Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1937, 1938, 1939, 1940, 1941, 1942, 1943 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://poll.q-dance.nl/freaqshow2013top10

Zo werkt hij wel :P

Platen zoals Lose My Mind er tussen, hahahaha
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:03 
 
Hardtraxx Addict

Dankje, was benieuwd welke tracks er tussen staan :P

Edit: lol wat een kleine lijst... dat er veel ontbreekt is zacht uitgedrukt, benieuwd hoe ze hierop gekomen zijn
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Wat is je lievelingskleur? je mag kiezen uit rood en blauw..."
Wat een kut polls heeft Q-Dance ook altijd.
Gelijk de eerste, Satana, is toch uit 2012?
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:15 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
"Wat is je lievelingskleur? je mag kiezen uit rood en blauw..."
Wat een kut polls heeft Q-Dance ook altijd.
Gelijk de eerste, Satana, is toch uit 2012?

Ja inderdaad.. :P
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je hebt gestemd op de volgende keuzes:

• Brennan Heart - Lose My Mind
• Coone - Headbanger
• Da Tweekaz - Real Love
• Endymion & The Viper ft. FERAL is KINKY - Raging in the dancehall (Coone Remix)
• Neilio - Way Beyond
• Rebourne & Omegatypez - Melodic Madness
• Shockerz feat. Kirsten - Set Me Free
• Wasted Penguinz - Raindropz
• Wasted Penguinz & Da Tweekaz - Island Refuge
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je mag er nog 1 Lyst.
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nee deze waren veruit de beste, de nummer 10 volgt op dusdanige afstand dat ik die achterwege heb gelaten. Bovendien staat er in de uitleg van de poll volgens mij überhaupt niet op hoeveel tracks je mag stemmen, maar goed, er ontbreken wel meer dingen in deze poll. :')
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we de lijstjes voor een ander topic bewaren? Lijkt me beter.

Om een wistjedatje er doorheen te gooien:
Digital Punk, Adaro, E-Force en Alphaverb hebben een trailershoot gedaan, allen met geweren.
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Das waar. Brennan Heart - Lose My mind vind ik trouwens veel beter dan die versie met Wildstylez samen....
En ze hebben even een woordje achter het Qlimax anthem geplakt. Immortal Essence ipv gewoon Immortal.
Verder wel mooie poll.

Edit: Die shoot zal wel voor Penoze trailer zijn?
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ik mis Delusion, WAR, This Mind, DKOT en nog een hoop. Ik stem niet.
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:08 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:

Om een wistjedatje er doorheen te gooien:
Digital Punk, Adaro, E-Force en Alphaverb hebben een trailershoot gedaan, allen met geweren.


Zal wel voor Penoze "Kill the snitch" zijn in December
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ik mis Delusion, WAR, This Mind, DKOT en nog een hoop. Ik stem niet.


DKOT staat er gewoon tussen hoor ;)

WJD:
Tonight on @TheMagicShow sets from @djZeroSanity, Solutio & The I's and @RdclRedemption!
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RR, das lang geleden volgens mij. :oh:
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou, laat me raden; een album showcase.
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja kans zit er dik in. Maar ik weet niet of het slim zou zijn om een hele set met bijna alle album tracks te draaien als je ook de mix verkoopt.
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat Q-dance met een nieuwe compilatie CD komt

"the sound of Q-dance"

http://www.q-dance.com/global/en/news/s ... e-2013-nl/

*facepalm*
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 23:02 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Je hebt gestemd op de volgende keuzes:

• Artic - I A.M. Eternal
• Chain Reaction - Like A Boss
• Chris One & The Machine - Different kind of Therapy
• D-Block & S-te-Fan - From the Hard
• E-Force - Crucifix
• The Prophet - R3tro
• The Prophet - H3Y!
• Degos & Re-Done - This Mind
• E-Force & X-Pander - Liberty
• Phuture Noize - Firepower


Sorry voor degene die het niet eens zijn met mijn keuzes.
(al mis ik wel veel plaatjes waar ik niet uit kon kiezen)
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 23:06 
 
Donateur

Geen eens een bevestigings e-mail van Q-dance?

Je stem voor Freaqshow2013top10 is bevestigd. Bedankt!
Je hebt gestemd op de volgende keuzes:

• Activator - Sparta
• B-Front - Undiscovered
• Gunz For Hire feat. Ellie - Sorrow
• Headhunterz feat. TATU - Colors
• Ran-D - I Need You
• The Prophet - H3Y!
• Phuture Noize - Firepower
• Prefix & Density - Soundwaves
• Radical Redemption - Civil Disobedience
• Radical Redemption - Everyone Has Died
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zullen we de lijstjes voor een ander topic bewaren? Lijkt me beter.


Mij ook.
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

algemeen/freaqshow-2013-top-10-t40237.html
Bericht Geplaatst op 19 nov 2013 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Zatox ‏@DJZatox
Citaat:
A new track With @misselliejay is almost ready ... Of course i'll play a demo vrs at Qlimax
Bericht Geplaatst op 19 nov 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Zatox ‏@DJZatox
Citaat:
A new track With @misselliejay is almost ready ... Of course i'll play a demo vrs at Qlimax

Eindelijk, hopelijk geen vocals in die plaat
Bericht Geplaatst op 19 nov 2013 13:07 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Qlown schreef:
Zatox ‏@DJZatox
Citaat:
A new track With @misselliejay is almost ready ... Of course i'll play a demo vrs at Qlimax

Eindelijk, hopelijk geen vocals in die plaat


haha
Bericht Geplaatst op 19 nov 2013 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arboza & Asylum
Citaat:
As of today we won't be a part of the label Sys-X anymore. The matter is discussed and agreed up on in a mutual way and there's no need to go into detail about it. We would like to thank Sys-X for the opportunity they gave us and wish them luck in the future!


Dat was van korte duur.. benieuwd waarom..
Bericht Geplaatst op 19 nov 2013 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlimax wordt live gebroadcast deze zaterdag. Zal wel weer door elke nieuwe track doorheen worden gepraat door kutski en audiofreq.
Vorige  1 ... 1937, 1938, 1939, 1940, 1941, 1942, 1943 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen