Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1936, 1937, 1938, 1939, 1940, 1941, 1942 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 10:04 
 

frankhardenberg schreef:
Ach als we ons tot dat niveau gaan verlagen... ik heb tenminste een vriendin.

Waar zit de +1 knop? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin ook. Your argument is invalid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 12:07 
 

Citaat:
Headhunterz
Mijn track ‘Colors’ is door 3VOOR12 geselecteerd in de lijst van ‘Song van het Jaar 2013’. Laat je stem gelden en selecteer jouw tien favoriete songs voor maandag 2 december, 23.57 uur: http://hhz.dj/SONG-2013



Lesson's in Love staat er ook bij maar die kondigt die dan niet aan... :/

je kan een vrije keuze toevoegen, zullen we allemaal eentje toevoegen..(Where Did I Go Wrong of een echt goed nummer) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met heel Hardtraxx 1 plaat zorgen dat die hoog komt. :lol:
Sloopvergunning (PN zaag tool) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stemmen er miss 100 mensen op, dat zal een zin hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke aantallen zullen er stemmen voor zo iets dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 12:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ran-D
Citaat:
In the studio with my mate Redixx

Als het weer zo'n track wordt als Untill We Meet Again :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Citaat:
Headhunterz
Mijn track ‘Colors’ is door 3VOOR12 geselecteerd in de lijst van ‘Song van het Jaar 2013’. Laat je stem gelden en selecteer jouw tien favoriete songs voor maandag 2 december, 23.57 uur: http://hhz.dj/SONG-2013



Die reacties op zijn Facebook pagina :lol:
Volgens mij wordt HHZ onder de liefhebbers steeds minder populair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Dirty Workz een nieuwe studio erbij krijgt.
Benieuwd voor wie deze zal zijn.

Room 5
Afbeelding

Is dus voor Coone. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saturday January 25th will be a landmark in hardstyle history, as a true hardstyle pioneer prepares to rock the Heineken Music Hall in Amsterdam.

His style has evolved to the point of perfection. Prepare to lose your mind. Get ready for X-Qlusive Brennan Heart!

Ticket sales start Saturday November 23, 13:00 HRS (CET) exclusively at Q-dance.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Kan leuk worden. Minieme kans op Brennan & Heart? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Kan leuk worden. Minieme kans op Brennan & Heart? :$

Ik zou er niet op rekenen, kans lijkt me vrijwel niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:54 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Kan leuk worden. Minieme kans op Brennan & Heart? :$


Als in de docu van BH al niet eens word aangegeven dat de eerste release " Bass Driver ‎– Fatal Invasion" niet een solo track is, dan lijkt me dat heel sterk dat je hier Brennan & Heart zal zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 20:12 
 
Hardtraxx Elite

Album preview van Phuture Noize:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteravond.

Reverser & Ripcord / In Stasis
Citaat:
Busy night ahead of us! Still need to finish 3 new tracks for tomorrow And we MUST finish them for Loudness... ;) somehow :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt hardstyle maar misschien wel geinig om te weten.

Gaat over het album van Marco Borsato

Citaat:
Nieuwe Borsato-plaat bevat een scala aan interessante gastbijdrages

Tenslotte de meest opmerkelijke naam: Showtek. Dat betekent stevige dancemuziek. Vermoedelijk harder dan de eerste single Muziek. Showtek is hardstyle, maar tegenwoordig best mainstream. We zijn heel erg benieuwd!


Maargoed wat je dan van
Citaat:
Showtek is hardstyle
moet verwachten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 14:20 
 
Hardtraxx Elite

Lekkere research heeft die gozer gedaan dan over Showtek.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 14:26 
 
Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Lekkere research heeft die gozer gedaan dan over Showtek.. :/


Dit :/ :P

Wel interessant btw, ik vond de Ferry Corsten remix van De Bestemming ook erg vet dus wie weet kan dit ook wel iets leuks opleveren :) maar misschien ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran


Grappig dat hij toegeeft dat bepaalde drops in de house scene harder zijn dan sommigen van zijn tracks. :')

Oja, Can't Stop The Swat komt wellicht na het album uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een diepgang
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunterz & Krewella - United Kids Of The World met 87,5% gemaakt op 538
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dat Phuture Noize meer thuis hoort op een label zoals Theracords dan Dirty workz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Daarom ook Anarchy. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je op onderstaande link kan stemmen voor je hardstyle top 10 van 2013? De platen met de meeste stemmen zullen dan tijdens Freaqshow gedraaid worden.

http://poll.q-dance.nl/

Mijn lijstje:
• Bass Modulators - I Want Your Love
• Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
• Crypsis - Break Down Low
• Hard Driver - Rock Your Body
• Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)
• Max Enforcer - Lost In Paradise
• Noisecontrollers - Feel So Good
• Ran-D - I Need You
• Tuneboy - XY
• Wildstylez feat. Cimo Fränkel - Lights Go Out
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:51 
 
Hardtraxx Addict

Niet dat ik ga stemmen, maar:

Citaat:
Could not retrieve poll, invalid input!
Vorige  1 ... 1936, 1937, 1938, 1939, 1940, 1941, 1942 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen