Ze hebben dacht ik een heel vaag releasebeleid, Reverser & Ripcord zag je ook al uit eigen initiatief releases regelen. Heeft daar wat mee te maken denk ik.wrote:Arboza & AsylumDat was van korte duur.. benieuwd waarom..As of today we won't be a part of the label Sys-X anymore. The matter is discussed and agreed up on in a mutual way and there's no need to go into detail about it. We would like to thank Sys-X for the opportunity they gave us and wish them luck in the future!
E
2 posts member since 2010
last seen Nov 2013
FreeRecordShop (België) is failliet. Festivaltickets in belgie kunnen er voortaan dus niet meer gehaald worden
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Collab Zatox & Kronos heet Kiss My Ass en is af. Dezelfde stijl als Fuck You Up dus hou jullie maar vast. 
Was een paar maanden terug in Nederland ook al. Had weinig anders verwachtwrote:FreeRecordShop (België) is failliet. Festivaltickets in belgie kunnen er voortaan dus niet meer gehaald worden
wrote:Was een paar maanden terug in Nederland ook al. Had weinig anders verwachtwrote:FreeRecordShop (België) is failliet. Festivaltickets in belgie kunnen er voortaan dus niet meer gehaald worden
De Nederlandse tak van Free Record Shop werd in mei failliet verklaard, maar de keten maakte een doorstart.
Vandaar dat de FreeRecordShop in de Heuvel Galerie in Eindhoven opeens weg was een maand terug, vond het al raarwrote:wrote:Was een paar maanden terug in Nederland ook al. Had weinig anders verwachtwrote:FreeRecordShop (België) is failliet. Festivaltickets in belgie kunnen er voortaan dus niet meer gehaald wordenDe Nederlandse tak van Free Record Shop werd in mei failliet verklaard, maar de keten maakte een doorstart.nah ah
“We’re both going to focus on the music we love most” When the visions and ambitions of two minds diverge along the journey, it might be time for a change.
Check our video announcement here:
View on YouTube
Check our video announcement here:
View on YouTube
Had al een tijdje zo'n vermoeden dat dit in de lucht hing.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Fieuw, was bij het lezen even bang dat ze helemaal naar de house zouden gaan. Hoop dat er nu weer flink wat vette hardstyle van Noisecontrollers komt.
Inderdaad. Ben trouwens wel blij dat Bas Oskam zich blijft concentreren op de hardstyle. Dat is toch wel het genie een beetje achter de NC tracks.wrote:Had al een tijdje zo'n vermoeden dat dit in de lucht hing.
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
Was echt bang voor een Showtek momentje...
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Gaan wel veel duo's uit elkaar de laatste tijd zeg 
Heel erg jammer dat Arjan nooit echt de credits heeft gekregen voor zijn werk voor Noisecontrollers,hij deed meer dan de meestten denken
I
Hardtraxxer
last seen Jun 2024
Dat vraag ik me dus af...wrote:Heel erg jammer dat Arjan nooit echt de credits heeft gekregen voor zijn werk voor Noisecontrollers,hij deed meer dan de meestten denken
Killer Clown is toch een alias waar hij 100% voor werkte?wrote:Heel erg jammer dat Arjan nooit echt de credits heeft gekregen voor zijn werk voor Noisecontrollers,hij deed meer dan de meestten denken
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Bas heeft gezegd dat Arjan verantwoordelijk is voor de live acts en dem astering, dusn iet voor het produceren van de tracks. Weet alleen niet welke bijdrage Arjan heeft gehad bij dat proces. Maar ik zal Arjan echt wel gaan missen. Kan me niet voorstellen dat er nu maar 1 man op het podium staat haha. Maargoed, ben zeer benieuwd waar Arjan mee gaat komen en daar kijk ik persoonlijk echt naar uit! 
Eens, het neefje van Arjan is een goeie vriend van mij en hij volgt hun op de voet, en Arjan doet echt wel veel meer dan men denkt.wrote:Heel erg jammer dat Arjan nooit echt de credits heeft gekregen voor zijn werk voor Noisecontrollers,hij deed meer dan de meestten denken
We zullen zien wat hij de komende tijd gaat brengen hé.wrote:Dat vraag ik me dus af...wrote:Heel erg jammer dat Arjan nooit echt de credits heeft gekregen voor zijn werk voor Noisecontrollers,hij deed meer dan de meestten denken
Rare zet zo net voor Qlimax. Kan het filmpje nu niet kijken maar waarom niet die boeking nog even samen doen? Ben wel erg benieuwd wat bas gaat doen zaterdag, had juist het gevoel dat er heel veel nieuw spul klaar lag maar dat kan dus zo maar goed tegenvallen?
Ze draaien wel samen, en nieuwe platen worden gewoon gedraaidwrote:Rare zet zo net voor Qlimax. Kan het filmpje nu niet kijken maar waarom niet die boeking nog even samen doen? Ben wel erg benieuwd wat bas gaat doen zaterdag, had juist het gevoel dat er heel veel nieuw spul klaar lag maar dat kan dus zo maar goed tegenvallen?
I
Hardtraxxer
last seen Jun 2024
luisteren is ook een vak...wrote:Rare zet zo net voor Qlimax. Kan het filmpje nu niet kijken maar waarom niet die boeking nog even samen doen? Ben wel erg benieuwd wat bas gaat doen zaterdag, had juist het gevoel dat er heel veel nieuw spul klaar lag maar dat kan dus zo maar goed tegenvallen?
Hij zegt toch dat hij t filmpje niet heeft gezien. Lezen is ook een vak..wrote:luisteren is ook een vak...wrote:Rare zet zo net voor Qlimax. Kan het filmpje nu niet kijken maar waarom niet die boeking nog even samen doen? Ben wel erg benieuwd wat bas gaat doen zaterdag, had juist het gevoel dat er heel veel nieuw spul klaar lag maar dat kan dus zo maar goed tegenvallen?
Neemt niet weg dat hij te snel conclusies trekt.