Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1931, 1932, 1933, 1934, 1935, 1936, 1937 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 22:42 
 
Hardtraxxer

oh niet gezien.. :/ :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch grappig, als daar een HS klassieker met een Mad Dog remix had gestaan, waren er felle reacties gekomen. Bleh, discriminatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Deepack in de studio met DV8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 16:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Jaaaa, mag dan ook gelijk de Fusion Of Sound 2010 Edit er bij?

Oh mijn god hee, dat is de meest ergerlijke edit ooit...

En wat lult iedereen nou over dat The Memory Dissappears een klassieker is. Het was Mad Dog's eerste release en volgens mij kent 90% hier dit nummer niet eens. Ik heb hem werkelijk nog nooit in wat voor millenium hardcore-set dan ook langs horen komen (want het is ook een erg matig nummer).
Welcome Down, So What About The..., Dangerous, dat zijn Mad Dog's klassiekers ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 17:50 
 

dawasiknie schreef:
Broken Balance schreef:
Jaaaa, mag dan ook gelijk de Fusion Of Sound 2010 Edit er bij?

Oh mijn god hee, dat is de meest ergerlijke edit ooit...

En wat lult iedereen nou over dat The Memory Dissappears een klassieker is. Het was Mad Dog's eerste release en volgens mij kent 90% hier dit nummer niet eens. Ik heb hem werkelijk nog nooit in wat voor millenium hardcore-set dan ook langs horen komen (want het is ook een erg matig nummer).
Welcome Down, So What About The..., Dangerous, dat zijn Mad Dog's klassiekers ;)


Jij bepaalt ook niet wat klassiekers zijn. Dat kan namelijk niet omdat het niet te bewijzen is of een track een klassieker is of niet. Het begrip klassieker is dus complete onzin. Liever onderscheid ik tracks in goed of slecht. Ik vind The Memory Disappears een goede track en ik vind het jammer dat hij geremixt wordt door iemand waar ik van denk dat hij er niets goeds van gaat maken. Ik hoop dat ik me niet te 'trollachtig' heb uitgedrukt want dat is het bezwaar bij eerdere uitspraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Toch grappig, als daar een HS klassieker met een Mad Dog remix had gestaan, waren er felle reacties gekomen. Bleh, discriminatie.

Denk dat de meesten het (net als ik) gewoon niet hebben zien staan. Moest ff goed kijken in de laatste post om te vinden wat je nou bedoelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
Toch grappig, als daar een HS klassieker met een Mad Dog remix had gestaan, waren er felle reacties gekomen. Bleh, discriminatie.

Denk dat de meesten het (net als ik) gewoon niet hebben zien staan. Moest ff goed kijken in de laatste post om te vinden wat je nou bedoelde.

Er zijn een aantal reacties verdwenen over die Adaro remix :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 21:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
'Digital Punk - Unleashed - E009' is finished! Online this friday!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 23:41 
 
Hardtraxx Veteran

Hollow zal er denk ik niet inzitten, River Of Souls wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 23:52 
 
Hardtraxx Addict

... dat Headhunterz naar LA gaat verhuizen?

Niet helemaal 100% zeker, maar heb wat uit een betrouwbare bron vernomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 23:58 
 
Hardtraxx Elite

Bas schreef:
... dat Headhunterz naar LA gaat verhuizen?

Veel plezier in dat pauperland.

Groetjes United Kids Of The World


PS: die studio was dus voor niets daar heeft hij max 3 uur gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 23:59 
 
Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
... dat Headhunterz naar LA gaat verhuizen?


:lol:
Gaat helemaal voor het geld...

--
En idd hij heeft hier een mooie studio staan, zonde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 00:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Collab tussen Code Black & Atmozfears
Bron: FB code black
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 00:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atmozfears gaat 5 e.p.'s releasen met elk 4 tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Hollow zal er denk ik niet inzitten, River Of Souls wel.


Hopelijk Animals ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Sir William ‏@guillermogp95
Hey @MissPalmerMusic @djheadhunterz http://www.youtube.com/watch?v=M4adLIAwuz0 … when? D:

Citaat:
Miss Palmer ‏@MissPalmerMusic

@guillermogp95 @djheadhunterz soon!


Waarschijnlijk dus snel een release van Now is the Time
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 11:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thera op facebook
Citaat:
OMG! Almost 30.000 likes incredible! Thank you very much for you amazing support! To do something back to you I first would like you to know my new release is getting announced TODAY! Furthermore I will get a free track ready for you all
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oranje schreef:
Atmozfears gaat 5 e.p.'s releasen met elk 4 tracks


Was al bekend, en nummer 1 is al bekend gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 12:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 12:50 
 

Even met de bezem doorheen gegaan, enkele reacties verwijderd, mocht je je afvragen waarom dan weet je me te vinden. In ieder geval niet hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 13:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
dawasiknie schreef:
Broken Balance schreef:
Jaaaa, mag dan ook gelijk de Fusion Of Sound 2010 Edit er bij?

Oh mijn god hee, dat is de meest ergerlijke edit ooit...

En wat lult iedereen nou over dat The Memory Dissappears een klassieker is. Het was Mad Dog's eerste release en volgens mij kent 90% hier dit nummer niet eens. Ik heb hem werkelijk nog nooit in wat voor millenium hardcore-set dan ook langs horen komen (want het is ook een erg matig nummer).
Welcome Down, So What About The..., Dangerous, dat zijn Mad Dog's klassiekers ;)


Jij bepaalt ook niet wat klassiekers zijn. Dat kan namelijk niet omdat het niet te bewijzen is of een track een klassieker is of niet. Het begrip klassieker is dus complete onzin. Liever onderscheid ik tracks in goed of slecht. Ik vind The Memory Disappears een goede track en ik vind het jammer dat hij geremixt wordt door iemand waar ik van denk dat hij er niets goeds van gaat maken. Ik hoop dat ik me niet te 'trollachtig' heb uitgedrukt want dat is het bezwaar bij eerdere uitspraken.

Het begrip klassieker is geen onzin. Een klassieker staat voor kwaliteit en representativiteit. Beide is niet van toepassing op The Memory Dissappears. Zie mijn vorige post.
Mensen misbruiken de term klassieker te pas en te onpas. Dat jij het een leuk oud nummer vind maakt het nog geen klassieker. Daarvoor moet een nummer toch een stuk meer erkent worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 14:17 
 

Ik zeg dan ook niet dat het een klassieker is, omdat ik liever niet denk in die term :)

Verder is het begrip klassieker niet helemaal waterdicht omdat een track voor de een kwalitatief goed kan zijn en representatief kan zijn en voor de ander niet. Jij zegt bijvoorbeeld dat ik niet kan beslissen over klassiekers. Dan vraag ik me af: hoezo kan jij dat dan wel en hoe wordt er dan bepaald of een track een klassieker is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Representatief valt makkelijk te peilen. Dan gaat het gewoon om de hele hardcore-scene in z'n algemeen of over Mad Dog. In beide gevallen is dit nummer weinig representatief. Kwalitatief valt natuurlijk over te twisten, maar zoals ik al zei: track werd en wordt bijna nooit gedraaid en wordt nooit genoemd als het over de beste nummers van Mad Dog gaat, dus het overgrote deel van de hardcore-scene is waarschijnlijk niet zo onder de indruk van de kwaliteit en de waarde van dit nummer. Dit in tegenstelling tot bijv. Welcome Down die na 7 jaar nog steeds regelmatig wordt gedraaid en geldt als een van Mad Dog's meest carrièrebepalende platen ooit.

Je kan erover twisten wat je wil en vinden wat je zelf wil, maar je moet naar dingen in z'n algemeenheid kijken als je het over klassiekers hebt. En in z'n algemeenheid is dat gewoon geen klassieker. Zoiets valt verder best te peiilen hoor, ook al is het nooit 100% water dicht. De een legt de lat wat hoger dan de ander, maar soms heb ik het gevoel dat elk 5 jaar oud nummer een klassieker is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 14:54 
 

Ok helemaal duidelijk. Nu is het voor mij tenminste duidelijk wat er met klassieker wordt bedoeld. Het is iets waar ik zelf geen invloed op heb, maar wel voor mij bepaald wordt. Het ging mij ook niet om het feit of The Memory Disappears een klassieker is of niet, maar wel goed dat je het even duidelijk uitlegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

Oranje schreef:
Atmozfears gaat 5 e.p.'s releasen met elk 4 tracks

Juist!
Vorige  1 ... 1931, 1932, 1933, 1934, 1935, 1936, 1937 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen