Headliner was een sub-agency van Platinum toch? Met de namen die ik voorbij zag komen wordt dat toch wel een angstaanjagend grote speler, grenzend aan een monopoliepositie...
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
wrote:Let the twisting synths, stomping kicks, and vocal stutters send you into a jumping frenzy. It’s time to get up, and get loud! http://fusionr.ec/release201
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Gewoon de release van Get Up! ? 
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Eens kijken wie er hapt 
Chain Reaction:
Yes.....I am working on a collab with Mister Radical Redemption himself!
Some serious rough shit is coming your way
Te snel gelezen, en Wout was er ook weer vroeg bijwrote:Wordt?
Last edited by Peperkoek on , edited 1 time in total.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Volgens mij begrijp jij het niet...wrote:Ja, dit klopt gewoon hoorwrote:Wordt?.
Nadat ik de zin heb teruggelezen weet ik haast wel zeker dat ik Lyst zijn post verkeerd begreepwrote:Volgens mij begrijp jij het niet...wrote:Ja, dit klopt gewoon hoorwrote:Wordt?.
The new edition of Hardshock Festival will take place on April 19, 2014.
There will be NO Raw/Hardstyle area anymore. It will be replaced with a Drum 'n' Bass/Crossbreed area.
There will be NO Raw/Hardstyle area anymore. It will be replaced with a Drum 'n' Bass/Crossbreed area.
Zolang er nog grote artiesten zijn die bij andere agencies zitten (de MiM artiesten bijvoorbeeld), wil ik nog niet van een monopolie spreken. Maar erg dichtbij komt het wel inderdaad.wrote:Wordt?
Nice nice. Nu hopen dat ik dit jaar een keer kanwrote:The new edition of Hardshock Festival will take place on April 19, 2014.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Wist je dat Noisecontrollers al 9 tba's hebben laten horen, 2 remixes en vele edits? En dat ze Bass Modulators gevraagd hebben? En dan hebben ze ook nog 'Scared'. Om het er maar even uit te gooien, ik denk dat er een nieuwe NC album aankomt of ligt dat aan mij? Na Qlimax is dat toch een soort natte droom geworden
Heerlijke nieuwe fijne tracks!!
Wat me trouwens opviel aan de nieuwe tracks was dat er veel dub in voor kwam. Zou dat dan Arjans werk zijn? Gewoon even een vraagje.
Wat me trouwens opviel aan de nieuwe tracks was dat er veel dub in voor kwam. Zou dat dan Arjans werk zijn? Gewoon even een vraagje.
Thera
Tomorrow a completely fresh episode of the Theracords Radio Show at Q-dance Radio!
Theme: BRAND NEW
Guestmix by our BRAND NEW Theracords artist: Exit Mind
No Theracords Top 5 but a BRAND NEW 5! Mixed by Dj Thera
Hihi da's mooiwrote:The new edition of Hardshock Festival will take place on April 19, 2014.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Die collab met Waverider kan er ook nog op komen, en ze hadden nog 2 tba's van defqon toch?wrote:Wist je dat Noisecontrollers al 9 tba's hebben laten horen, 2 remixes en vele edits? En dat ze Bass Modulators gevraagd hebben? En dan hebben ze ook nog 'Scared'. Om het er maar even uit te gooien, ik denk dat er een nieuwe NC album aankomt of ligt dat aan mij? Na Qlimax is dat toch een soort natte droom gewordenHeerlijke nieuwe fijne tracks!!
Interessantwrote: No Theracords Top 5 but a BRAND NEW 5! Mixed by Dj Thera
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
wrote:Die collab met Waverider kan er ook nog op komen, en ze hadden nog 2 tba's van defqon toch?wrote:Wist je dat Noisecontrollers al 9 tba's hebben laten horen, 2 remixes en vele edits? En dat ze Bass Modulators gevraagd hebben? En dan hebben ze ook nog 'Scared'. Om het er maar even uit te gooien, ik denk dat er een nieuwe NC album aankomt of ligt dat aan mij? Na Qlimax is dat toch een soort natte droom gewordenHeerlijke nieuwe fijne tracks!!
Ohja, die inderdaad ook nog!
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
viel wel mee met dub ze gaan eerder de hardere kant op...
Laat maar komen die Noisecontrollers platen, alhoewel ik niet denk dat er nog gereleased gaat worden dit jaar, altijd jammer dat hun zolang moeten wachten
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
Jaa dat ook, veel meer hardere tracks naast hele zweverige tracks. Maar ook weer een aantal keer dub elementen.wrote:viel wel mee met dub ze gaan eerder de hardere kant op...
D
Hardtraxxer
80 posts member since 2013
last seen Mar 2016
Laat Q nog een feest organiseren ter ere van Noisecontrollers om het echt helemaal af te sluiten.
Zou ook nog wel tof zijn als ze een album uitbrengen
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 23 days ago
Waarom moet Q-Dance dat doen? Er zijn zat andere organisaties die dat ook kunnenwrote:Laat Q nog een feest organiseren ter ere van Noisecontrollers om het echt helemaal af te sluiten.
X-Qlusive Reunion. En dan alle duo's enzo die uit elkaar zijn gegaan in de loop der jaren.wrote:Waarom moet Q-Dance dat doen? Er zijn zat andere organisaties die dat ook kunnenwrote:Laat Q nog een feest organiseren ter ere van Noisecontrollers om het echt helemaal af te sluiten.
Brennan & Heart
Beat Providers
Noisecontrollers
Toneshifterz
Bioweapon
Catatonic Overload
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
wrote:X-Qlusive Reunion. En dan alle duo's enzo die uit elkaar zijn gegaan in de loop der jaren.wrote:Waarom moet Q-Dance dat doen? Er zijn zat andere organisaties die dat ook kunnenwrote:Laat Q nog een feest organiseren ter ere van Noisecontrollers om het echt helemaal af te sluiten.
Zou ook nog wel tof zijn als ze een album uitbrengen![]()
Brennan & Heart
Beat Providers
Noisecontrollers
Toneshifterz
Bioweapon
Catatonic Overload
Project One