Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1941, 1942, 1943, 1944, 1945, 1946, 1947 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omg. gaat zo hard worden zal m'n zusje alvast inlichten dat ze 538 beter moet gaan luisteren !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

Year of Winter incomiiiiinggg. Zal wel een zachte winter worden dan, gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 20:17 
 

Citaat:
Het 3FM-programma Barend en Wijnand komt vanaf vrijdagnacht in de Freaknacht met Psyko Punkz presents. Een 2 wekelijks terugkerend item waarin verschillende hardstyle acts te gast zullen zijn in de show op 3FM en Nederland 3.

Met de Psyko Punkz, die al jaren aan de top staan van de hardstyle scène, hebben Barend en Wijnand al jaren een succesvolle samenwerking. In Barend & Wijnand brengen ze elke 2 weken een gerenommeerde of zeer talentvolle DJ/producer.

Artiesten die langskomen zijn o.a. Adaro, Ran-D en Atmozfears. Vele andere namen zullen nog worden aangekondigd. Aanstaande vrijdag trappen de Psyko Punkz samen met rapper Murda Turk zelf af.


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 20:36 
 
Hardtraxx Newbie

Cruelty schreef:
PP kunnen niks, wat doen ze in deze scene?

Geld verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Artiesten die langskomen zijn o.a. Adaro, Ran-D en Atmozfears.


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
Citaat:
Met de Psyko Punkz, die al jaren aan de top staan van de hardstyle scène, hebben Barend en Wijnand al jaren een succesvolle samenwerking.


:yay:


Aan de top, tuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qua populariteit, dutsels
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

Bizar hoe Psyko Punkz zo in de aandacht kunnen blijven staan dankzij vriendjes bij de radio en bij Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 09:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ratata go tell it to your mama, we're takin over.. insane brain, psyko soldiers :sick:

Hoe kunnen van die gasten met een mentale leeftijd van 12, afgaande op de vocals uit een aantal van hun tracks, nou een radioshow krijgen?

Volgende stap is zeker een jostiband invites show :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unleashed schreef:
Ratata go tell it to your mama, we're takin over.. insane brain, psyko soldiers :sick:

Hoe kunnen van die gasten met een mentale leeftijd van 12, afgaande op de vocals uit een aantal van hun tracks, nou een radioshow krijgen?

Volgende stap is zeker een jostiband invites show :P

zo jammer die reacties... :huh:
Die gasten maken echt wel goeie hardstyle en zetten altijd goeie performance neer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 11:07 
 
Hardtraxx Addict

Technoboy ‏@djtechnoboy
Citaat:
Today is all about to complete my "Back to the pump" remix for @BennyBenassi !! Cant wait to play this one!! #reversebass #epic
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sanderson schreef:
Unleashed schreef:
Ratata go tell it to your mama, we're takin over.. insane brain, psyko soldiers :sick:

Hoe kunnen van die gasten met een mentale leeftijd van 12, afgaande op de vocals uit een aantal van hun tracks, nou een radioshow krijgen?

Volgende stap is zeker een jostiband invites show :P

zo jammer die reacties... :huh:
Die gasten maken echt wel goeie hardstyle en zetten altijd goeie performance neer ^^

Een aantal tracks kan ik wel waarderen.. je gaat me alleen niet wijsmaken dat die tracks van ze die allemaal dezelfde sound hebben en/of kinderachtige vocals hebben goed zijn. Nja dat is een kwestie van smaak natuurlijk, maar ik vind die tracks nogal smaakloos :P

Ghostclass/Pull Your Strings/Psyko Foundation vind ik nog wel goed bijvoorbeeld.

En goede performance ligt er maar aan waarmee je het vergelijkt. Als je het vergelijkt met de sets van Frontliner afgelopen seizoen wel misschien, maar vergelijk je het met de meeste andere mainstream artiesten dan vind ik het vies tegenvallen. Soms draaien ze nog een leuk plaatje als Samara, maar verder weten hun sets me niet echt te boeien. Teveel house bootlegs en overplayde hitjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 14:04 
 
Hardtraxx Elite

Unleashed schreef:

Hoe kunnen van die gasten met een mentale leeftijd van 12, afgaande op de vocals uit een aantal van hun tracks, nou een radioshow krijgen?


behoorlijk triest om zoiets te zeggen getuigt zelf ook van weinig niveau
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Unleashed schreef:

Hoe kunnen van die gasten met een mentale leeftijd van 12, afgaande op de vocals uit een aantal van hun tracks, nou een radioshow krijgen?


behoorlijk triest om zoiets te zeggen getuigt zelf ook van weinig niveau

Want ja, hun vocals schreeuwen ook echt het tegendeel.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.q-dance.com/global/en/news/q ... derschept/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Millard Fillmore schreef:
Unleashed schreef:

Hoe kunnen van die gasten met een mentale leeftijd van 12, afgaande op de vocals uit een aantal van hun tracks, nou een radioshow krijgen?


behoorlijk triest om zoiets te zeggen getuigt zelf ook van weinig niveau

Want ja, hun vocals schreeuwen ook echt het tegendeel.. :P


Misschien kiezen zei er voor om met hun vocals een bepaalde doelgroep aan te spreken (jong), dit is volgens mij gewoon strategie en heeft dan niets te maken met hoe de gasten zelf zijn :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm ik zou mezelf in ieder geval niet zo voor schut zetten

Millard Fillmore schreef:
Unleashed schreef:

Hoe kunnen van die gasten met een mentale leeftijd van 12, afgaande op de vocals uit een aantal van hun tracks, nou een radioshow krijgen?


behoorlijk triest om zoiets te zeggen getuigt zelf ook van weinig niveau
Het getuigt ook niet van veel niveau om een tekst met een spottende overdrijving erin serieus te nemen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat United Kids Of The World op dit moment op 3FM is
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Wist je dat United Kids Of The World op dit moment op 3FM is

wat een verassing...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:

Super interview!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
Maximize schreef:
Wist je dat United Kids Of The World op dit moment op 3FM is

wat een verassing...


Meestal duurt het een jaar totdat ze erachter komen dat die track bestaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 21:18 
 
Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
Distinctive schreef:
Maximize schreef:
Wist je dat United Kids Of The World op dit moment op 3FM is

wat een verassing...


Meestal duurt het een jaar totdat ze erachter komen dat die track bestaat

Die track bestaat ook al een jaar, alleen Headhunterz vind zichzelf suprieur, dus houd hij de track exclusief en mag niemand de track horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Promo interview

Heeeeel chill interview! Heerlijke kijk heeft deze man op het leven en de muziek
Vorige  1 ... 1941, 1942, 1943, 1944, 1945, 1946, 1947 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen