Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1938, 1939, 1940, 1941, 1942, 1943, 1944 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Arboza & Asylum
Citaat:
As of today we won't be a part of the label Sys-X anymore. The matter is discussed and agreed up on in a mutual way and there's no need to go into detail about it. We would like to thank Sys-X for the opportunity they gave us and wish them luck in the future!


Dat was van korte duur.. benieuwd waarom..


Ze hebben dacht ik een heel vaag releasebeleid, Reverser & Ripcord zag je ook al uit eigen initiatief releases regelen. Heeft daar wat mee te maken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 18:45 
 
Hardtraxx Newbie

wist je dat X-Bone nog steeds bestaat? :slow:
http://www.hardstyle.com/x-bone
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FreeRecordShop (België) is failliet. Festivaltickets in belgie kunnen er voortaan dus niet meer gehaald worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Collab Zatox & Kronos heet Kiss My Ass en is af. Dezelfde stijl als Fuck You Up dus hou jullie maar vast. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
FreeRecordShop (België) is failliet. Festivaltickets in belgie kunnen er voortaan dus niet meer gehaald worden


Was een paar maanden terug in Nederland ook al. Had weinig anders verwacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
nielstil schreef:
FreeRecordShop (België) is failliet. Festivaltickets in belgie kunnen er voortaan dus niet meer gehaald worden


Was een paar maanden terug in Nederland ook al. Had weinig anders verwacht :P


Citaat:
De Nederlandse tak van Free Record Shop werd in mei failliet verklaard, maar de keten maakte een doorstart.


:P nah ah
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Steffnov schreef:
nielstil schreef:
FreeRecordShop (België) is failliet. Festivaltickets in belgie kunnen er voortaan dus niet meer gehaald worden


Was een paar maanden terug in Nederland ook al. Had weinig anders verwacht :P


Citaat:
De Nederlandse tak van Free Record Shop werd in mei failliet verklaard, maar de keten maakte een doorstart.


:P nah ah

Vandaar dat de FreeRecordShop in de Heuvel Galerie in Eindhoven opeens weg was een maand terug, vond het al raar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

“We’re both going to focus on the music we love most” When the visions and ambitions of two minds diverge along the journey, it might be time for a change.

Check our video announcement here:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had al een tijdje zo'n vermoeden dat dit in de lucht hing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

Fieuw, was bij het lezen even bang dat ze helemaal naar de house zouden gaan. Hoop dat er nu weer flink wat vette hardstyle van Noisecontrollers komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Had al een tijdje zo'n vermoeden dat dit in de lucht hing.

Inderdaad. Ben trouwens wel blij dat Bas Oskam zich blijft concentreren op de hardstyle. Dat is toch wel het genie een beetje achter de NC tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:25 
 
Hardtraxxer

Was echt bang voor een Showtek momentje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:26 
 
Hardtraxx Addict

Gaan wel veel duo's uit elkaar de laatste tijd zeg :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel erg jammer dat Arjan nooit echt de credits heeft gekregen voor zijn werk voor Noisecontrollers,hij deed meer dan de meestten denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:29 
 
Hardtraxxer

Xerenetox schreef:
Heel erg jammer dat Arjan nooit echt de credits heeft gekregen voor zijn werk voor Noisecontrollers,hij deed meer dan de meestten denken


Dat vraag ik me dus af...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xerenetox schreef:
Heel erg jammer dat Arjan nooit echt de credits heeft gekregen voor zijn werk voor Noisecontrollers,hij deed meer dan de meestten denken

Killer Clown is toch een alias waar hij 100% voor werkte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie zet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:32 
 
Hardtraxx Elite

Bas heeft gezegd dat Arjan verantwoordelijk is voor de live acts en dem astering, dusn iet voor het produceren van de tracks. Weet alleen niet welke bijdrage Arjan heeft gehad bij dat proces. Maar ik zal Arjan echt wel gaan missen. Kan me niet voorstellen dat er nu maar 1 man op het podium staat haha. Maargoed, ben zeer benieuwd waar Arjan mee gaat komen en daar kijk ik persoonlijk echt naar uit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Xerenetox schreef:
Heel erg jammer dat Arjan nooit echt de credits heeft gekregen voor zijn werk voor Noisecontrollers,hij deed meer dan de meestten denken


Eens, het neefje van Arjan is een goeie vriend van mij en hij volgt hun op de voet, en Arjan doet echt wel veel meer dan men denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Izbut schreef:
Xerenetox schreef:
Heel erg jammer dat Arjan nooit echt de credits heeft gekregen voor zijn werk voor Noisecontrollers,hij deed meer dan de meestten denken


Dat vraag ik me dus af...

We zullen zien wat hij de komende tijd gaat brengen hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rare zet zo net voor Qlimax. Kan het filmpje nu niet kijken maar waarom niet die boeking nog even samen doen? Ben wel erg benieuwd wat bas gaat doen zaterdag, had juist het gevoel dat er heel veel nieuw spul klaar lag maar dat kan dus zo maar goed tegenvallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Rare zet zo net voor Qlimax. Kan het filmpje nu niet kijken maar waarom niet die boeking nog even samen doen? Ben wel erg benieuwd wat bas gaat doen zaterdag, had juist het gevoel dat er heel veel nieuw spul klaar lag maar dat kan dus zo maar goed tegenvallen?

Ze draaien wel samen, en nieuwe platen worden gewoon gedraaid ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:45 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Rare zet zo net voor Qlimax. Kan het filmpje nu niet kijken maar waarom niet die boeking nog even samen doen? Ben wel erg benieuwd wat bas gaat doen zaterdag, had juist het gevoel dat er heel veel nieuw spul klaar lag maar dat kan dus zo maar goed tegenvallen?


luisteren is ook een vak...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Izbut schreef:
TiMOTHYb schreef:
Rare zet zo net voor Qlimax. Kan het filmpje nu niet kijken maar waarom niet die boeking nog even samen doen? Ben wel erg benieuwd wat bas gaat doen zaterdag, had juist het gevoel dat er heel veel nieuw spul klaar lag maar dat kan dus zo maar goed tegenvallen?


luisteren is ook een vak...

Hij zegt toch dat hij t filmpje niet heeft gezien. Lezen is ook een vak..
Neemt niet weg dat hij te snel conclusies trekt.
Vorige  1 ... 1938, 1939, 1940, 1941, 1942, 1943, 1944 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen