Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1942, 1943, 1944, 1945, 1946, 1947, 1948 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gunz for hire heeft een nieuwe track gemaakt speciaal voor Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 13:34 
 

Oranje schreef:
Gunz for hire heeft een nieuwe track gemaakt speciaal voor Qlimax

Zoiets heet t anthem. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neilio
Citaat:
Making great progress with the Rebourne collab! Turning out to be a very euphoric and emotional track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien heb ik dit gemist, maar het viel me net op.
Er is een nieuwe artist agency die nu naast Platinum lijkt te staan: Headliner Entertainment.
Belangrijkste artiesten daar zijn Frontliner & Psyko Punkz die gemanaged worden vanaf daar.
Ook staan er bij "next in line" (aan het email adres bookings te zien) oa Atmozfears, Audiotricz, Exit Mind, Festuca, Geck-o en wat anderen.
http://www.headliner-entertainment.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Misschien heb ik dit gemist, maar het viel me net op.
Er is een nieuwe artist agency die nu naast Platinum lijkt te staan: Headliner Entertainment.
Belangrijkste artiesten daar zijn Frontliner & Psyko Punkz die gemanaged worden vanaf daar.
Ook staan er bij "next in line" (aan het email adres bookings te zien) oa Atmozfears, Audiotricz, Exit Mind, Festuca, Geck-o en wat anderen.
http://www.headliner-entertainment.com/


Klopt, dit is het zusje van Platinum :) Ik hoorde het gister ook toevallig van Thera. Hiermee worden er als het waren 'Headliners' geboekt voor o.a Q events
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Oranje schreef:
Gunz for hire heeft een nieuwe track gemaakt speciaal voor Qlimax

Zoiets heet t anthem. :P

Niet alle tracks die ze speciaal voor een event maken zijn anthems he... Hoeveel anthems heeft een feest als Knock Out dan wel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

Vandaar dat Festuca ineens allemaal grote boekingen krijgt terwijl hij niet bij een professioneel label zit.

-------

Psyko Punkz zijn bezig met hun eigen label op te richten.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1380619
Vanaf 01.00 ongeveer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Oranje schreef:
Gunz for hire heeft een nieuwe track gemaakt speciaal voor Qlimax

Zoiets heet t anthem. :P


Uh nee ik zeg toch nieuwe? Haha. En volgens mij is het anthem de 11e al gereleased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Zatox:
So tonight I'm gonna play some exclusive new tracks for u guys ... I give u already the titles .. Here u go : Zatox - Red Alert Zatox & Kronos-Kiss My Ass Zatox Feat. Ellie - Illuminate TnT & Zatox - Intesity I WISH U A GREAT QLIMAX!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oranje schreef:
Gunz for hire heeft een nieuwe track gemaakt speciaal voor Qlimax


iMark schreef:
Zatox:
So tonight I'm gonna play some exclusive new tracks for u guys ... I give u already the titles .. Here u go : Zatox - Red Alert Zatox & Kronos-Kiss My Ass Zatox Feat. Ellie - Illuminate TnT & Zatox - Intesity I WISH U A GREAT QLIMAX!!


Ook Frequencerz & Alpha2 hebben een nieuwe track die zal worden gedraaid, genaamd Voice of Gaia (Bron Alpha2 / Freqz Facebook)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 01:35 
 
Hardtraxx Veteran

Bass Modulators ‏@BassModulators
Citaat:
We have to .......!! #remix


Faster 'n Further :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 02:14 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Bass Modulators ‏@BassModulators
Citaat:
We have to .......!! #remix


Faster 'n Further :P


Klopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 03:15 
 
Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
Wildstylez

Citaat:
Working on a 'Monsterous' remix for Qlimax!
Can't wait till Saturday.
#Qlimax #Remix #Monster


Eminem & Rihanna - The Monster?

Oh god no. :/


Het is inderdaad een edit van Monstah geworden met vocals van Rihanna. xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 05:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Maximize schreef:
Wildstylez

Citaat:
Working on a 'Monsterous' remix for Qlimax!
Can't wait till Saturday.
#Qlimax #Remix #Monster


Eminem & Rihanna - The Monster?

Oh god no. :/


Het is inderdaad een edit van Monstah geworden met vocals van Rihanna. xd xd


gvd wat slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

... Armin van Buuren tijdens Armin Only de Zatox & The R3belz versie van 'Brute' heeft gedraaid?
Best grappig aangezien hij het eerst in de zeik nam samen met Ferry :P

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1380655
@ 47:58
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wildstylez is (als 't goed is) ook weer bezig met een track met Niels geuzebroek.. of was dat al bekend? :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 16:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Wildstylez is (als 't goed is) ook weer bezig met een track met Niels geuzebroek.. of was dat al bekend? :sleep:

2 pagina's terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 17:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zatox komt in 2014 met een album geeft hij aan in een interview op Q-Dance Radio tijdens Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Zatox komt in 2014 met een album geeft hij aan in een interview op Q-Dance Radio tijdens Qlimax.

Oh god... Hopelijk doet hij iets aan die verschrikkelijk slappe kicks die hij al jaren gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 23:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
BuzzLightyear schreef:
Vitality schreef:
Zatox komt in 2014 met een album geeft hij aan in een interview op Q-Dance Radio tijdens Qlimax.

Oh god... Hopelijk doet hij iets aan die verschrikkelijk slappe kicks die hij al jaren gebruikt.

*kick


*stuiterbal
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Facebook Geck-e / Geck-o
Citaat:
New hardstyle track is combining mainstream with industrial elements... Love this combo

Inspiration is sky high atm!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 11:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Vitality schreef:
Zatox komt in 2014 met een album geeft hij aan in een interview op Q-Dance Radio tijdens Qlimax.

Oh god... Hopelijk doet hij iets aan die verschrikkelijk slappe kicks die hij al jaren gebruikt.

lekkerste kick! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interview met Adaro:

http://levihaers.com/life/interview-adaro/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
For all Geck-o and Geck-e bookings: Headliner Entertainment
http://www.headliner-entertainment.com/ ... -o-geck-e/

Add some spice to your lineup


Bron: https://www.facebook.com/geckoNL
Vorige  1 ... 1942, 1943, 1944, 1945, 1946, 1947, 1948 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen