alle duo's enzo die uit elkaar zijn gegaan in de loop der jaren. :P
Brennan & Heart
Beat Providers
Noisecontrollers
Toneshifterz
Bioweapon
Catatonic Overload
Project One
Vorige  1 ... 1943, 1944, 1945, 1946, 1947, 1948, 1949 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen