Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1940, 1941, 1942, 1943, 1944, 1945, 1946 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HHZ heeft gister een open brief gepost:
https://www.facebook.com/djheadhunterz/posts/10151736667787019
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:


tsjaa, wat zegt hij nou eigenlijk? de diepere betekenis van United Kids of the World ofzo?

zou vast met de beste bedoelingen zijn, maar snap het niet helemaal ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ErikZ schreef:


tsjaa, wat zegt hij nou eigenlijk? de diepere betekenis van United Kids of the World ofzo?

zou vast met de beste bedoelingen zijn, maar snap het niet helemaal ?

Ja leuk voor hem, maar ik ga m er nu niet opeens wel om luisteren. Hij zal wel weer bult kritiek hebben gehad waar hij ff vanaf moet op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je vroeger met zo'n liedje aan was gekomen 'om alles beter te maken', werd je jĂșist in je gezicht uitgelachen xd shit zijn doel dus verschrikkelijk voorbij. Nu weet ik in ieder geval wel waarom er een fucking kinderkoor onder de tekst zit, worden ongetwijfeld ook alleen gepest
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij heeft hij een flashback naar vroeger als hij de kritiek op dat nummer van 'm leest >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox schreef:
I did a track in 1 day ... pretty Rawstyle ! Is still demo demo but i wanna play it saturday .... I call it "Zatox - Red Alert " is a kind Of rmx of an old track of mine ... Radio Alarm .. Good night friends !!! FIREEEEEEEEEEEEEEE

Heel erg benieuwd... Radio Alarm is echt een te bruut nummer voor woorden, maar ik weet niet zeker of ik Zatox in zijn huidige staat vertrouw... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 16:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Zatox schreef:
I did a track in 1 day ... pretty Rawstyle ! Is still demo demo but i wanna play it saturday .... I call it "Zatox - Red Alert " is a kind Of rmx of an old track of mine ... Radio Alarm .. Good night friends !!! FIREEEEEEEEEEEEEEE

Heel erg benieuwd... Radio Alarm is echt een te bruut nummer voor woorden, maar ik weet niet zeker of ik Zatox in zijn huidige staat vertrouw... xd

Heb er ook een hard hoofd in..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Dat hij de oude versie verkracht heeft staat dus vast... De vraag is alleen nog: Hoe erg? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat hij meer punten scoort als hij het origineel draait dan moeite doet om een nieuwe versie er van te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez

Citaat:
Working on a 'Monsterous' remix for Qlimax!
Can't wait till Saturday.
#Qlimax #Remix #Monster


Eminem & Rihanna - The Monster?

Oh god no. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylez? Coone ja. :P Atmozfears - Monster kan ook. Hoedt niet persee een track Monster erin zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone heeft toch gewoon een plaat die Monster heet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wajow schele. Ik heb niks gezegd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:09 
 
Hardtraxx Elite

AK-Industry Ft. Billy S - Monster remix? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:36 
 
Hardtraxx Addict

Was al gepost :x .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:38 
 
Hardtraxxer



Aan 't eind zie je wat beelden van Hard with Style, Qlimax en de datum '8 Maart 2014' voor een 2e editie van 'The Sound of Q-dance'
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 19:01 
 
Hardtraxx Addict

Wildstylez
Citaat:
"STUDIOSELFIE"

After more than a year, I'm working on a new track with Niels Geusebroek!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wildstylez
Citaat:
After more than a year, I'm working on a new track with Niels Geusebroek!
:x

EDIT: calmdowner was paar seconden eerder
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

Nee he
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh god krijg je dat weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joepie
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Jeej, zouden ze een kerst liedje gaan maken? Dan kan Sky radio hem ook gaan draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat ga ik me lul uit me broek lachen als jullie die track stiekem toch leuk gaan vinden
Vorige  1 ... 1940, 1941, 1942, 1943, 1944, 1945, 1946 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen