Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1935, 1936, 1937, 1938, 1939, 1940, 1941 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera bezig is met een gated kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Alpha² schreef:
In the studio with @frequencerz! #qlimax #ql13

https://www.facebook.com/official.alpha2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

1. IntroGlobal Dedication
2. TimesGetting' Hard (feat K19)
3. ReadyFor Life (with Isaac feat Popr3b3l)
4. Traveling(Da Tweekaz remix)
5. Magical
6. OurFairytale (feat Chris Madin)
7. Unite(Hard Driver remix)
8. SoundWasted (with Zany feat Nicci)
9. ThisIs Home (with Wildstylez feat Cimo Fränkel)
10. 150 BPM (with Jim Ferren)
11. Drowning (with Substance One)
12. World Domination (with Frontliner)
13. Showtime (with Hard Driver)
14. I Have Seen
15. Zombie Killer (feat Kritikal)

Tracklist van Coone zijn album staat op Toffmusic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
DJ Adaro:

In the studio with my mate E-Force !! This stuff is gonna be Hard and Rough!!

Bron: Facebook Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Citaat:
DJ Adaro:

In the studio with my mate E-Force !! This stuff is gonna be Hard and Rough!!

Bron: Facebook Adaro


:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 19:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zatox
Citaat:
Skype session with @djkronos91 @kronos ... We couldn't finish our collab coz I'm really fucked up with the flu .. What!?!? Yes we are doing a collabs !! \o/ Hope it Will be done for #qlimax !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 19:44 
 
Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Citaat:
DJ Adaro:

In the studio with my mate E-Force !! This stuff is gonna be Hard and Rough!!

Bron: Facebook Adaro

Vet! Als ze maar de kick van Adaro gebruiken en niet de kick van E-Force!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance
Out now! De Defqon.1 2013 Blu-Ray/DVD digi-pack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 19:57 
 
Hardtraxxer

Protoss schreef:
Q-dance
Out now! De Defqon.1 2013 Blu-Ray/DVD digi-pack.


Citaat:
EXPERIENCE OR RELIVE DEFQON. 1, KNOWN AS THE BIGGEST SEVERAL DAYS LASTING DANCE EVENT IN HOLLAND, THROUGH THIS BLU-RAY/DVD. THE BEST SETS AND MOST BEAUTIFUL IMAGES OF THE EVENT ARE CAPTURED AND COLLECTED, RESULTING IN TWO DISCS FILLED WITH UNIQUE MATERIAL. THE DISCS INCLUDE SETS BY FRONTLINER, ENDYMION, THE GATHERING AND THE END SHOW. IN THE PACKAGE YOU FIND ALL THIS, ACCOMPANIED BY A CD BY FRONTLINER. AN ABSOLUTE MUST HAVE FOR ALL DEFQON. 1 VISITORS AND THOSE WHO ARE READY TO DISCOVER WHAT DEFQON. 1 IS ALL ABOUT AND HAS TO OFFER WHEN IT COMES TO THE MUSIC AND VISUALS. ONLY AT THE Q-DANCE STORE, WE DELIVER AS EXTRA THE MAIN STAGE DESIGN AS KEYCHAIN.


Daar gaan we weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 21:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Scope DJ
Citaat:
After a severe case of writer's block I'm back in bizznizz. A lot has changed in my life over the past months and I guess I needed some time to sort it all out and get my inspiration back. And I've got it back

As we speak I'm finalizing a free track for you guys - because it has been a while! And the collab with Anklebreaker will be finished very soon as well. Also there are a few other projects already going on #hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Daar gaan we weer :lol:

Als dat echt zo is, lach ik de ballen uit m'n broek
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

Alpha Twins zit met Frequencerz in de studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 08:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Alpha Twins zit met Frequencerz in de studio.


Dat weten we... want:

Qlown schreef:
Alpha² schreef:
In the studio with @frequencerz! #qlimax #ql13

https://www.facebook.com/official.alpha2


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet dat er een speciaal topic is voor TSoS maar:
ALL the Radical Redemption - Spell of Sin album orders will be sent out TODAY!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 16:44 
 

JVDM schreef:
Alpha Twins zit met Frequencerz in de studio.

Veel meer dan zitten doen ze ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik weet dat er een speciaal topic is voor TSoS maar:
ALL the Radical Redemption - Spell of Sin album orders will be sent out TODAY!


Zou frankharderberg al hebben vrij gevraagd bij ze vriendin morgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Parvuz schreef:
Ik weet dat er een speciaal topic is voor TSoS maar:
ALL the Radical Redemption - Spell of Sin album orders will be sent out TODAY!


Zou frankharderberg al hebben vrij gevraagd bij ze vriendin morgen?

Zou dat nog nodig zijn na vorig weekend? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De uitslag (70 t/m 06) van de DJ Mag - The Hardtraxx Edition is zojuist bekend gemaakt!

Check het hier:
off-topic/dj-mag-top-100-the-hardtraxx-edition-breng-nu-je-stem-uit-t39650.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:33 
 

Parvuz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Parvuz schreef:
Ik weet dat er een speciaal topic is voor TSoS maar:
ALL the Radical Redemption - Spell of Sin album orders will be sent out TODAY!


Zou frankharderberg al hebben vrij gevraagd bij ze vriendin morgen?

Zou dat nog nodig zijn na vorig weekend? :lol:


Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 19:34 
 
Hardtraxx Elite

Even buiten het hardstyle straatje, maar alstublieft:

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het niet echt een Qult plaat, dit is gewoon progressive house zoals je veel ziet op Beatport..

Desondanks een lekker nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 00:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alex Kidd - Kidd's Ho's!

Zeker dikke plaat! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 01:56 
 
Donateur

Kevin-Raw schreef:
Parvuz schreef:
Ik weet dat er een speciaal topic is voor TSoS maar:
ALL the Radical Redemption - Spell of Sin album orders will be sent out TODAY!


Zou frankharderberg al hebben vrij gevraagd bij ze vriendin morgen?

Ach als we ons tot dat niveau gaan verlagen... ik heb tenminste een vriendin.


OT.

Morgen moet die dan eindelijk op de mat komen! :yay:
Vorige  1 ... 1935, 1936, 1937, 1938, 1939, 1940, 1941 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen