Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1930, 1931, 1932, 1933, 1934, 1935, 1936 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Donkey Rollers
Citaat:
Who wants a free release of D.O.N.K.E.Y.? #hardstyle


Zou het dan toch eindelijk? :drool:


:drool: Ik keek meteen op Facebook of dit wel echt was, kon het niet geloven xd

Yes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Dat zal wel heel fijn zijn! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
#hardstyle


Wat...waren ze bang dat mensen dat niet wisten ofzo? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 14:59 
 
Hardtraxx Elite

Dat Adaro een nieuwe remix heeft gemaakt, en die voor eerst heeft gedraaid op Fusion afgelopen zaterdag.

Bron: Adaro Twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 15:16 
 
Hardtraxx Addict

Uberhout schreef:
Donkey Rollers
Citaat:
Who wants a free release of D.O.N.K.E.Y.? #hardstyle


Zou het dan toch eindelijk? :drool:


Hoop het zo :woot: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 15:27 
 

Calmdowner schreef:
Uberhout schreef:
Donkey Rollers
Citaat:
Who wants a free release of D.O.N.K.E.Y.? #hardstyle


Zou het dan toch eindelijk? :drool:


Hoop het zo :woot: .


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 16:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jaaaa, mag dan ook gelijk de Fusion Of Sound 2010 Edit er bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Toneshifterz :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 16:23 
 
Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Lyst schreef:
Commerciële tracks hebben gevolgen voor de scene. Vergeet niet dat door de toegankelijkere sound rond 2007, veel liefhebbers een passie zijn verloren en redelijk wat artiesten zelfs hun baan. Dit is een verantwoordelijkheid die een artiest hoort te dragen, maar men ontloopt deze. Zelf zegt hhz we zien wel wat de toekomst ons brengt en negeert eveneens alle kritiek die op basis van deze verantwoordelijkheid zeker gegrond is. Eigen ambities, whatever those will be, waarschijnlijk iets met nog meer fans, zijn voor hem belangrijker dan de scene klaarblijkelijk.


Jij was toch altijd van mening dat een artiest zich door niets anders dan zichzelf moest laten leiden? Ben je van mening veranderd of ben je een hater?


lyst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 16:40 
 

Lyst heeft zich vast geluld :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk is die al zo'n 2 uur lang bezig met het typen van een reactie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Waarschijnlijk is die al zo'n 2 uur lang bezig met het typen van een reactie :P

Jep. Die kans is aannemelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk zijn het weer Phase 2 en Spablauw die zo lullen :lol: bottom line is, als de hele tendens is om shit voor de massa te maken, dan weet je écht wel dat dit niet in het hart van iedereen ligt. Misschien wel in die van Willem, maar als ik zijn huidige stijl vergelijk met uitspraken van toen, heeft hij wel heel simpel enkele principes in het water gegooid om maar populair te worden. Oftewel, ik durf ten zeerste te betwijfelen dat dit de stijl is die hij diep van binnen zou willen produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog één keertje vragen..
Khadber schreef:
Het wordt een beetje veel gebabbel en iets te weinig dingetjes. Misschien is een apart topic hiervoor openen handiger.

Graag voor die sessie van Headhunterz iets aparts maken, want dat wordt anders een gebed zonder einde hier. We komen op het moment niet veel verder dan twee dingetjes op 25 reacties en dat is wat aan de lage kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je datjes :oh:

Release UKOTW: 19-11-2013

Vanaf nu verkrijgbaar: Bass Modulators - Freaqs By Night (Freaqshow 2013 Anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 18:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

D.O.N.K.E.Y. :loving:

Maar goed dat ik er een paar dagen geleden naar gevraagd had :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 00:53 
 
Hardtraxx Veteran

Niet echt hardstyle maar misschien is dit DE geck-o?

Spinnin' Records ‏@SpinninRecords 2 november
Gecko, coming soon...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 01:01 
 
Hardtraxx Addict

het streepje ontbreekt, en het klinkt nog niet een beetje als Geck-o, dus ik weet vrij zeker van niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
het streepje ontbreekt, en het klinkt nog niet een beetje als Geck-o, dus ik weet vrij zeker van niet :P


Nicky Romero & Fedde Le Grand - Gecko ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 11:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 18:07 
 
Hardtraxxer

Adaro
Citaat:
Proud to announce that my track " Hit you with that Bang Shit" is getting remixed by Outbreak ! Just heard a preview and damn it BANGS!!!! More info soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Dankzij 06 zullen jullie hem vast ook wel leuk vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 21:44 
 

nieuwe hardcore merchandise hier :D

http://www.sonicsolution-store.it/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 22:37 
 
Hardtraxxer

Toneshifterz Split Up.

They would like to Inform you that the Toneshifterz have Decided to go their separate ways which will have some impact on the act.

Elie will Continue onwards with Toneshifterz as a solo act, and Olcay will begin to focus on his own career.

It has been a mutual decision between both the guys because of some personal situations, in order to move forward with their careers, and to allow them to have their own creative freedom and identity as artists.

Elie and Olcay are still Very Good friends and will still work together and support each other in there separate and solo careers.

They apologise to all their fans, and hope that you will understand that its not the end for either of them but rather only the beginning…
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 22:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Staat hier 2 pagina's terug ook al ;)
Vorige  1 ... 1930, 1931, 1932, 1933, 1934, 1935, 1936 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen